Έχετε δει τις νέες ανακοινώσεις για την εφαρμογή του δακτυλίου, όπως θα ισχύσει από τις 25/10/21?
Όσοι έχουμε αγοράσει τα τελευταία βενζινοκίνητα asx είχαμε τη δυνατότητα καθημερινής εισόδου στο δακτύλιο λόγω χαμηλών ρύπων.
Μάλιστα υπήρξε υπουργική απόφαση του Μαρτίου που το επιβεβαίωνε αυτό (ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/26779/602).
Τώρα, αποφάσισαν ξαφνικά να ανακοινώσουν ότι αυτό δεν θα ισχύει και τα μόνα αυτοκίνητα που θα μπορούν να εισέρχονται καθημερινά θα είναι τα ηλεκτρικά.
Οπότε, όσοι πήραμε τα τελευταία 1-2-3 χρόνια αυτοκίνητο με χαμηλούς ρύπους, λαμβάνοντας υπόψη αυτή την παράμετρο, απλά την πατήσαμε..., όπως έχει γίνει και σε τόσες άλλες περιπτώσεις στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα…
Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι υπέρ των μέτρων περιορισμού της χρήσης των αυτοκινήτων στα αστικά κέντρα και γενικά χρησιμοποιώ εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης... ποδήλατο, περπάτημα και μέσα μεταφοράς (προ πανδημίας).
Η διαφωνία μου είναι στο ότι για να μπορεί κάποιος να ρυθμίσει σωστά τις μετακινήσεις του, θα πρέπει να έχει σταθερά δεδομένα και όχι να αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια για διάφορους λόγους που άλλες φορές είναι σωστοί και άλλες στοχεύουν σε κάτι άλλο. Μην πιάσουμε την κουβέντα για τα μέσα μεταφοράς.
Με αυτό το σκεπτικό, πριν από 3 χρόνια αποφάσισα να αντικαταστήσω ένα αυτοκίνητο υψηλού κυβισμού που είχα, καθώς και ένα 2ο μικρό, με το asx, ως οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον, αλλά και ένα αυτοκίνητο που μου έδινε τη δυνατότητα να το χρησιμοποιώ στο κέντρο όποτε το χρειαζόμουν.
Όσοι έχουμε αγοράσει τα τελευταία βενζινοκίνητα asx είχαμε τη δυνατότητα καθημερινής εισόδου στο δακτύλιο λόγω χαμηλών ρύπων.
Μάλιστα υπήρξε υπουργική απόφαση του Μαρτίου που το επιβεβαίωνε αυτό (ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/26779/602).
Τώρα, αποφάσισαν ξαφνικά να ανακοινώσουν ότι αυτό δεν θα ισχύει και τα μόνα αυτοκίνητα που θα μπορούν να εισέρχονται καθημερινά θα είναι τα ηλεκτρικά.
Οπότε, όσοι πήραμε τα τελευταία 1-2-3 χρόνια αυτοκίνητο με χαμηλούς ρύπους, λαμβάνοντας υπόψη αυτή την παράμετρο, απλά την πατήσαμε..., όπως έχει γίνει και σε τόσες άλλες περιπτώσεις στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα…
Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι υπέρ των μέτρων περιορισμού της χρήσης των αυτοκινήτων στα αστικά κέντρα και γενικά χρησιμοποιώ εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης... ποδήλατο, περπάτημα και μέσα μεταφοράς (προ πανδημίας).
Η διαφωνία μου είναι στο ότι για να μπορεί κάποιος να ρυθμίσει σωστά τις μετακινήσεις του, θα πρέπει να έχει σταθερά δεδομένα και όχι να αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια για διάφορους λόγους που άλλες φορές είναι σωστοί και άλλες στοχεύουν σε κάτι άλλο. Μην πιάσουμε την κουβέντα για τα μέσα μεταφοράς.
Με αυτό το σκεπτικό, πριν από 3 χρόνια αποφάσισα να αντικαταστήσω ένα αυτοκίνητο υψηλού κυβισμού που είχα, καθώς και ένα 2ο μικρό, με το asx, ως οικονομικότερο και φιλικότερο στο περιβάλλον, αλλά και ένα αυτοκίνητο που μου έδινε τη δυνατότητα να το χρησιμοποιώ στο κέντρο όποτε το χρειαζόμουν.