Mitsubishi Asx Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Autocarnet: Diesel ή βενζίνη;

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1Autocarnet: Diesel ή βενζίνη; Empty Autocarnet: Diesel ή βενζίνη; Παρ Σεπ 02, 2011 11:39 pm

Admin

Admin
Admin

Το ερώτημα που βάζουμε στο συγκεκριμένο Post είναι συγκεκριμένο: Αγοράζω το ASX με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη ή δίνω βάση στις επιδόσεις σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση του Turbo Diesel κινητήρα εκταμιεύοντας 3.000 ευρώ περίπου ακόμη από τον οικογενειακό κουμπαρά;

Ο νέος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας κινητήρας 1,600 κ.εκ. με τον οποίο εφοδιάζεται το ASX αποτελεί εξέλιξη του κινητήρα 1.5 λίτρων της Mitsubishi που χρησιμοποιεί το Colt (διαδρομή αυξημένη από 84,8 mm σε 90,0mm).

Ο νέος βενζινοκινητήρας που αποδίδει 117 ίππους στις 6000 στροφές με 154Nm/4000 rpm ροπής, χαρακτηρίζεται για την οικονομική λειτουργία του με μέση κατανάλωση 5,9lt/100 km αλλά και τη χαμηλή εκπομπή CO2 μόλις 135 g/km CO2. Όμως όλα αυτά έχουν αντίκτυπο στις επιδόσεις του αξιόλογου Crossover της ιαπωνικής φίρμας, γιατί πέρα των άλλων για να πετύχει μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων επέλεξε να ρυθμίσει το κιβώτιο ταχυτήτων με αραιή κλιμάκωση κάτι που έχει μεγάλο αντίκτυπο στις ρεπρίζ του αυτοκινήτου με αυτόν τον κινητήρα. Για του λόγου το αληθές αρκεί να σας πούμε ότι το ατμοσφαιρικό 1.600άρι για να επιταχύνει εν κινήσει από τα 80 στα 120 Km/h με 5η ταχύτητα στο σασμάν χρειάζεται σχεδόν 22,5 δευτερόλεπτα νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για προσπέρασμα. Ή τέλος πάντων ας το δούμε αλλιώς: Αν είναι να διαθέσει κανείς 20.000 ευρώ για καινούριο αυτοκίνητο απαιτεί κατ' ελάχιστον απ' αυτό να μπορεί να κάνει προσπέρασμα με ασφάλεια. Επί παραδείγματι για τη ίδια δοκιμασία το ανταγωνιστικό Nissan Qasqhai χρειάζεται περίπου 15,7 δευτερόλεπτα τιμή καλή για Crossover ενώ το Skοda Yeti που επίσης μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστικό Crossover μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας χρειάζεται περίπου 18 δευτερόλεπτα παρόλο που κοστίζει και 3.000 ευρώ λιγότερα και από τα δύο άλλα αυτοκίνητα μαζί με την έκπτωση της αντιπροσωπείας...



Στην περίπτωση του 1.800άρη Turbo Diesel με την κωδική ονομασία DiD έχουμε αναστροφή των δεδομένων:...

Πρόκειται για τον πιο δυνατό 1.800άρη Turbo Diesel που έχουμε ποτέ δει στην ελληνική αγορά, με 150 PS ιπποδύναμη και 300 νιουτόμετρα ροπής! Καταφέρνει να περατώσει την δοκιμασία 80-120 Km/h εν κινήσει σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα καθιστώντας το πιο γρήγορο - τουλάχιστον στις ρεπρίζ - και από το Opel Insignia 1.6T ή το Skoda Octavia 1.4 TSI. Αυτή η αίσθηση της επιτάχυνσης εν κινήσει είναι το κάτι άλλο... Οι TDI κινητήρες του Group VW αποδευκνύονται λίγοι μπροστά σε αυτόν τον κινητήρα...

Ο εν λόγω Diesel κινητήρας είναι βελούδινος στην λειτουργία του και αθόρυβος χωρίς κραδασμούς και άλλα αρνητικά στοιχεία που είχαν οι παλιοί πετρελαιοκινητήρες ενώ για την απόκτηση του αυτοκινήτου με αυτό το θαυμάσιο μοτέρ απαιτούνται 22.760 ευρώ, τιμή εξαιρετική αν σκεφτείτε ότι επιπλέον αγοράζετε ένα Crossover με χώρους, μεταβλητότητα, υψηλή θέση οδήγησης, 9 αερόσακους, Active Stability Control, Hill Start Assist, ABS με EBD και Brake Assist, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης 9 αερόσακοι, δομή αμαξώματος RISE κ.ά Εξοπλισμός κατά πολύ ανώτερος απ' αυτόν των ανταγωνιστικών μοντέλων που προαναφέραμε.

Αναμφισβήτητα το 1.8lt Diesel είναι η καλύτερη επιλογή για τους φίλους που μένουν μόνιμα στην επαρχία ενώ στους φίλους που διαμένουν Αθήνα / Θεσσαλονίκη συνιστούμε να περιμένουν λίγο γιατί οι φήμες περί άρσης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης όλο και πληθαίνουν και ίσως και να αληθεύουν κιόλας δεδομένου ότι η Κυβέρνηση μετά την καθίζηση των πωλήσεων και την πτώση των πωλήσεων κατά 65% περίπου ψάχνει να βρει τρόπους τόνωσης της αγοράς...Από κει και πέρα, αν κάποιος δεν δίνει έμφαση στις επιδόσεις και κατ' επέκταση στην ενεργητική ασφάλεια μπορεί να αγοράσει την 1.6lt έκδοση με τα 117PS η οποία κατά τ' άλλα είναι μια πολύ αξιόλογη πρόταση...Αυτό το Diesel όμως είναι το κάτι άλλο...Δεν νομίζετε;

https://mitsubishiasx.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης