Εδω και μερικα χρονια αρχισε στο εξωτερικο να ανεβαινει η χρηση του συστηματος ΗΗΟ για την κινηση των αυτοκινητων. με πολυ απλα λογια θα εξηγησω την αρχη λειτουργιας του.Στο χωρο του κινητηρα τοποθετείται ενα ρεζερβουαρ 1λιτρου στο οποιο μπαινει απλο απιονισμενο νερο!!!το οποιο οδηγείται σε μια συστοιχία ηλεκτρολυτών οπου γινεται με ηλεκτρόλυση ο διαχωρισμος του νερου σε υδρογονο και οξυγόνο. το υδρογόνο κατοπιν οδηγείται με μια τρυπα που γινεται κοντα στην εισαγωγη αερα οσο πιο κοντα στο Air Flow Meter (και οχι με μπεκακια οπως στο υγραεριο).Το ποσο υδρογονο θα διοχετευτει στην εισαγωγη ρυθμιζεται απο ενα παραλληλο εγκεφαλακι και με τον τροπο αυτο εχουμε τον εμπλουτισμο του καυσιμου μας...(Βενζινη-Πετρελαιο-Υγραεριο), με υδρογονο που προκαλει καλυτερη - καθαροτερη -αποδοτικότερη-οικονομικοτερη και με μικροτερες θερμοκρασιες καυση.Και ολα αυτα με την χρηση απλου απιονισμενου νερου Το οφελος συμφωνα με εταιρειες που το πουλανε ειναι περιπου 30 - 40% αναλογα το αυτοκινητο ενω το κοστος αγορας του μεσω internet απο Αμερικη ειναι 150 - 300€ στην Ελλαδα το τοποθετουν με 700 - 800€!!! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΔΕΝ υπαρχει κανενας κινδυνος εκρηξης του πολυ ευλεκτου υδρογονου γιατι το συστημα λειτουργει(on demand) και δεν αποθηκευεται καπου οποτε κανενας φοβος. Το προβλημα βεβαια ειναι που θα βρεις εγκαταστατη αλλα συμφωνα με την παρακατω ιστοσελιδα γινεται και απο εμας τους ιδιους...hho-plus.com------hhocellcarkits.com Εσεις τι λετε???
Mitsubishi Asx Greece