Mitsubishi Asx Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Peritroxon.gr

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1Peritroxon.gr Empty Peritroxon.gr Παρ Σεπ 02, 2011 11:36 pm

Admin

Admin
Admin

MITSUBISHI ASX 1.6



Το ASX αποτελεί την πιο φρέσκια πρόταση μιας συνεχώς αναπτυσσόμενης κατηγορίας, αυτής των μεσαίων SUV. Με την τοποθέτηση του νέου κινητήρα των 1.6 λίτρων και τη λογική τιμή που το συνοδεύει, ανοίγει τις πόρτες του σε περισσότερους οδηγούς.

Του Γιάννη Κοντολάτη



Το ASX είναι το μικρότερο αδελφάκι του Outlander, που με μήκος 4.295 χιλιοστά μπαίνει σφήνα ανάμεσα στο Outlander και το Lancer, καλύπτοντας με ιδιαίτερη επιτυχία το κενό που υπήρχε μεταξύ αυτών των δυο. Στην πιο προσιτή του έκδοση, κινείται από ένα νέο 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 117 ίππων, μεταφέροντας την κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.

Όμως, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Στα μέσα του καλοκαιριού η Mitsubishi λάνσαρε το τετρακίνητο ASX με τον 1.800άρη πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων, στεναχωρώντας αρκετούς, λόγω του περιορισμού που θέτει η μορφή του καύσιμου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, οι πωλήσεις του ASX ξεπέρασαν κατά πολύ τους πετρελαιοκίνητους στόχους της ελληνικής αντιπροσωπίας και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Δεν ήταν λίγοι, όμως, αυτοί που δίσταζαν να το επιλέξουν, περιμένοντας με ανυπομονησία μια οικονομικότερη και πιο ΄΄ασφάλτινη΄΄ έκδοση που θα μπορούσε να χτυπήσει τον ανταγωνισμό. Όπερ και εγένετο.

Από τεχνικής σκοπιάς, ο βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων με τις μεταβλητού χρονισμού βαλβίδες εισαγωγής (MIVEC) δεν είναι τίποτε περισσότερο από την εξέλιξη του 1.500αρη που έχουμε γνωρίσει στα Colt Ralliart ( με την προσθήκη τούρμπο) και Lancer. Για να γίνει αυτό χρησιμοποιήθηκαν μεγαλύτερα έμβολα, (έφτασαν τα 90 από τα 84,8 χιλιοστά) αυξάνοντας τη χωρητικότητα από τα 1.499 κ.εκ. στα 1.590 κ.εκ. χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στο βάρος, το οποίο παρέμεινε στα 88 κιλά με χρήση αλουμινίου.

Μετά από αυτά, η απόδοση έφτασε τους 117 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με τη μέγιστη τιμή της ροπής των 15,7 χλγρμ να εμφανίζεται στις 4.000 σ.α.λ. Αν και η απόδοσή του μοιάζει μικρή για τον όγκο και τα 1.280 κιλά του, εν τούτοις, κινεί με ευκολία το αμάξωμα σε κάθε περίπτωση, επιταχύνοντάς το από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 11,4΄΄. Διακρίνεται για την ομαλή και οικονομική του λειτουργία, όπως και για την ελαστικότητά του, δείχνοντας περισσότερη ζωντάνια πάνω από τις 3.500 σ.α.λ.. Αν και λίγο τραχύς στη λειτουργία του, σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε πως ενοχλεί, και ειδικά στον αυτοκινητόδρομο, όπου η μακριά πέμπτη του κιβωτίου θα κρατήσει τις στροφές χαμηλά. Κινούμενοι εκεί και με λίγο συντηρητικούς ρυθμούς, ο υπολογιστής ταξιδιού εύκολα θα κυμανθεί κοντά στα 6,4 λτ/100 χλμ. Η μέση κατανάλωσή του στη διάρκεια της δοκιμής μας, πάντως, δεν ξεπέρασε τα 9,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Σε αυτό συνέβαλε και η τεχνολογία ClearTec, που με το σύστημα Start&Stop σβήνει τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται, φέρνοντάς τον ξανά σε λειτουργία με το πάτημα του συμπλέκτη. Η λειτουργία του είναι ομαλή, ενώ, συνοδευόμενο και από ελαστικά χαμηλής αντίστασης, κρατά τις εκπομπές ρύπων στα 135 γρ/χλμ.

Στο δρόμο το ASX είναι σταθερό και μπορεί να κινηθεί δίχως πρόβλημα, ακόμα και με μεγάλες ταχύτητες. Την ανάρτησή του αποτελούν γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω κάτι που ταιριάζει απόλυτα με τον crossover χαρακτήρα του. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες και δεν θα τρομάζουν, ενώ η απόσβεση των κραδασμών είναι αποτελεσματική στις χαλαρές χωμάτινες διαδρομές που ενδεχομένως κινηθεί. Τα φρένα τέλος διαθέτουν καλή αίσθηση, έδειξαν όμως να κουράζονται εύκολα στην παρατεταμένη χρήση.

Η καμπίνα του είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη για τέσσερις επιβάτες, με τον πέμπτο να αντιμετωπίζει πρόβλημα μόνο με τα πόδια του, αφού το τούνελ της τετρακίνησης είναι αρκετά υψηλό. Οι περιορισμοί όμως για τους πίσω επιβάτες σταματούν εδώ, αφού ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα είναι μεγάλος και δε θα προβληματίσει ακόμα και τους μεγαλόσωμους επιβάτες.

Πλήρως ρυθμιζόμενη είναι η θέση οδήγησης, η οποία είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη, προσφέροντας καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.. Στο ταμπλό έχουν χρησιμοποιηθεί καλής ποιότητας μαλακά υλικά, ενώ η σχεδίασή του ακολουθεί τα στάνταρ της εταιρίας, με την κεντρική κονσόλα και το τιμόνι να έρχονται σχεδόν αυτούσια από το Lancer. Το νέο στοιχείο εδώ είναι ο πίνακας οργάνων, ο οποίος έγινε πιο μοντέρνος, διαθέτοντας στο κέντρο του έναν ευανάγνωστο υπολογιστή ταξιδιού. Η ρύθμιση του τελευταίου στερείται εργονομικά, καθώς το μπουτόν της ρύθμισής του βρίσκεται αριστερά και πίσω από το τιμόνι.

Στο ίδιο μοτίβο χώρων και αυτός των αποσκευών. Τα 416 λίτρα του μπορούν να μετατραπούν σε 1.219 λίτρα μετά την εύκολη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. Είναι επίπεδος και διαθέτει δύο μικρές θήκες αριστερά και δεξιά και 26 επιπλέον λίτρα κάτω από το δάπεδο, στο χώρο της ρεζέρβας.

Διαβάστε Περισσότερα

Τιμές - Εξοπλισμός

MITSUBISHI

Μας Άρεσε : Ελαστικότητα κινητήρα, Χώροι, Οδική συμπεριφορά, Σχεδιασμός, Κατανάλωση.

Δεν Μας Άρεσε : Απόδοση φρένων, Αίσθηση τιμονιού.

Η βασική έκδοση του 2κίνητου ASX, Inform κοστίζει 19.690 ευρώ και μεταξύ άλλων διαθέτει στον εξοπλισμό της εννέα αερόσακους, ABS με EBD και EBA, ASC (Active Stability Control), HSA(Hill Start Assist), a/c, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, υποβραχιόνιο, κεντρικό κλείδωμα, υπολογιστή ταξιδιού, αεροτομή και ράδιο cd με mp3.

Η έκδοση Invite κοστίζει 21.820 ευρώ και διαθέτει επιπλέον 16άρες ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, προβολείς ομίχλης, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, φώτα ημέρας, υποβραχιόνιο πίσω, αισθητήρες παρκαρίσματος - βροχής και φώτων, έγχρωμη οθόνη πληροφοριών και cruise control.

H Intense είναι η κορυφαία έκδοση, κοστίζει 23.340 ευρώ και περιλαμβάνει επιπλέον ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, 17άρες ζάντες αλουμινίου, φώτα Xenon, bluetooth και φιμέ πίσω τζάμια, ενώ η ίδια έκδοση με ηλιοροφή (Intense Panorama) κοστίζει 24.060 ευρώ.
Οι δυναμικές γραμμές της σχεδίασής του και η επιθετική μάσκα που υιοθετεί από την υπόλοιπη οικογένεια της Mitsubishi, το κάνουν ξεχωριστό και συνάμα ελκυστικό στο μάτι. Το ASX είναι ότι πιο μοντέρνο και σπορ έχει να μας δείξει η κατηγορία των μεσαίων SUV.



Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτησή λειτουργεί ιδανικά, απορροφώντας τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να επιτρέπει ιδιαίτερες κλίσεις στο αμάξωμα. Ο κινητήρας είναι οικονομικός και ελαστικός αποδίδοντας δίχως πρόβλημα μετά τις 2.000 σ.α.λ.



Το ταμπλό ακολουθεί την πεπατημένη, χρησιμοποιώντας στοιχεία από την υπόλοιπη γκάμα της εταιρίας. Η εργονομία είναι πολύ καλή και οι χειρισμοί της κονσόλας και του κλιματισμού απλοί. Μαλακά τα πλαστικά, σε υψηλά επίπεδα η συναρμογή, πολλές οι θήκες μικροαντικειμένων στο εσωτερικό.



Οι πολλές ρυθμίσεις του καθίσματος του οδηγού και το πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι, θα βοηθήσουν στην ανεύρεση της σωστής θέσης. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, όχι όμως αυτός γα τα πόδια του μεσαίου. Το υπερυψωμένο τούνελ της τετρακίνησης κόβει πόντους από την άνεση του τρίτου επιβάτη. Η πανοραμική οροφή της έκδοσης Intense Panorama κλέβει αέρα από τα κεφάλια, χωρίς αυτό να προβληματίζει τους επιβάτες αν το ύψος τους δεν ξεπερνά το 1.90. Ο κρυφός φωτισμός της, δημιουργεί το βράδυ μία ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό.



Ο χώρος αποσκευών είναι επίπεδος και η χωρητικότητα του είναι 416 λίτρα με τα καθίσματα σε κανονική διάταξη και 1.219 λίτρα μετά την αναδίπλωση της πλάτης τους. Κάτω από το δάπεδο υπάρχουν 26 επιπλέον αποθηκευτικά λίτρα.





https://mitsubishiasx.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης