καμια διαφορα σε επιδοσεις
ισως λιγο λιγοτερη ροπη με 40 βαθμους κελσιου και κλιματιστικο
καταναλωση 7 με 8 λιτρα αεριο ανα 100 χλμ.
απροβληματιστη λειτουργεια
να προσεξεις γιατι αν ειναι start stop το κιτ αεριοκινησης εχει ειδικες ρυθμησεις.
επισης να προσεξεις το ποιος θα κανει εγκατασταση εχει πολλους που εχουν αγνοια.
με τα 1300 ευρω που εδωσα για τη μετατροπη τα εχω ηδη αποσβεσει σε 2 μηνες.
θα ειχα πληρωσει για 16000χλμ βενζινη με βαρυ ποδι 8 λιτρα/100 αρα 160 επι 8 επι 1,65 ισον 2112 ευρω ενω εγω πληρωσα 8 λιτρα ανα 100χλμ επι ο,80 ευρω το λιτρο επι 160 ισον 1024 ευρω περιπου. αν πο την εγκατασταση βγαλουμε το φπα (εκοψα τιμολογιο σε εταιρια) τοτε εχω ηδη αποσβεσει την επενδυση.
επισης σε σχεση με το πετρελαιο θα ειχα πληρωσει 16000χλμ επι 1,45ευρω/λιτρο επι7 λιτρα ανα 100χλμ. ισον 1624 ευρω
αρα πληρωσα λιγοτερα 600 ευρω στα 16000χλμ σε σχεση με το πετρελαιο.
το μονο που μου λειπει ειναι η ροπη του (η οποια κοστιζει)
Για τη χρηση που το θελω εγω (80 - 85000 χλμ. ανα ετος) φθυνοτερα με αεριο αλλα δεν γνωριζουμε τις επιπτωσεις σε μακροχρονια χρηση (πχ 500000χλμ.) στην οποια το πετρελαιο υπερταιρει σαφως.