Οδηγούμε το Mitsubishi ASX 1,6
Mitsubishi ASX
Το νέο μικρομεσαίο crossover μοντέλο της Mitsubishi, το ASX με τον καινούργιο 1.600άρη κινητήρα αποκτά περισσότερο αγοραστικό ενδιαφέρον συνδυάζοντας τις αρετές ενός «τυπικού» 5θυρου χάτσμπακ με περισσότερη πρακτικότητα και εκτός δρόμου παρουσιαστικό.
O νέος MIVEC κινητήρας των 1,6 λτ. έχει καλή ελαστικότητα και τράβηγμα στις χαμηλές στροφές και «ζωντανεύει» στις μεσαίες.
Κινητήρας: Ικανός και οικονομικός
Το καινούργιο μοτέρ των 1,6 λίτρων, παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων βασίζεται σε αυτό των 1,5 λίτρων αλλά με μεγαλύτερη διαδρομή των εμβόλων με απόδοσή 117 ίπποι και 154 Nm ροπής σύμφωνα με τη Mitsubishi. Το μηχανικό αυτό σύνολο έχει το απαιτούμενο τράβηγμα και ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές χωρίς όμως να ενθουσιάζει, ωστόσο ζωντανεύει κυρίως πάνω από τις 3.500 σ.α.λ. όπου είναι περισσότερο πρόθυμο στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και ο θόρυβος που παράγει κρατιέται σε λογικά επίπεδα, ενώ χαμηλή είναι η κατανάλωσή του και οι εκπομπές CO2 χάρη στο μακρύ 5τάχυτο κιβώτιο και το «πακέτο» ClearTec. Αυτό περιλαμβάνει το σύστημα «Automatic Stop & Go», ανάκτηση ενέργειας πέδησης, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, βελτιωμένη αεροδυναμική κ.α.
Το ASX διακρίνεται για τον πολιτισμένο του χαρακτήρα στο δρόμο, αφού είναι ευέλικτο στην πόλη και ασφαλές στα ταξίδια
Στο δρόμο: Ευκολοδήγητο με πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση
Οι «μαζεμένες» διαστάσεις του αμαξώματος του ASX (στα μέτρα των περισσοτέρων 5θυρων μικρομεσαίων), η πανοραμική θέση οδήγησης και η ευκολία στους χειρισμούς που παρέχει κάνουν το crossover μοντέλο της Mitsubishi ευχάριστο στο δρόμο τόσο στην πόλη όσο και εκτός αυτής. Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτησή του (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω με αντιστρεπτική δοκό σε κάθε άξονα) χωρίς να είναι μαλακή αλλά ούτε πολύ σφιχτή επιτυγχάνει μια επιτυχημένη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος, ενώ το συμπαγές πλαίσιο εντείνει την στιβαρότητα που εισπράττει ο οδηγός. Κατά την κίνηση στις ευθείες των εθνικών οδών παραμένει σταθερό και σίγουρο ακόμα και στην τελική του ταχύτητα και με το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης να έχει το απαραίτητο σφίξιμο. Επίσης ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλός και η καλή ηχομόνωση φροντίζει να κρατά τους εξωγενείς θορύβους εκτός της καμπίνας των επιβατών σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό. Περνώντας σε διαδρομές με στροφές, το αμάξωμα του ASX παρουσιάζει λογικές κλίσεις, ενώ στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών θα σημειωθεί μόνο κατόπιν απενεργοποίησης του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (ΑSC) και με «γεμάτο» γκάζι σε πολύ κλειστά κομμάτια. Τα υποστροφικά φαινόμενα σε σβέλτη οδήγηση εκδηλώνονται προοδευτικά και ελέγχονται μέσω του καλής αμεσότητας αλλά με τεχνητή αίσθηση τιμονιού, ενώ τα φρένα ανταποκρίνονται απλά καλά σε κάθε περίπτωση.
Mitsubishi ASX
Το νέο μικρομεσαίο crossover μοντέλο της Mitsubishi, το ASX με τον καινούργιο 1.600άρη κινητήρα αποκτά περισσότερο αγοραστικό ενδιαφέρον συνδυάζοντας τις αρετές ενός «τυπικού» 5θυρου χάτσμπακ με περισσότερη πρακτικότητα και εκτός δρόμου παρουσιαστικό.
O νέος MIVEC κινητήρας των 1,6 λτ. έχει καλή ελαστικότητα και τράβηγμα στις χαμηλές στροφές και «ζωντανεύει» στις μεσαίες.
Κινητήρας: Ικανός και οικονομικός
Το καινούργιο μοτέρ των 1,6 λίτρων, παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων βασίζεται σε αυτό των 1,5 λίτρων αλλά με μεγαλύτερη διαδρομή των εμβόλων με απόδοσή 117 ίπποι και 154 Nm ροπής σύμφωνα με τη Mitsubishi. Το μηχανικό αυτό σύνολο έχει το απαιτούμενο τράβηγμα και ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές χωρίς όμως να ενθουσιάζει, ωστόσο ζωντανεύει κυρίως πάνω από τις 3.500 σ.α.λ. όπου είναι περισσότερο πρόθυμο στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και ο θόρυβος που παράγει κρατιέται σε λογικά επίπεδα, ενώ χαμηλή είναι η κατανάλωσή του και οι εκπομπές CO2 χάρη στο μακρύ 5τάχυτο κιβώτιο και το «πακέτο» ClearTec. Αυτό περιλαμβάνει το σύστημα «Automatic Stop & Go», ανάκτηση ενέργειας πέδησης, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, βελτιωμένη αεροδυναμική κ.α.
Το ASX διακρίνεται για τον πολιτισμένο του χαρακτήρα στο δρόμο, αφού είναι ευέλικτο στην πόλη και ασφαλές στα ταξίδια
Στο δρόμο: Ευκολοδήγητο με πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση
Οι «μαζεμένες» διαστάσεις του αμαξώματος του ASX (στα μέτρα των περισσοτέρων 5θυρων μικρομεσαίων), η πανοραμική θέση οδήγησης και η ευκολία στους χειρισμούς που παρέχει κάνουν το crossover μοντέλο της Mitsubishi ευχάριστο στο δρόμο τόσο στην πόλη όσο και εκτός αυτής. Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτησή του (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω με αντιστρεπτική δοκό σε κάθε άξονα) χωρίς να είναι μαλακή αλλά ούτε πολύ σφιχτή επιτυγχάνει μια επιτυχημένη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος, ενώ το συμπαγές πλαίσιο εντείνει την στιβαρότητα που εισπράττει ο οδηγός. Κατά την κίνηση στις ευθείες των εθνικών οδών παραμένει σταθερό και σίγουρο ακόμα και στην τελική του ταχύτητα και με το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης να έχει το απαραίτητο σφίξιμο. Επίσης ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλός και η καλή ηχομόνωση φροντίζει να κρατά τους εξωγενείς θορύβους εκτός της καμπίνας των επιβατών σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό. Περνώντας σε διαδρομές με στροφές, το αμάξωμα του ASX παρουσιάζει λογικές κλίσεις, ενώ στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών θα σημειωθεί μόνο κατόπιν απενεργοποίησης του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (ΑSC) και με «γεμάτο» γκάζι σε πολύ κλειστά κομμάτια. Τα υποστροφικά φαινόμενα σε σβέλτη οδήγηση εκδηλώνονται προοδευτικά και ελέγχονται μέσω του καλής αμεσότητας αλλά με τεχνητή αίσθηση τιμονιού, ενώ τα φρένα ανταποκρίνονται απλά καλά σε κάθε περίπτωση.