Mitsubishi ASX 4WD 1.8 D
Κίνηση ματ
1.6
13/11/2010
Το ντιζελοκίνητο ASX παραδίδει μαθήματα ενσωμάτωσης στην ελληνική πραγματικότητα, αποτελώντας μια πολύ ποιοτική μονάδα που μπορεί να κινηθεί σχεδόν παντού και διαθέτοντας έναν κινητήρα που αποτελεί μια μεγάλη ευχάριστη έκπληξη με την κορυφαία τεχνολογία και την εξαίρετη συμπεριφορά του
Τα κάθε λογής αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου συγκεντρώνουν τις ψήφους προτίμησης από μεγάλο μέρος των υποψηφίων πελατών όλων σχεδόν των ηλικιών. Η δυναμική τους μάλιστα στις νεαρότερες ηλικίες δείχνει ότι δεν είναι μια μόδα που ήρθε για να εντυπωσιάσει και να εξαφανιστεί, ενώ οι μελέτες και η προσοχή των κατασκευαστών από την στιγμή που εμφανίστηκε το πρώτο RAV κι εντεύθεν είναι πολύ μεγάλη. Τα μοντέλα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά το αποδεικνύουν, τόσο με τις εμπορικές τους επιτυχίες όσο και με την αδιαμφισβήτητη αυτοκινητική τους αξία.
Η εμπλοκή της Mitsubishi στην κατηγορία ήταν φυσικά αναμενόμενη. Γνωστή για τα εκτός δρόμου υψηλών προδιαγραφών μοντέλα της, κάποια στιγμή νομοτελειακά θα συμμετείχε στη μικρότερη κατηγορία, που τελευταία κινεί τα εμπορικά νήματα. Και φαίνεται ότι έκανε το «κόλπο γκρόσο». Το ASX ξεκίνησε εντυπωσιακά την καριέρα του, κυρίως με την πετρελαιοκίνητη έκδοσή του που δοκιμάσαμε πρώτη. Κλειδί στάθηκε από τα πρώτα του βήματα ο ισχυρός κινητήρας 1.8, σε συνδυασμό φυσικά με την ιπποδύναμή του, αλλά βέβαια και η παρακαταθήκη της εταιρείας στο χώρο.
Το ASX, λοιπόν, ανταποκρίνεται με το παραπάνω στα υψηλά στάνταρ που περιμένεις ακούγοντας το συνδυασμό των λέξεων Mitsubishi και εκτός δρόμου. Μπορεί εμφανισιακά να μην είναι τόσο ρηξικέλευθο όσο ήταν το Qashqai της Nissan όταν εμφανίστηκε στην αγορά, αλλά το σχήμα του είναι νεανικό και αρμονικό, ολοκληρωμένο. Προτάσσει μια μεγάλη αίσθηση στιβαρότητας, την οποία ενισχύει αποφασιστικά η μεγάλη του μάσκα, και σε κερδίζει με το πέρασμα των ημερών. Καταφέρνει να αφήνει στον παρατηρητή την «μάτσο» αίσθηση ενός εκτός δρόμου αυτοκινήτου, αφήνοντας με τα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω κυρίως, αλλά και με το τελείωμα πίσω, την επιβατική δυναμική να διαχέεται στο βλέμμα των περαστικών.
Ωστόσο η εξωτερική εμφάνιση είναι πάντοτε πρώτιστα ένα υποκειμενικό θέμα, οπότε ας εξετάσουμε καλύτερα το τι συμβαίνει στο εσωτερικό του ASX. Ανοίγοντας την πόρτα σε περιμένει ένα σχέδιο που προσφέρει μεγάλη ποιότητα παραμονής. Η γνωστή ποιότητα της Mitsubishi δεν μπορεί παρά να ανεβάσει τον πήχη των θετικών σχολίων, ενώ και τα υλικά δείχνουν καλά και κυρίως προσεγμένα. Η εργονομία σε κερδίζει αμέσως, ενώ η ευρύχωρη σχεδίαση είναι απολύτως σύγχρονη και ελκυστική για τον οδηγό. Άφθονοι χώροι για μικροπράγματα, λειτουργικό τιμόνι και πολύ καλή θέση για τον επιλογέα, όλα μαζί συνθέτουν ένα κορυφαίο για την κατηγορία «χώρο εργασίας». Πολύ καλή εικόνα αφήνει και η έγχρωμη οθόνη με τις ενδείξεις ανάμεσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο, και φυσικά η πανοραμική οροφή, η οποία φωτίζεται όμορφα περιμετρικά δημιουργώντας ατμόσφαιρα, ενώ τα φωτιστικά HiD βελτιώνουν εντυπωσιακά το οπτικό πεδίο του οδηγού κατά τη διάρκεια της νυχτερινής οδήγησης. Οι χώροι για επιβάτες είναι άνετοι για τέσσερις ενήλικες, ενώ και ο χώρος αποσκευών των 416 λίτρων και του ξεχωριστού υποδαπέδιου χώρου θα βολέψει τις αποσκευές τους.
Όσον αφορά την τιμή αγοράς, το τετρακίνητο ντιζελοκίνητο αυτοκίνητο κοστίζει από 27.390 ευρώ. Το επίπεδο βασικού εξοπλισμού του είναι πλήρες, αφού προσφέρεται με στάνταρ ESP, 9 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές βοήθειες, ηχοσύστημα, κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδιού, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα, προβολείς ομίχλης. Με δεδομένη και την μικρότερη από 2 λίτρα χωρητικότητά του, το ASX προβάλλει στα ατού του ένα λογικότατο κόστος αγοράς, που ενισχύει περισσότερο την αξία του.
Καλαίσθητο, λειτουργικό και ποιοτικό εσωτερικό, που εκτός από την μεγάλη αίσθηση παραμονής προσφέρει και καλούς χώρους για τέσσερις ενήλικες αλλά και άφθονους χώρους για μικροπράγματα
Άλλο ένα σημείο που σίγουρα θα ευχαριστήσει τον οδηγό και τους επιβάτες είναι ο κινητήρας. Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας που κινεί το ASX στην περίπτωσή μας είναι χωρητικότητας 1,8 λίτρων και έχει ισχύ 150 ίππων. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο συγκεκριμένος ντίζελ είναι ο πρώτος στην παραγωγή με μεταβλητό χρονισμό σε όλες τις βαλβίδες. Οι μόνες στιγμές που αντιλαμβάνεσαι ότι πρόκειται για κινητήρα πετρελαίου είναι όταν γυρνάς το κλειδί στη μίζα και όταν κοιτάζεις το στροφόμετρο. Κατά τα άλλα πρόκειται για ένα σύνολο από αυτά τα νέας κοπής, που έχουν χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρα. Έτσι, η ροπή του πολύ χαμηλά απέχει αρκετά από το να χαρακτηριστεί κορυφαία, αλλά νωρίς, κοντά στις 2000 στροφές, τα πράγματα αλλάζουν. Το τούρμπο και η παραδοσιακή ροπή των πετρελαιοκινητήρων κάνουν την εμφάνισή τους και το αυτοκίνητο επιταχύνει εντυπωσιακά για τη χωρητικότητά του, προσφέροντας στον οδηγό του πολύ μεγάλη ευκολία οδήγησης αλλά και μεγάλη ευχαρίστηση. Η γραμμικότητα, η ησυχία στο εσωτερικό και η ευστροφία του κερδίζουν εύκολα το χρήστη σε οποιαδήποτε περίπτωση, αφού πάντοτε υπάρχει περισσή δύναμη κάτω από το δεξί του πόδι. Παράλληλα η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα τόσο σε κίνηση σε πόλη όσο και στο ταξίδι.
Τα θετικά μηνύματα στον υποψήφιο αγοραστή συνεχίζονται στο δρόμο. Το "Active Smart Crossover" της Mitsubishi, αφού κερδίζει τον οδηγό του με την αίσθηση παραμονής και τον κινητήρα του, συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη με την ησυχία στο εσωτερικό. Η ηχομόνωση εξασφαλίζει ήσυχα ταξίδια, ενώ πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης. Το πλαίσιο βασίζεται στο Outlander, οπότε μόνο καλή συμπεριφορά περιμένεις. Και πράγματι, το ASX είναι ένα πολύ ευκολοδήγητο και φιλικό αυτοκίνητο, με πολύ άμεσο τιμόνι (αν και κάπως ελαφρύ) και πολύ καλή αίσθηση από το εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Η ποιότητα κύλισης είναι ένα ακόμη ατού του, δίνοντας μάλιστα τη δυνατότητα στο ιαπωνικό "SUV" να είναι όχι απλά ανταγωνιστικό, αλλά να υπερτερεί έναντι αρκετών κλασικών σεντάν στην συνολική αίσθηση παραμονής και μεταφοράς.
Το ASX ταξιδεύει ευχάριστα, άνετα και γρήγορα σε κάθε είδους δρόμο, ενώ η τετρακίνηση του Outlander εξασφαλίζει ότι και σε μη χαραγμένους δρόμους το αυτοκίνητο δεν θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα, με βάση πάντα τον προσανατολισμό του ως αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου και όχι «καθαρόαιμου» εκτός δρόμου. Η εμπειρία της εταιρείας αποτελεί εγγύηση γι' αυτό, με το ASX να αποδεικνύεται από τα ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του και σε αυτόν τον τομέα, παρέχοντας μάλιστα στους χωματόδρομους και καλή άνεση που δεν θα κουράσει τους επιβάτες. Παράλληλα, η ροπή του πετρελαιοκινητήρα εξασφαλίζει στον οδηγό την απαραίτητη ευχαρίστηση όταν το αυτοκίνητο «χορεύει» στο χώμα.
Γυρνώντας πίσω σε χαραγμένους ασφαλτοτάπητες, το ASX αποδεικνύεται φιλικό και άμεσο στην πίεση, με το άμεσο τιμόνι να βοηθάει πολύ στον εύκολο χειρισμό του. Είτε κινείσαι στη θέση «2WD» είτε στη θέση «Auto» το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στο κάλεσμά σου, έχει εξαιρετική πρόσφυση και μόνο αν το παρακάνεις οι λογικές και αναμενόμενες για το χαρακτήρα του κλίσεις θα σε αποτρέψουν από το να συνεχίσεις στον ίδιο ρυθμό. Φυσικά σε οτιδήποτε χαμηλότερης έντασης το ASX σφυρίζει αδιάφορα.
YΠEP
- Κινητήρας
- Οικονομία καυσίμου
- Ποιότητα
- Τετρακίνηση (για "SUV")
- Αίσθηση χειριστηρίων
- Πρόσφυση
- Ηχομόνωση
- Εξοπλισμός βασικής έκδοσης
- Πρακτικότητα
KATA
- Δυστυχώς το πετρέλαιο δεν επιτρέπεται σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη
- Θα θέλαμε μεγαλύτερη ροπή πολύ χαμηλά
Στο δρόμο έχει άμεση απόκριση από τα χειριστήρια, πολύ καλή πρόσφυση, αυξημένη φιλικότητα, ενώ η γνωστή τετρακίνηση βάζει το κερασάκι στην τούρτα και ολοκληρώνει ένα εξαιρετικό πακέτο για την ελληνική επικράτεια
Συνολικά, λοιπόν, η Mitsubishi έχει αυτή τη στιγμή στη γκάμα της ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου. Ο συνδυασμός της ικανότητας, της ποιότητας και της αυτοκινητικής του αξίας με τον πετρελαιοκινητήρα (επιδόσεις εκεί που συνήθως χρειάζονται, ροπή, οικονομία) το καθιστούν ένα εξαιρετικά ελκυστικό αυτοκίνητο, που απολύτως δικαίως έχει κερδίσει ήδη το αυτοκινητικό κοινό της χώρας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το αυτοκίνητο έχει σημαντικές παραγγελίες σε όλα τα τμήματα της χώρας που η πετρελαιοκίνηση επιτρέπεται. Με τόσο ολοκληρωμένο προϊόν, η Mitsubishi προσθέτει ένα ακόμη εξαιρετικό αυτοκίνητο στη λίστα των μοντέλων που ταιριάζουν ιδιαίτερα με την ελληνική πραγματικότητα.
Γιάννης Χαρίτος
Κίνηση ματ
1.6
13/11/2010
Το ντιζελοκίνητο ASX παραδίδει μαθήματα ενσωμάτωσης στην ελληνική πραγματικότητα, αποτελώντας μια πολύ ποιοτική μονάδα που μπορεί να κινηθεί σχεδόν παντού και διαθέτοντας έναν κινητήρα που αποτελεί μια μεγάλη ευχάριστη έκπληξη με την κορυφαία τεχνολογία και την εξαίρετη συμπεριφορά του
Τα κάθε λογής αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου συγκεντρώνουν τις ψήφους προτίμησης από μεγάλο μέρος των υποψηφίων πελατών όλων σχεδόν των ηλικιών. Η δυναμική τους μάλιστα στις νεαρότερες ηλικίες δείχνει ότι δεν είναι μια μόδα που ήρθε για να εντυπωσιάσει και να εξαφανιστεί, ενώ οι μελέτες και η προσοχή των κατασκευαστών από την στιγμή που εμφανίστηκε το πρώτο RAV κι εντεύθεν είναι πολύ μεγάλη. Τα μοντέλα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά το αποδεικνύουν, τόσο με τις εμπορικές τους επιτυχίες όσο και με την αδιαμφισβήτητη αυτοκινητική τους αξία.
Η εμπλοκή της Mitsubishi στην κατηγορία ήταν φυσικά αναμενόμενη. Γνωστή για τα εκτός δρόμου υψηλών προδιαγραφών μοντέλα της, κάποια στιγμή νομοτελειακά θα συμμετείχε στη μικρότερη κατηγορία, που τελευταία κινεί τα εμπορικά νήματα. Και φαίνεται ότι έκανε το «κόλπο γκρόσο». Το ASX ξεκίνησε εντυπωσιακά την καριέρα του, κυρίως με την πετρελαιοκίνητη έκδοσή του που δοκιμάσαμε πρώτη. Κλειδί στάθηκε από τα πρώτα του βήματα ο ισχυρός κινητήρας 1.8, σε συνδυασμό φυσικά με την ιπποδύναμή του, αλλά βέβαια και η παρακαταθήκη της εταιρείας στο χώρο.
Το ASX, λοιπόν, ανταποκρίνεται με το παραπάνω στα υψηλά στάνταρ που περιμένεις ακούγοντας το συνδυασμό των λέξεων Mitsubishi και εκτός δρόμου. Μπορεί εμφανισιακά να μην είναι τόσο ρηξικέλευθο όσο ήταν το Qashqai της Nissan όταν εμφανίστηκε στην αγορά, αλλά το σχήμα του είναι νεανικό και αρμονικό, ολοκληρωμένο. Προτάσσει μια μεγάλη αίσθηση στιβαρότητας, την οποία ενισχύει αποφασιστικά η μεγάλη του μάσκα, και σε κερδίζει με το πέρασμα των ημερών. Καταφέρνει να αφήνει στον παρατηρητή την «μάτσο» αίσθηση ενός εκτός δρόμου αυτοκινήτου, αφήνοντας με τα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω κυρίως, αλλά και με το τελείωμα πίσω, την επιβατική δυναμική να διαχέεται στο βλέμμα των περαστικών.
Ωστόσο η εξωτερική εμφάνιση είναι πάντοτε πρώτιστα ένα υποκειμενικό θέμα, οπότε ας εξετάσουμε καλύτερα το τι συμβαίνει στο εσωτερικό του ASX. Ανοίγοντας την πόρτα σε περιμένει ένα σχέδιο που προσφέρει μεγάλη ποιότητα παραμονής. Η γνωστή ποιότητα της Mitsubishi δεν μπορεί παρά να ανεβάσει τον πήχη των θετικών σχολίων, ενώ και τα υλικά δείχνουν καλά και κυρίως προσεγμένα. Η εργονομία σε κερδίζει αμέσως, ενώ η ευρύχωρη σχεδίαση είναι απολύτως σύγχρονη και ελκυστική για τον οδηγό. Άφθονοι χώροι για μικροπράγματα, λειτουργικό τιμόνι και πολύ καλή θέση για τον επιλογέα, όλα μαζί συνθέτουν ένα κορυφαίο για την κατηγορία «χώρο εργασίας». Πολύ καλή εικόνα αφήνει και η έγχρωμη οθόνη με τις ενδείξεις ανάμεσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο, και φυσικά η πανοραμική οροφή, η οποία φωτίζεται όμορφα περιμετρικά δημιουργώντας ατμόσφαιρα, ενώ τα φωτιστικά HiD βελτιώνουν εντυπωσιακά το οπτικό πεδίο του οδηγού κατά τη διάρκεια της νυχτερινής οδήγησης. Οι χώροι για επιβάτες είναι άνετοι για τέσσερις ενήλικες, ενώ και ο χώρος αποσκευών των 416 λίτρων και του ξεχωριστού υποδαπέδιου χώρου θα βολέψει τις αποσκευές τους.
Όσον αφορά την τιμή αγοράς, το τετρακίνητο ντιζελοκίνητο αυτοκίνητο κοστίζει από 27.390 ευρώ. Το επίπεδο βασικού εξοπλισμού του είναι πλήρες, αφού προσφέρεται με στάνταρ ESP, 9 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές βοήθειες, ηχοσύστημα, κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδιού, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα, προβολείς ομίχλης. Με δεδομένη και την μικρότερη από 2 λίτρα χωρητικότητά του, το ASX προβάλλει στα ατού του ένα λογικότατο κόστος αγοράς, που ενισχύει περισσότερο την αξία του.
Καλαίσθητο, λειτουργικό και ποιοτικό εσωτερικό, που εκτός από την μεγάλη αίσθηση παραμονής προσφέρει και καλούς χώρους για τέσσερις ενήλικες αλλά και άφθονους χώρους για μικροπράγματα
Άλλο ένα σημείο που σίγουρα θα ευχαριστήσει τον οδηγό και τους επιβάτες είναι ο κινητήρας. Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας που κινεί το ASX στην περίπτωσή μας είναι χωρητικότητας 1,8 λίτρων και έχει ισχύ 150 ίππων. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο συγκεκριμένος ντίζελ είναι ο πρώτος στην παραγωγή με μεταβλητό χρονισμό σε όλες τις βαλβίδες. Οι μόνες στιγμές που αντιλαμβάνεσαι ότι πρόκειται για κινητήρα πετρελαίου είναι όταν γυρνάς το κλειδί στη μίζα και όταν κοιτάζεις το στροφόμετρο. Κατά τα άλλα πρόκειται για ένα σύνολο από αυτά τα νέας κοπής, που έχουν χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρα. Έτσι, η ροπή του πολύ χαμηλά απέχει αρκετά από το να χαρακτηριστεί κορυφαία, αλλά νωρίς, κοντά στις 2000 στροφές, τα πράγματα αλλάζουν. Το τούρμπο και η παραδοσιακή ροπή των πετρελαιοκινητήρων κάνουν την εμφάνισή τους και το αυτοκίνητο επιταχύνει εντυπωσιακά για τη χωρητικότητά του, προσφέροντας στον οδηγό του πολύ μεγάλη ευκολία οδήγησης αλλά και μεγάλη ευχαρίστηση. Η γραμμικότητα, η ησυχία στο εσωτερικό και η ευστροφία του κερδίζουν εύκολα το χρήστη σε οποιαδήποτε περίπτωση, αφού πάντοτε υπάρχει περισσή δύναμη κάτω από το δεξί του πόδι. Παράλληλα η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα τόσο σε κίνηση σε πόλη όσο και στο ταξίδι.
Τα θετικά μηνύματα στον υποψήφιο αγοραστή συνεχίζονται στο δρόμο. Το "Active Smart Crossover" της Mitsubishi, αφού κερδίζει τον οδηγό του με την αίσθηση παραμονής και τον κινητήρα του, συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη με την ησυχία στο εσωτερικό. Η ηχομόνωση εξασφαλίζει ήσυχα ταξίδια, ενώ πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης. Το πλαίσιο βασίζεται στο Outlander, οπότε μόνο καλή συμπεριφορά περιμένεις. Και πράγματι, το ASX είναι ένα πολύ ευκολοδήγητο και φιλικό αυτοκίνητο, με πολύ άμεσο τιμόνι (αν και κάπως ελαφρύ) και πολύ καλή αίσθηση από το εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Η ποιότητα κύλισης είναι ένα ακόμη ατού του, δίνοντας μάλιστα τη δυνατότητα στο ιαπωνικό "SUV" να είναι όχι απλά ανταγωνιστικό, αλλά να υπερτερεί έναντι αρκετών κλασικών σεντάν στην συνολική αίσθηση παραμονής και μεταφοράς.
Το ASX ταξιδεύει ευχάριστα, άνετα και γρήγορα σε κάθε είδους δρόμο, ενώ η τετρακίνηση του Outlander εξασφαλίζει ότι και σε μη χαραγμένους δρόμους το αυτοκίνητο δεν θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα, με βάση πάντα τον προσανατολισμό του ως αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου και όχι «καθαρόαιμου» εκτός δρόμου. Η εμπειρία της εταιρείας αποτελεί εγγύηση γι' αυτό, με το ASX να αποδεικνύεται από τα ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του και σε αυτόν τον τομέα, παρέχοντας μάλιστα στους χωματόδρομους και καλή άνεση που δεν θα κουράσει τους επιβάτες. Παράλληλα, η ροπή του πετρελαιοκινητήρα εξασφαλίζει στον οδηγό την απαραίτητη ευχαρίστηση όταν το αυτοκίνητο «χορεύει» στο χώμα.
Γυρνώντας πίσω σε χαραγμένους ασφαλτοτάπητες, το ASX αποδεικνύεται φιλικό και άμεσο στην πίεση, με το άμεσο τιμόνι να βοηθάει πολύ στον εύκολο χειρισμό του. Είτε κινείσαι στη θέση «2WD» είτε στη θέση «Auto» το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στο κάλεσμά σου, έχει εξαιρετική πρόσφυση και μόνο αν το παρακάνεις οι λογικές και αναμενόμενες για το χαρακτήρα του κλίσεις θα σε αποτρέψουν από το να συνεχίσεις στον ίδιο ρυθμό. Φυσικά σε οτιδήποτε χαμηλότερης έντασης το ASX σφυρίζει αδιάφορα.
YΠEP
- Κινητήρας
- Οικονομία καυσίμου
- Ποιότητα
- Τετρακίνηση (για "SUV")
- Αίσθηση χειριστηρίων
- Πρόσφυση
- Ηχομόνωση
- Εξοπλισμός βασικής έκδοσης
- Πρακτικότητα
KATA
- Δυστυχώς το πετρέλαιο δεν επιτρέπεται σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη
- Θα θέλαμε μεγαλύτερη ροπή πολύ χαμηλά
Στο δρόμο έχει άμεση απόκριση από τα χειριστήρια, πολύ καλή πρόσφυση, αυξημένη φιλικότητα, ενώ η γνωστή τετρακίνηση βάζει το κερασάκι στην τούρτα και ολοκληρώνει ένα εξαιρετικό πακέτο για την ελληνική επικράτεια
Συνολικά, λοιπόν, η Mitsubishi έχει αυτή τη στιγμή στη γκάμα της ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου. Ο συνδυασμός της ικανότητας, της ποιότητας και της αυτοκινητικής του αξίας με τον πετρελαιοκινητήρα (επιδόσεις εκεί που συνήθως χρειάζονται, ροπή, οικονομία) το καθιστούν ένα εξαιρετικά ελκυστικό αυτοκίνητο, που απολύτως δικαίως έχει κερδίσει ήδη το αυτοκινητικό κοινό της χώρας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το αυτοκίνητο έχει σημαντικές παραγγελίες σε όλα τα τμήματα της χώρας που η πετρελαιοκίνηση επιτρέπεται. Με τόσο ολοκληρωμένο προϊόν, η Mitsubishi προσθέτει ένα ακόμη εξαιρετικό αυτοκίνητο στη λίστα των μοντέλων που ταιριάζουν ιδιαίτερα με την ελληνική πραγματικότητα.
Γιάννης Χαρίτος