ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗMitsubishi ASX 1.6: Έχει τον τρόπο13-09-2010
Το ASX αποτελεί κάτι παραπάνω από τη γέφυρα της Mitsubishi ανάμεσα στην γκάμα των μικρών και μεσαίων αυτοκινήτων και αυτή των SUV όπως τα Outlander και Pajero. Αποτελεί την ένδειξη εξευρωπαϊσμού της εταιρείας μετά από χρόνια επιμονή στις δικές της αξίες και προτεραιότητες. Μπαίνει στο δρόμο των μικρών compact crossover, με όπλα όπως οι ιδανικές διαστάσεις, η προσεγμένη εικόνα μέσα και έξω και φυσικά η γκάμα των κινητήρων. Αυτό είναι και το κεφάλαιο που θα μας απασχολήσει περισσότερο, καθώς ακριβέστερη ανάλυση έχει ακολουθήσει στις προηγούμενες σελίδες.
Πλήρες και ανταγωνιστικό
Καλός ο 1.800άρης turbodiesel, δεν αντιλέγω, εντυπωσιακή ροπή, δύναμη και συνδυάζεται με τετρακίνηση. Για να 'μαστε ρεαλιστές, όμως, δεν γίνεται να κυκλοφορείς στις μεγαλουπόλεις με το προικισμένο μοτέρ, αλλά και δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να εκταμιεύσουν μερικές χιλιάδες ευρώ επιπλέον. Γι' αυτό λοιπόν η έκδοση που θα απασχολήσει περισσότερο τόσο εμάς όσο και τις εκθέσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι αυτή με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα. Ο εύστροφος κινητήρας αποδίδει 117 ίππους και συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το μηχανικό σύνολο είναι εντελώς νέο και προσανατολισμένο κυρίως στην οικονομία καυσίμου. Γι' αυτό και το στάνταρ πακέτο «Clear Tec» περιλαμβάνει 70 σημεία που έχουν το άγγιγμα της οικονομίας, μεταξύ των οποίων και το σύστημα Stop & Go.
Πρακτικά, αυτό έχει αποτέλεσμα και με το παραπάνω, καθώς μετά από 200 χιλιόμετρα οδήγησης το οικονομόμετρο σταμάτησε λίγο πάνω από τα 7 λίτρα / 100 χλμ., αριθμός που θα ζήλευε ακόμη και μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το ASX κινείται με σχετική άνεση στο δρόμο ακόμη και φορτωμένο, ενώ μεγαλύτερη ισχύς θα ήταν ευπρόσδεκτη σε ανηφόρες και γρήγορα προσπεράσματα. Είπαμε, όμως, ας αφήσουμε κάτι για να υπερτερεί και το diesel...
Την ομάδα στις πλάτες του
Το ASX χώνεται για τα καλά στο δρόμο που χάραξε το Nissan Qashqai και θα ακολουθήσει το Hyundai ix35. Mε ανταγωνιστική τιμή πώλησης (από 19.690 € με πλήρη εξοπλισμό) και lifestyle εμφάνιση, καλείται να πάρει από το χέρι τη Mitsubishi και να την ανεβάσει στον πίνακα των ταξινομήσεων, κλέβοντας κομμάτι από τον ανταγωνισμό, που έπαιζε μέχρι στιγμής χωρίς αντίπαλο.
Το ASX αποτελεί κάτι παραπάνω από τη γέφυρα της Mitsubishi ανάμεσα στην γκάμα των μικρών και μεσαίων αυτοκινήτων και αυτή των SUV όπως τα Outlander και Pajero. Αποτελεί την ένδειξη εξευρωπαϊσμού της εταιρείας μετά από χρόνια επιμονή στις δικές της αξίες και προτεραιότητες. Μπαίνει στο δρόμο των μικρών compact crossover, με όπλα όπως οι ιδανικές διαστάσεις, η προσεγμένη εικόνα μέσα και έξω και φυσικά η γκάμα των κινητήρων. Αυτό είναι και το κεφάλαιο που θα μας απασχολήσει περισσότερο, καθώς ακριβέστερη ανάλυση έχει ακολουθήσει στις προηγούμενες σελίδες.
Πλήρες και ανταγωνιστικό
Καλός ο 1.800άρης turbodiesel, δεν αντιλέγω, εντυπωσιακή ροπή, δύναμη και συνδυάζεται με τετρακίνηση. Για να 'μαστε ρεαλιστές, όμως, δεν γίνεται να κυκλοφορείς στις μεγαλουπόλεις με το προικισμένο μοτέρ, αλλά και δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να εκταμιεύσουν μερικές χιλιάδες ευρώ επιπλέον. Γι' αυτό λοιπόν η έκδοση που θα απασχολήσει περισσότερο τόσο εμάς όσο και τις εκθέσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι αυτή με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα. Ο εύστροφος κινητήρας αποδίδει 117 ίππους και συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το μηχανικό σύνολο είναι εντελώς νέο και προσανατολισμένο κυρίως στην οικονομία καυσίμου. Γι' αυτό και το στάνταρ πακέτο «Clear Tec» περιλαμβάνει 70 σημεία που έχουν το άγγιγμα της οικονομίας, μεταξύ των οποίων και το σύστημα Stop & Go.
Πρακτικά, αυτό έχει αποτέλεσμα και με το παραπάνω, καθώς μετά από 200 χιλιόμετρα οδήγησης το οικονομόμετρο σταμάτησε λίγο πάνω από τα 7 λίτρα / 100 χλμ., αριθμός που θα ζήλευε ακόμη και μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το ASX κινείται με σχετική άνεση στο δρόμο ακόμη και φορτωμένο, ενώ μεγαλύτερη ισχύς θα ήταν ευπρόσδεκτη σε ανηφόρες και γρήγορα προσπεράσματα. Είπαμε, όμως, ας αφήσουμε κάτι για να υπερτερεί και το diesel...
Την ομάδα στις πλάτες του
Το ASX χώνεται για τα καλά στο δρόμο που χάραξε το Nissan Qashqai και θα ακολουθήσει το Hyundai ix35. Mε ανταγωνιστική τιμή πώλησης (από 19.690 € με πλήρη εξοπλισμό) και lifestyle εμφάνιση, καλείται να πάρει από το χέρι τη Mitsubishi και να την ανεβάσει στον πίνακα των ταξινομήσεων, κλέβοντας κομμάτι από τον ανταγωνισμό, που έπαιζε μέχρι στιγμής χωρίς αντίπαλο.