Λοιπον μετα απο αρκετες εκτος δρομου ανησυχιες και μια τρυπουλα στην πλαστικη ποδιά κατω του κινητηρα καταλαβα οτι θελω να αγριεψω λιγο το οχημα.
Αυτο γινεται με ελαστηκα , αμορτησερ και ελατηρια ψηλωματος.
Ελαστηκα θα βαλω του χρονου και μαλλον 50/50 (καλα να ειμαστε)
Οσον αφορα στα ελατηρια εχω βρει αυτα:
http://www.h-r.com/en/news/-Mitsubishi-ASX_73.html
οπου δινουν 2.5εκ μπροστα και 2.0εκ πισω. Οκ δεν ειναι πολλα εκατοστα αλλα ειναι αρκετα και τουλαχιστον με αυτη τη απλη μετατροπη δεν χρειαζεται αλλη επεμβαση στο οχημα.
Η ερωτησεις μου ή τροφη για κουβεντα ειναι οι εξης :
α) Εχω 55000χλμ και εφοσον αλλαξω ελατηρια αξιζει τον κοπο και το χρημα να βαλω και τα KAYABA αμορτησερ
ή να αφησω τα ιδια και να περιμενω να τα αλλαξω πιο μετα (διπλο μονταρισμα/ξεμονταρισμα) ??
Τα KAYABA συμφωνα με τον κατασκευαστη ειναι λιγο πιο σκληρα. Τα μαμα τα θεωρω πολυ μαλακα παντος.
Απο την αλλη βεβαια και τα H&R ελατηρια θα ειναι πιο σκληρα, μηπως γινει κουτσουρο ??
Η διαδρομη την αναρτησης παραμενη ιδια, μειωνεται ή καπου τερματιζει ??
β) Υπαρχει η λυση των τεφλον αποστατων στο ελατηριο αλλα εκει μειωνεις την διαδρομη της αναρτησης φανταζομαι.
Αλλος μου ειπε για τεφλον οχι στο ελατηριο αλλα μεταξυ βαση απορτησερ και αμαξωματος. αυτο δεν το ξερω ποσο καλο και αξιοπιστο ειναι. Εδω δεν μειωνεται η διαδρομη παντος.
ελατηρια με τοποθετηση χωρις αλλαγη αμορτησερ 260ε / με
τεφλον με τοποτετηση 160ε
και στις δυο περιπτωσεις θα χρειαστει ευθυγραμμιση.
αμορτησερ kayaba 300ε περιπου με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.
Ισως δεν ενδαφερει ολους ο προβληματησμος μου, ισως ενδιαφερει λιγους.
Ειναι μια ευκαιρια παντος να κουβεντιασουμε κατι εκτος βλαβων και κακων εμπειριων απο το αυτοκινητο.
ευχαριστω.
Αυτο γινεται με ελαστηκα , αμορτησερ και ελατηρια ψηλωματος.
Ελαστηκα θα βαλω του χρονου και μαλλον 50/50 (καλα να ειμαστε)
Οσον αφορα στα ελατηρια εχω βρει αυτα:
http://www.h-r.com/en/news/-Mitsubishi-ASX_73.html
οπου δινουν 2.5εκ μπροστα και 2.0εκ πισω. Οκ δεν ειναι πολλα εκατοστα αλλα ειναι αρκετα και τουλαχιστον με αυτη τη απλη μετατροπη δεν χρειαζεται αλλη επεμβαση στο οχημα.
Η ερωτησεις μου ή τροφη για κουβεντα ειναι οι εξης :
α) Εχω 55000χλμ και εφοσον αλλαξω ελατηρια αξιζει τον κοπο και το χρημα να βαλω και τα KAYABA αμορτησερ
ή να αφησω τα ιδια και να περιμενω να τα αλλαξω πιο μετα (διπλο μονταρισμα/ξεμονταρισμα) ??
Τα KAYABA συμφωνα με τον κατασκευαστη ειναι λιγο πιο σκληρα. Τα μαμα τα θεωρω πολυ μαλακα παντος.
Απο την αλλη βεβαια και τα H&R ελατηρια θα ειναι πιο σκληρα, μηπως γινει κουτσουρο ??
Η διαδρομη την αναρτησης παραμενη ιδια, μειωνεται ή καπου τερματιζει ??
β) Υπαρχει η λυση των τεφλον αποστατων στο ελατηριο αλλα εκει μειωνεις την διαδρομη της αναρτησης φανταζομαι.
Αλλος μου ειπε για τεφλον οχι στο ελατηριο αλλα μεταξυ βαση απορτησερ και αμαξωματος. αυτο δεν το ξερω ποσο καλο και αξιοπιστο ειναι. Εδω δεν μειωνεται η διαδρομη παντος.
ελατηρια με τοποθετηση χωρις αλλαγη αμορτησερ 260ε / με
τεφλον με τοποτετηση 160ε
και στις δυο περιπτωσεις θα χρειαστει ευθυγραμμιση.
αμορτησερ kayaba 300ε περιπου με τοποθετηση και ευθυγραμμιση.
Ισως δεν ενδαφερει ολους ο προβληματησμος μου, ισως ενδιαφερει λιγους.
Ειναι μια ευκαιρια παντος να κουβεντιασουμε κατι εκτος βλαβων και κακων εμπειριων απο το αυτοκινητο.
ευχαριστω.