Mitsubishi Asx Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Michelin Latitude Cross vs Yokohama Geolandar A/T-S vs ...

+4
NikosPap
SamAir77
sasasj
klrs
8 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 2]

NikosPap

NikosPap

Μετά από σχεδόν 5 χρόνια και 55.000 χλμ, πρέπει επιτέλους να αλλάξω τα αρχικά λάστιχα του ASX 1.8D 4WD (μοντ.2011). Τα αρχικά λάστιχα είναι Yokohama Aspec 215/65/R16 - 98H. Παρά τα χρόνια και τα 55.000χλμ είναι σε ανεκτή κατάσταση, διότι λόγω οικονομικού και έλλειψης χρόνου δεν έκανα πολλά κυνήγια και εκδρομές. Επιπλέον, το αυτοκίνητο "διαμένει" σε κλειστό υπόγειο γκαράζ τις περισσότερες ώρες του 24ώρου.

Το σημερινό μοντέλο ASX φοράει λάστιχα 215/70/R16 και τέτοια πρόκειται να βάλω και στο δικό μου για τους εξής λόγους:
α. Θα ψηλώσει λίγο (περίπου 1 εκ.) και θα περνάει λίγο πιο άνετα τυχόν εμπόδια.
β. Θα δείχνει πιο ωραίο, πιο γεμάτοι οι θόλοι (αλλά θα δείχνουν πιο μικρές οι ζάντες...)
γ. Θα βελτιωθεί κάπως το κοντέρ, το οποίο τώρα δείχνει περίπου 6% παραπάνω ταχύτητα από την πραγματική.

Ανοίγω παρένθεση σχετικά με το κοντέρ: Το 70άρι λάστιχο έχει διάμετρο 70,7εκ ενώ το 65άρι είναι στα 68,6εκ. Αντίστοιχα, η περίμετρος (2*Π*R) για το 70άρι είναι 222,0εκ ενώ για το 65άρι είναι 215,4εκ. Η αύξηση της περιμέτρου από το 65άρι στο 70άρι προκύπτει της τάξης του 3%. Κατά το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί η πραγματική ταχύτητα, προσεγγίζοντας λίγο καλύτερα την ταχύτητα που δείχνει το κοντέρ. Δηλαδή, με το κοντέρ στα 100km/h, η πραγματική ταχύτητα θα αυξηθεί, από τα 94km/h στα 97km/h. Κλείνει η παρένθεση.

Προσανατολίζομαι στο Michelin Latitude Cross 215/70/R16 104H το οποίο είναι 65-35 (εντός-εκτός δρόμου). Το κόστος του Cross στη συγκεκριμένη διάσταση (215/70/R16) είναι περίπου 460Ε η τετράδα, τοποθετημένα και ζυγοσταθμισμένα. Το ίδιο μοντέλο σε 65άρι (Michelin Latitude Cross 215/65/R16 100H), κοστίζει περίπου 430Ε η τετράδα.

Στο παρακάτω link έχω ακόμα 5 πιθανά ελαστικά προς σύγκριση:
http://www.skroutz.gr/comparelists/578?compare=7298601%2C7298641%2C7895646%2C7518324%2C7485366%2C7482777

Η δεύτερη επιλογή για μένα είναι το Yokohama Geolandar A/T-S G012 215/70/R16 100S, το οποίο είναι και φθηνότερο από το Cross, γύρω στα 420Ε η τετράδα.
Σίγουρα αυτό είναι καλύτερο εκτός δρόμου και μάλλον αντέχει περισσότερο στις κακουχίες και το χρόνο. Όμως, ακόμα κι εμείς οι κυνηγοί, τουλάχιστον οι Αθηναίοι, τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνουμε στην άσφαλτο και μόνο τα ελάχιστα τελευταία χιλιόμετρα γίνονται στο χώμα. Το Yoko έχει τρία μειονεκτήματα, με σημαντικότερο για μένα το πρώτο:

1. Σύμφωνα με τους δείκτες, είναι αρκετά πιο σπάταλο σε καύσιμο. Το cross έχει δείκτη "C" ενώ το Yoko είναι στο "F", μεγάλη διαφορά. Αυτό μπορεί να μεταφράζεται ακόμα και σε 1 λίτρο αυξημένη κατανάλωση ανά 100χλμ. Αν δεχτούμε χοντρικά ότι η επιβάρυνση είναι 1 ευρώ ανά 100χλμ, τότε, στα 15.000χλμ που κάνει ένας μέσος οδηγός το χρόνο, το κόστος είναι 150Ε. Στα 3 χρόνια φτάνουμε να έχουμε πληρώσει τα λάστιχα δυο φορές.

2. Πάλι σύμφωνα με τους δείκτες, το Yoko είναι πιο θορυβώδες στο δρόμο από το Cross. Το Cross είναι στα 71db ενώ το Yoko είναι στα 74db.

3. Ο δείκτης ταχύτητας του Yoko είναι "S" κάτι που μεταφράζεται σε 180km/h, τιμή κάπως οριακή για το ASX 1,8D. Το Cross έχει δείκτη H (=210km/h).
Πολύ σπάνια και εντελώς περιστασιακά ξεπερνάω τα 150km/h αλλά θα ήθελα να αισθάνομαι μια σιγουριά σε αυτόν τον τομέα.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το βάρος των ελαστικών, το οποίο ελάχιστοι αναφέρουν. Το βρήκα στο Amazon:
https://www.amazon.co.uk/MICHELIN-Latitude-Cross-65R16-Summer/dp/B00AZTYS9U/ [11,5kg]
https://www.amazon.co.uk/MICHELIN-Latitude-Cross-70R16-Summer/dp/B00AZTYQSI/ [12,4kg]
https://www.amazon.co.uk/TYRE-Yokohama-100S-G012-GEOLANDAR/dp/B0013L437Q/ [9,0kg]

Μόλις 9,0kg είναι το Yoko έναντι 12,4kg του Cross. Μιλάμε πάντα για 215/70/R16. Το Cross είναι κατά 38% βαρύτερο, εν τούτοις είναι αρκετά οικονομικότερο στην κατανάλωση έναντι του Yoko.

Τυχόν σκέψεις-προτάσεις στα παραπάνω είναι ευπρόσδεκτες.

http://www.hunter.gr

SamAir77

SamAir77

φιλε καλημερα.
στην φαση σου βρεθηκα πριν 2 χρονια οπου εβαλα τελικα τα latitute cross σε 215/70/16 κατι που δεν μου προτεινε κανενας σαν καλη ιδεα. εγω τα εβαλα ομως και βρηκα την υγεια μου.
η διασταση με 70αρι προφιλ ειναι αυτη που τεριαζει πραγματικα στο αμαξι και να που το μοντελο 2015 το βγαζει με αυτη τη διασταση. εχω σχετικες αναφορες μεσα στο φορουμ, αν ψαξεις θα βρεις.
σαν λαστιχο ειναι καλο και εμεινα ευχαριστημενος απλα νομιζω οτι στις ακρες φαγωθηκε γρηγορα.
δες και continental cross contact.
τα αλλαξα και αυτα και τωρα εβαλα ζαντα 18'' με 225/55/18 και καταλαβα τι ηθελε να που πει το αμαξι ολα αυτα τα χρονια. ξεδιπλωθηκε!!! σταθερο, σβελτο και κυριως ασφαλες.
εκτος δρομου παει και με 18'' αλλα θελει προσοχη.
αυτα
καλη αγορα και μην διστασεις να βαλεις τη διασταση που θες.
φιλικα



https://www.youtube.com/channel/UCmEQJ-bfo5FvfeJxjUAc8bQ

NikosPap

NikosPap

Καλησπέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση και τη μετάδοση χρήσιμης εμπειρίας. Έχω διαβάσει τις κατά καιρούς αναφορές σου στο 70άρι προφίλ.

Το Continental Cross Contact είναι λίγο φθηνότερο από το αντίστοιχο Michelin Latitude Cross. Όμως, αφενός δείχνει πιο streetάδικο, αφετέρου είναι πιο σπάταλο σε καύσιμο. Ακόμα κι αν υποτεθεί ότι θα κρατήσει περισσότερο από το Michelin, μάλλον τελικά θα έχει κοστίσει περισσότερα σε καύσιμο.

Η διάσταση 225/55/18 έχει πρακτικά το ίδιο ύψος με τη 215/70/16. Προφανώς η 18άρα είναι η πλέον κατάλληλη για την άσφαλτο. Τα είπες όλα στο μήνυμά σου: "καταλαβα τι ηθελε να που πει το αμαξι ολα αυτα τα χρονια. ξεδιπλωθηκε!!! σταθερο, σβελτο και κυριως ασφαλες"

Υστερεί λίγο στις κακοτοπιές αλλά το κύριο πρόβλημα είναι το υψηλό κόστος για την αγορά των ζαντών και το περίπου 35% υψηλότερο κόστος των ελαστικών.

http://www.hunter.gr

SamAir77

SamAir77

NikosPap έγραψε:

Η διάσταση 225/55/18 έχει πρακτικά το ίδιο ύψος με τη 215/70/16. Προφανώς η 18άρα είναι η πλέον κατάλληλη για την άσφαλτο. Τα είπες όλα στο μήνυμά σου: "καταλαβα τι ηθελε να που πει το αμαξι ολα αυτα τα χρονια. ξεδιπλωθηκε!!! σταθερο, σβελτο και κυριως ασφαλες"

Υστερεί λίγο στις κακοτοπιές αλλά το κύριο πρόβλημα είναι το υψηλό κόστος για την αγορά των ζαντών και το περίπου 35% υψηλότερο κόστος των ελαστικών.

Ναι , ειναι ιδια διαμετρο.

Το 55αρι προφιλ ειναι καλο για τις ικανοτητες και το υψος του οχηματος αλλα οπως λες και εσυ υστερει λιγο στις κακοτοπιες κυριως απο θεμα ξενοιασιας, θελει λιγο παραπανω προσοχη.
οι ζαντες υπαρχουν μεταχειρισμενες απο lancer και τα λαστιχα ειναι ναι , αρκετα πιο ακριβα.

Οσον αφορα στην καταταναλωση μεταξυ του conti και michelin , πιστεψε με οτι στα 4-5 χρονια που θα τα αλλαξεις η διαφορα στα καυσιμα θα ειναι μικρη.
και τα δυο ειναι υπεροχα.
καλη αγορα

https://www.youtube.com/channel/UCmEQJ-bfo5FvfeJxjUAc8bQ

NikosPap

NikosPap

Γεια σας μετά από καιρό,

έβαλα τελικά τον Σεπτέμβριο τα Michelin Latitude Cross 215/70/R16.

Οι εντυπώσεις είναι οι αναμενόμενες:

- Εννοείται ότι τα νέα ελαστικά "κρατάνε" πολύ καλύτερα από τα πεπαλαιωμένα προηγούμενα. Δεν έκανα κάτι extreme αλλά αυτό είναι εμφανές και υπό κανονικές συνθήκες.

- Το αυτοκίνητο ψήλωσε λίγο, κάτι που έγινε ευχάριστα αισθητό από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα με τα νέα ελαστικά.

- Δείχνει πραγματικά πιο ωραίο από το πλάι, με τους θόλους αρμονικά "γεμάτους".

- Η ένδειξη του κοντέρ βελτιώθηκε και προσέγγισε λίγο καλύτερα την πραγματικότητα.

Στα αρνητικά τώρα:

- Ο θόρυβος κύλισης είναι αισθητά αυξημένος στο ταξίδι αλλά δεν μπορείς τα έχεις όλα. Αλλωστε νομίζω ότι το συνήθισα και δεν μου τραβάει πλέον την προσοχή.

- Η κατανάλωση αυξήθηκε...
Αυτό το παρατήρησα καταρχήν στον υπολογιστή ταξιδιού του αυτοκινήτου, σε γνωστή μου διαδρομή εκτός πόλης που επαναλαμβάνω συχνά. Πλέον δεν μπορώ να κρατήσω την ένδειξη της κατανάλωσης στα επίπεδα προ των νέων ελαστικών.
Αλλά και οι πραγματικές μετρήσεις δείχνουν ότι μέση μικτή κατανάλωση ανέβηκε περίπου 0,7-0,8 λίτρα ανά 100χλμ (από τα 7,3 στα 8 λ/100χλμ). Βέβαια, μετά την αλλαγή δεν έχω διανύσει πολλά χιλιόμετρα και τα περισσότερα ήταν εντός πόλης. Θα ξαναδώ τις μετρήσεις πάλι μετά από λίγους μήνες.

http://www.hunter.gr

klrs

klrs

NikosPap έγραψε:Γεια σας μετά από καιρό,

έβαλα τελικά τον Σεπτέμβριο τα Michelin Latitude Cross 215/70/R16.

Οι εντυπώσεις είναι οι αναμενόμενες:

- Εννοείται ότι τα νέα ελαστικά "κρατάνε" πολύ καλύτερα από τα πεπαλαιωμένα προηγούμενα. Δεν έκανα κάτι extreme αλλά αυτό είναι εμφανές και υπό κανονικές συνθήκες.

- Το αυτοκίνητο ψήλωσε λίγο, κάτι που έγινε ευχάριστα αισθητό από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα με τα νέα ελαστικά.

- Δείχνει πραγματικά πιο ωραίο από το πλάι, με τους θόλους αρμονικά "γεμάτους".

- Η ένδειξη του κοντέρ βελτιώθηκε και προσέγγισε λίγο καλύτερα την πραγματικότητα.

Στα αρνητικά τώρα:

- Ο θόρυβος κύλισης είναι αισθητά αυξημένος στο ταξίδι αλλά δεν μπορείς τα έχεις όλα. Αλλωστε νομίζω ότι το συνήθισα και δεν μου τραβάει πλέον την προσοχή.

- Η κατανάλωση αυξήθηκε...
Αυτό το παρατήρησα καταρχήν στον υπολογιστή ταξιδιού του αυτοκινήτου, σε γνωστή μου διαδρομή εκτός πόλης που επαναλαμβάνω συχνά. Πλέον δεν μπορώ να κρατήσω την ένδειξη της κατανάλωσης στα επίπεδα προ των νέων ελαστικών.
Αλλά και οι πραγματικές μετρήσεις δείχνουν ότι μέση μικτή κατανάλωση ανέβηκε περίπου 0,7-0,8 λίτρα ανά 100χλμ (από τα 7,3 στα 8 λ/100χλμ). Βέβαια, μετά την αλλαγή δεν έχω διανύσει πολλά χιλιόμετρα και τα περισσότερα ήταν εντός πόλης. Θα ξαναδώ τις μετρήσεις πάλι μετά από λίγους μήνες.

βαλε φωτοοοοο

sasasj

sasasj

klrs έγραψε:

βαλε φωτοοοοο

bounce

Immediately!


bounce

SamAir77

SamAir77

Καλησπέρα και καλοφάγωτα.
Όταν είχα 70αρι παρατήρησα ότι ναι η α κατανάλωση ανεβαίνει στην πολύ όμως. Σε ταξίδι είναι καλύτερα.
Κάνε υπολογισμούς με γεμάτο/άδειο τεπόζιτο και ποσά χλμ έκανες, θα δεις ότι δεν είναι μεγάλη η διαφορά.
Το τριπ κομπιούτερ δεν είναι ακρίβειας όπως όλοι γνωρίζουμε.

https://www.youtube.com/channel/UCmEQJ-bfo5FvfeJxjUAc8bQ

NikosPap

NikosPap

Είχα καιρό να μπω στο φόρουμ και δεν είχα δει ότι θέλετε φωτογραφίες...

Η πρώτη είναι με τα Yokohama Aspec 215/65/R16 σχεδόν καινούρια. Την έχω γυρίσει (mirror) για να έχει την ίδια όψη με τις υπόλοιπες (για όσους παρατηρήσουν ότι το ρεζερβουάρ εμφανίζεται δεξιά...).

Η δεύτερη είναι με τα ίδια ελαστικά μετά από 4 χρόνια. Επειδή είναι βράδυ, με φλας, φωτίζονται οι θόλοι και τα ελαστικά φαίνονται αφύσικα μικρά.

Η τρίτη είναι με τα Michelin Latitude Cross 215/70/R16, περίπου 6 μηνών.

Michelin Latitude Cross vs Yokohama Geolandar A/T-S vs ... Asx_tyres_65vs70

Δεν ξέρω αν διακρίνεται η διαφορά της μεγαλύτερης διάστασης στις φωτογραφίες, πάντως στην πραγματικότητα είναι αισθητή.
Εν τέλει έχω μείνει ευχαριστημένος, και με τη μεγαλύτερη διάσταση και με τα Michelin.

ΥΓ. Αν κάποιος έχει το νέο ASX με τα μαμίσια 215/70/R16, ας μας γράψει την προτεινόμενη πίεση ελαστικών (αναγράφεται στην κολόνα της πόρτας του οδηγού). Αν και φαντάζομαι ότι θα είναι η ίδια με τα 65άρια: 2,4bar/35psi.
Πάντως τα 70άρια δείχνουν ότι θέλουν λίγο παραπάνω πίεση. Εγώ τους βάζω 2,5 ή ακόμα και 2,6.

http://www.hunter.gr

SamAir77

SamAir77



2.6 ειναι φιλε αν θυμαμαι καλα.

https://www.youtube.com/channel/UCmEQJ-bfo5FvfeJxjUAc8bQ

NikosPap

NikosPap

Ευχαριστώ (έστω και καθυστερημένα...) για την απάντηση.

Μετά από 9 μήνες με τα νέα ελαστικά (και τη νέα διάσταση), παρατηρώ ότι η μέση κατανάλωση έχει αυξηθεί κατά σχεδόν ένα ολόκληρο λίτρο ανά 100χλμ.

Τον Σεπτέμβριο του 2016 άλλαξα τα πεπαλαιωμένα Yokohama Aspec 215/65/R16 του 2011 και έβαλα τα Michelin Latitude Cross 215/70/R16.

Για ένα έτος πριν την αλλαγή, η μέση κατανάλωση ήταν 7,32L/100km.
Τους πρώτους 9 μήνες μετά την αλλαγή, η μέση κατανάλωση πήγε στα 8,26L/100km.

Το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ εντός πόλης και συνήθως σε κοντινές διαδρομές. Οι μετρήσεις είναι πραγματικές, από φουλάρισμα σε φουλάρισμα. Σχεδόν πάντα το αφήνω να αδειάσει τελείως και μετά το φουλάρω. Ο μόνος λόγος για να βάλω καύσιμα πριν αδειάσει είναι να φεύγω για ταξίδι. Ο μόνος λόγος για να μην φουλάρω είναι αν χρειαστεί να ανεφοδιαστώ σε ακριβό ή αναξιόπιστο πρατήριο. Ανεφοδιάζομαι σχεδόν πάντα στο φθηνότερο πρατήριο της περιοχής μου (Ιατρίδης-Κέντρο Αμαρουσίου). Όμως, κάθε 5-6 γεμίσματα, κάνω και ένα γέμισμα με ECO Avio ή ELIN Crystal. Γενικά δεν κάνω πολλά χλμ, είμαι γύρω στα 11.000χλμ ανά έτος κατά μέσο όρο.

http://www.hunter.gr

Giannismicky

Giannismicky

Η καταναλωση αν αυξηθηκε ειναι κατα κυριο λογο επειδη με τα 215/65/16, το αμαξι εγραφε στο χιλιομετρητη περισσοτερα χμ απο'οτι πραγματικα εκανε , και "ταξιδευε " με επισης περισσοτερα απ'οτι στην πραγματικοτητα..
Λογω αυξημενης περιμετρου, σιγουρα θα εχει μια μικρη διαφορα στην καταναλωση αλλα σου φαινεται πολυ αν προσθεσεις και την ψευτικη που εβλεπες σε σχεση με τη πιο αντικειμενικη που βλεπεις τωρα..
(Σε οτι αμαξι ειχα ειχα βαλει μια διασταση πανω.. ΠΟΤΕ δεν καταλαβα διαφορα στην καταναλωση -δεν ειχα trip)

Giannismicky

Giannismicky

Υ.γ δηλωστε μεσω αντιπροσωπου τις διαστασεις που εχετε βαλει στην ecu..

NikosPap

NikosPap

Μια αύξηση 3% στην κατανάλωση, επειδή τώρα διανύει περισσότερα πραγματικά χιλιόμετρα από πριν, είναι αναμενόμενη. Γράφω 3% γιατί τόσο αυξάνεται θεωρητικά η περίμετρος του ελαστικού, από τη διάσταση 215/65/16, στη διάσταση 215/70/16.
Πρακτικά, αυτό το 3% ίσως είναι μεγαλύτερο, πχ 4% ή 5%, επειδή τα προηγούμενα ελαστικά ήταν 5ετίας και με φθαρμένο πέλμα, άρα μικρότερης διαμέτρου και περιφέρειας από τα θεωρητικά νούμερα.

Όμως, εγώ είχα αύξηση της μέσης κατανάλωσης κατά περίπου 13%, από 7,32L/100km πήγε στα 8,26L/100km. Προφανώς, το υπόλοιπο οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αλλαγή του πέλματος του ελαστικού, από τα εντελώς ασφάλτινα Yokohama Aspec (215/65/16), στα Michelin Latitude Cross 215/70/16, τα οποία είναι 65/35 εντός/εκτός δρόμου.

Για να δούμε αν η αλλαγή της διάστασης επηρεάζει με κάποιο τρόπο την κατανάλωση (πέραν του αναμενόμενου 3%), θα έπρεπε να συγκριθούν ελαστικά ακριβώς ίδιου τύπου αλλά και ίδιας φθοράς.

Giannismicky έγραψε:Η καταναλωση αν αυξηθηκε ειναι κατα κυριο λογο επειδη με τα 215/65/16, το αμαξι εγραφε στο χιλιομετρητη περισσοτερα  χμ απο'οτι πραγματικα εκανε , και "ταξιδευε " με επισης περισσοτερα απ'οτι στην πραγματικοτητα..
Λογω αυξημενης περιμετρου, σιγουρα θα εχει μια μικρη διαφορα  στην καταναλωση αλλα σου φαινεται πολυ αν προσθεσεις και την ψευτικη που εβλεπες σε σχεση με τη πιο αντικειμενικη που βλεπεις τωρα..
(Σε οτι αμαξι ειχα ειχα βαλει μια διασταση πανω..  ΠΟΤΕ  δεν καταλαβα διαφορα στην καταναλωση -δεν ειχα trip)

http://www.hunter.gr

NikosPap

NikosPap

Στην έκθεση της Mobility έχουν ένα ASX 1.6 2WD Invite Plus MY17 με ελαστικά 215/70/16. Η αναγραφόμενη προτεινόμενη πίεση ελαστικών στο ταμπελάκι στην κολώνα του οδηγού είναι 2,6 bar (38 psi)

Στην παρακάτω φωτο έχω τα ταμπελάκια για την πίεση των ελαστικών:
Αριστερά είναι το ASX του 2011 με ελαστικά 215/65/16. Πίεση: 2,4 bar (35 psi)
Δεξιά είναι το ASX του 2017 με ελαστικά 215/70/16. Πίεση: 2,6 bar (38 psi)

Michelin Latitude Cross vs Yokohama Geolandar A/T-S vs ... ASX_Tyre_Pressure

http://www.hunter.gr

klrs

klrs

NikosPap έγραψε:Στην έκθεση της Mobility έχουν ένα ASX 1.6 2WD Invite Plus MY17 με ελαστικά 215/70/16. Η αναγραφόμενη προτεινόμενη πίεση ελαστικών στο ταμπελάκι στην κολώνα του οδηγού είναι 2,6 bar (38 psi)

Στην παρακάτω φωτο έχω τα ταμπελάκια για την πίεση των ελαστικών:
Αριστερά είναι το ASX του 2011 με ελαστικά 215/65/16. Πίεση: 2,4 bar (35 psi)
Δεξιά είναι το ASX του 2017 με ελαστικά 215/70/16. Πίεση: 2,6 bar (38 psi)

Michelin Latitude Cross vs Yokohama Geolandar A/T-S vs ... ASX_Tyre_Pressure

klrs

klrs

klrs έγραψε:
NikosPap έγραψε:Στην έκθεση της Mobility έχουν ένα ASX 1.6 2WD Invite Plus MY17 με ελαστικά 215/70/16. Η αναγραφόμενη προτεινόμενη πίεση ελαστικών στο ταμπελάκι στην κολώνα του οδηγού είναι 2,6 bar (38 psi)

Στην παρακάτω φωτο έχω τα ταμπελάκια για την πίεση των ελαστικών:
Αριστερά είναι το ASX του 2011 με ελαστικά 215/65/16. Πίεση: 2,4 bar (35 psi)
Δεξιά είναι το ASX του 2017 με ελαστικά 215/70/16. Πίεση: 2,6 bar (38 psi)

Michelin Latitude Cross vs Yokohama Geolandar A/T-S vs ... ASX_Tyre_Pressure
Πολύ ενδιαφέρον Νίκο.. γιατί αραγε; Μήπως ρωτησες;

NikosPap

NikosPap

Δεν ρώτησα αλλά υποθέτω ότι το υψηλότερο προφίλ θέλει μεγαλύτερη πίεση για να σταθεί στο ύψος του.
Φαίνεται και από το γεγονός ότι στα χαμηλότερα προφίλ δίνει χαμηλότερη πίεση (2,2 bar).

klrs έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον Νίκο.. γιατί αραγε; Μήπως ρωτησες;

http://www.hunter.gr

minaspan

minaspan

NikosPap έγραψε:Ευχαριστώ (έστω και καθυστερημένα...) για την απάντηση.

Μετά από 9 μήνες με τα νέα ελαστικά (και τη νέα διάσταση), παρατηρώ ότι η μέση κατανάλωση έχει αυξηθεί κατά σχεδόν ένα ολόκληρο λίτρο ανά 100χλμ.

Τον Σεπτέμβριο του 2016 άλλαξα τα πεπαλαιωμένα Yokohama Aspec 215/65/R16 του 2011 και έβαλα τα Michelin Latitude Cross 215/70/R16.

Για ένα έτος πριν την αλλαγή, η μέση κατανάλωση ήταν 7,32L/100km.
Τους πρώτους 9 μήνες μετά την αλλαγή, η μέση κατανάλωση πήγε στα 8,26L/100km.

Το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ εντός πόλης και συνήθως σε κοντινές διαδρομές. Οι μετρήσεις είναι πραγματικές, από φουλάρισμα σε φουλάρισμα. Σχεδόν πάντα το αφήνω να αδειάσει τελείως και μετά το φουλάρω. Ο μόνος λόγος για να βάλω καύσιμα πριν αδειάσει είναι να φεύγω για ταξίδι. Ο μόνος λόγος για να μην φουλάρω είναι αν χρειαστεί να ανεφοδιαστώ σε ακριβό ή αναξιόπιστο πρατήριο. Ανεφοδιάζομαι σχεδόν πάντα στο φθηνότερο πρατήριο της περιοχής μου (Ιατρίδης-Κέντρο Αμαρουσίου). Όμως, κάθε 5-6 γεμίσματα, κάνω και ένα γέμισμα με ECO Avio ή ELIN Crystal. Γενικά δεν κάνω πολλά χλμ, είμαι γύρω στα 11.000χλμ ανά έτος κατά μέσο όρο.

Καλησπέρα φίλε, τελικά μετά από τόσο καιρό θα ξαναεπέλεγες το 70άρι προφιλ ή όχι? Γιατί πήγες σε 215-70-16 και όχι σε 225-65-16 για παράδειγμα ? Ευχαριστώ προκαταβολικά Very Happy

NikosPap

NikosPap

Αν άλλαζα σήμερα ελαστικά, θα έβαζα πάλι 70άρι προφίλ και τα ίδια λάστιχα.

Το γιατί πήγα σε 70άρι προφίλ το ανέφερα στο αρχικό post:
α. Θα ψηλώσει λίγο (περίπου 1 εκ.) και θα περνάει λίγο πιο άνετα τυχόν εμπόδια.
β. Θα δείχνει πιο ωραίο, πιο γεμάτοι οι θόλοι (αλλά θα δείχνουν πιο μικρές οι ζάντες...)
γ. Θα βελτιωθεί κάπως το κοντέρ, το οποίο τώρα δείχνει περίπου 6% παραπάνω ταχύτητα από την πραγματική.

Επιπλέον, το 215/70/R16 είναι η επιλογή της εταιρίας για τα επόμενα μοντέλα. Προφανώς κάτι είδαν και άλλαξαν τη διάσταση.

Αλλες πρακτικές επιλογές, διατηρώντας την ίδια ζάντα, δεν υπάρχουν. Το 225 συνδυάζεται με ζάντα μεγαλύτερης διάστασης, κάτι που ανεβάζει πολύ το κόστος. Κάποιος που θέλει το αμάξι περισσότερο streetάδικο, είναι λογικό να προτιμήσει χαμηλότερο προφίλ και μεγαλύτερη ζάντα. Για τα δικά μου γούστα, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το 215/70/R16 για το αυτοκίνητό μας.

minaspan έγραψε:Καλησπέρα φίλε, τελικά μετά από τόσο καιρό θα ξαναεπέλεγες το 70άρι προφιλ ή όχι? Γιατί πήγες σε 215-70-16 και όχι σε 225-65-16 για παράδειγμα ? Ευχαριστώ προκαταβολικά Very Happy

http://www.hunter.gr

mitsoutis

mitsoutis

Καλησπέρα φίλε,

Εμένα είναι του 2015 1.6 2wd βενζίνη και έχει από το εργοστάσιο Yokohama G033 215/70/16.
Τώρα που ήρθε η ώρα της αλλαγής τους, εξετάζω και τα Lattitude Cross.

Επειδή το βασικό μου παράπονο από τα G033 είναι ότι σε εκκινήσεις σε ανηφόρες με χώμα ή χαλίκι το αμάξι σπινάρει, σκάβει και δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του, αναρωτιέμαι αν είναι καλύτερη η κατάσταση με τα Lattitude (πάντα σε 2wd) ή αν τελικά το αμάξι απλώς δεν μπορεί, οπότε να πάω σε ασφάλτινα ελαστικά και να πηγαίνω με το σταυρό στο χέρι στα χώματα όπως πήγαινα μέχρι τώρα Smile

Κάθε απάντηση είναι ευπρόσδεκτη.

NikosPap

NikosPap

Οι ανηφόρες, ιδίως όταν δεν είναι σταθερό το οδόστρωμα, είναι δύσκολες για όλα τα οχήματα και πολύ περισσότερο για τα προσθιοκίνητα.
Τα πιο χωμάτινα ελαστικά βελτιώνουν την κατάσταση, πάντα εντός κάποιων ορίων.

mitsoutis έγραψε:Καλησπέρα φίλε,

Εμένα είναι του 2015 1.6 2wd βενζίνη και έχει από το εργοστάσιο Yokohama G033 215/70/16.
Τώρα που ήρθε η ώρα της αλλαγής τους, εξετάζω και τα Lattitude Cross.

Επειδή το βασικό μου παράπονο από τα G033 είναι ότι σε εκκινήσεις σε ανηφόρες με χώμα ή χαλίκι το αμάξι σπινάρει, σκάβει και δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του, αναρωτιέμαι αν είναι καλύτερη η κατάσταση με τα Lattitude (πάντα σε 2wd) ή αν τελικά το αμάξι απλώς δεν μπορεί, οπότε να πάω σε ασφάλτινα ελαστικά και να πηγαίνω με το σταυρό στο χέρι στα χώματα όπως πήγαινα μέχρι τώρα  Smile

Κάθε απάντηση είναι ευπρόσδεκτη.

http://www.hunter.gr

sasasj

sasasj

Και επίσης μην ξεχνάμε ότι είναι ένα βαρύ σχετικά όχημα που θέλουμε να το εκκινήσουμε σε ανηφόρα και η δύναμη της αδράνειας το κάνει πιο δύσκολο.
Ειδικά με ασφαλτινα που δεν έχουν και μεγάλα τακούνια και τακουνακια για να πιασει στο χώμα.

mitsoutis

mitsoutis

Έχετε δίκιο οι προλαλήσαντες αλλά σκεφτείτε ρε παιδιά ότι με το παλιό μου αυτοκίνητο (seat ibiza 1.8 fr) δεν είχα ποτέ συναντήσει τέτοιο πρόβλημα και ότι πρόσφατα σε χωμάτινη ανηφόρα που απλά το δικό μου asx δεν ανεβαίνει με τίποτα, ανέβηκε για πλάκα το smart του αδερφού μου (πισωκίνητο βέβαια αλλά κουβαδάκι).

sasasj

sasasj

Παίζει ρόλο και ο οδηγός 😁
Και αυτό με το βάρος και τον όγκο σίγουρα.
Κάτι άλλο δεν ξέρω απο συνθήκες κλπ για να συμπεριλάβω στην άποψη μου

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 2]

Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης