Mitsubishi Asx Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Καλησπέρα και από εμένα.

3 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1Καλησπέρα και από εμένα. Empty Καλησπέρα και από εμένα. Τετ Απρ 27, 2016 9:22 pm

berkut



Καλησπέρα κι από εμένα και χαίρομαι που σας βρήκα !!!

Εδώ και λίγες μέρες, κάτοχος και εγώ ενός ASX ΙNVITE PLUS 1.6 4WD diesel.

Πρωτάρης στο άθλημα και εξηγούμαι
1. Πρωτάρης στα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα
2. Πρωτάρης στην τετρακίνηση
3. Πρωτάρης στην πετρελαιοκίνηση.

Εκανα αρκετά test-drive με αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας πριν αποφασίσω, και κατέληξα στην άποψη ότι παρόλο που οι άλλες μάρκες πρόσφεραν κάποια επιπλέον "καθρεφτάκια", το ASX μου φάνηκε το πιό στοιβαρό.

Εύχομαι με τη πάροδο του χρόνου να δικαιωθώ.

Θα σας παρακολουθώ απο δω και πέρα και θα χαίρομαι να τα λέμε.

Φιλικά

thanos_67

thanos_67

berkut έγραψε:Καλησπέρα κι από εμένα και χαίρομαι που σας βρήκα !!!

Εδώ και λίγες μέρες, κάτοχος και εγώ ενός ASX ΙNVITE PLUS 1.6 4WD diesel.

Πρωτάρης στο άθλημα και εξηγούμαι
1. Πρωτάρης στα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα
2. Πρωτάρης στην τετρακίνηση
3. Πρωτάρης στην πετρελαιοκίνηση.

Εκανα αρκετά test-drive με αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας  πριν αποφασίσω, και κατέληξα στην άποψη ότι παρόλο που οι άλλες μάρκες πρόσφεραν κάποια επιπλέον "καθρεφτάκια", το ASX μου φάνηκε το πιό στοιβαρό.

Εύχομαι με τη πάροδο του χρόνου να δικαιωθώ.

Θα σας παρακολουθώ απο  δω και πέρα και θα χαίρομαι να τα λέμε.

Φιλικά

Καλησπέρα και καλώς μας ηρθες
Εύχομαι καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
Καλό Πάσχα σε όλους εσάς και τις οικογένμειές σας

SamAir77

SamAir77

καλησπερα και καλοταξιδο.
περιμενουμε εντυπωσεις!!

https://www.youtube.com/channel/UCmEQJ-bfo5FvfeJxjUAc8bQ

4Καλησπέρα και από εμένα. Empty Απ: Καλησπέρα και από εμένα. Δευ Μάης 02, 2016 8:44 pm

berkut



Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους σας και τις οικογένειες.

Επιστροφή απο την πασχαλινή εξόρμηση από Αθήνα για Πελοπόννησο, και το όχημα κατέγραψε κιόλας 1500+ χμ.

Οι πρώτες εντυπώσεις άριστες. Η συμπεριφορά στον δρόμο και τα κρατήματα στις στροφές υποδειγματικά. Αν και δεν το ζορήσαμε σε υψηλές ταχύτητες στην εθνική για να διαπιστώσουμε τον θόρυβο του ντιζελοκινητήρα στην καμπίνα, πάντως μέχρι τα 120 χμ ο θόρυβος ήταν αποδεκτός. (Αλλωστε, αυτό ήταν ένα απο τα κριτήρια που επιλέξαμε το συγκεκριμένο αμάξι από άλλους ανταγωνιστές και συγκεκριμένα απο έναν που ο θόρυβος του κινητήρα ήταν απαράδεκτος ακόμη και στις χαμηλές ταχύτητες.)

Ανετοι χώροι καμπίνας και πορτμπαγκάζ. Μας έλειψε το φόρτωμα αποσκευών και στην καμπίνα όπως στο προηγούμενο μας αυτοκίνητο. Ολα στο πορτμπαγκάζ.

Η μέση κατανάλωση εκτός πόλης κατεγράφει στα 4,7 λτ/100χμ. Και ήταν η ίδια απο δύο διαφορετικά πόδια στο γκάζι. Της συζύγου 4,8 στην αναχώρηση και εμένα 4,7 στην επιστροφή.

Ανάβαση σε μερικές ανηφόρες με 4 επιβάτες και ανάλογα μπαγκάζια με 4η, μερικές φορές και 5η.

Κατά την παραμονή μας στο χωριό το σκόνησα σε χωματόδρομο, έτσι για να πατήσω και το κουμπί του 4WD. Bέβαια λυπήθηκα να το ζορίσω λόγο καινούργιου και έλλειψης ρεζέρβας, αλλά και λόγω του παράγοντα ΣΓ. Βέβαια το σκόνισμα φάνηκε αρκετά λόγω μαύρου χρώματος του αυτοκινήτου.

Παρατηρήθει μία διαφορά 4-5 χμ στην ταχύτητα μεταξύ κοντέρ 100χμ και NAVI 96χμ.

Τα καλούδια του (αυτόματα φώτα, cruise control, κλπ) μια πολύ ευχάριστη αίσθηση.

Παρατήρησα ότι το όχημα τραβάει τα βλέμματα. Και αυτό , κατά την άποψη μου, το τοποθετεί μπροστά απο κάποιον άλλο ανταγωνιστή. Ξέρετε....  αυτόν που σε όποιο φανάρι κι αν σταματήσεις, θα δεις ένα δίπλα σου.

Δεν παρατήρησα κάποια αρνητικά επι του παρόντος, παρά :
Tην έλλειψη μπλαφονιέρας στις πίσω πόρτες. Η έλλειψη τους σε συνάρτηση με τα φυμέ πίσω τζάμια είναι μειονέκτητα. Σε τέτοιο σημείο που έχω αρχίσει να ψάχνομαι τι μπορώ να κάνω για εκεί. Οποιες προτάσεις έχετε είναι καλοδεχούμενες.
Επίσης η απόσταση που ενεργοποιούνται οι αισθητήρες πάρκινγκ, που όπως διαπίστωσα ενεργοποιούνται στους 70 πόντους περίπου. Θα ήθελα να ενεργοποιούνται λίγο πιό μακρυά. Δεν γνωρίζω εάν μπορεί να ρυθμιστεί η ενεργοποίηση σε επιθυμητή απόσταση, π.χ απο 1,20 μετρα.
Τρίτο και πιο ασήμαντο, η έλλειψη απο θήκες στα πίσω καθίσματα για να τοποθετήσεις ένα μπουκάλι νερό ή ένα καφέ.

Αυτά επί του παρόντος. Θα επανέλθω με νεώτερες εντυπώσεις σε επόμενες εξορμήσεις.

Φιλικα.

5Καλησπέρα και από εμένα. Empty Απ: Καλησπέρα και από εμένα. Τρι Μάης 03, 2016 9:39 am

thanos_67

thanos_67

berkut έγραψε:Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους σας και τις οικογένειες.

Επιστροφή απο την πασχαλινή εξόρμηση από Αθήνα για Πελοπόννησο, και το όχημα κατέγραψε κιόλας 1500+ χμ.

Οι πρώτες εντυπώσεις άριστες. Η συμπεριφορά στον δρόμο και τα κρατήματα στις στροφές υποδειγματικά. Αν και δεν το ζορήσαμε σε υψηλές ταχύτητες στην εθνική για να διαπιστώσουμε τον θόρυβο του ντιζελοκινητήρα στην καμπίνα, πάντως μέχρι τα 120 χμ ο θόρυβος ήταν αποδεκτός. (Αλλωστε, αυτό ήταν ένα απο τα κριτήρια που επιλέξαμε το συγκεκριμένο αμάξι από άλλους ανταγωνιστές και συγκεκριμένα απο έναν που ο θόρυβος του κινητήρα ήταν απαράδεκτος ακόμη και στις χαμηλές ταχύτητες.)

Ανετοι χώροι καμπίνας και πορτμπαγκάζ. Μας έλειψε το φόρτωμα αποσκευών και στην καμπίνα όπως στο προηγούμενο μας αυτοκίνητο. Ολα στο πορτμπαγκάζ.

Η μέση κατανάλωση εκτός πόλης κατεγράφει στα 4,7 λτ/100χμ. Και ήταν η ίδια απο δύο διαφορετικά πόδια στο γκάζι. Της συζύγου 4,8 στην αναχώρηση και εμένα 4,7 στην επιστροφή.

Ανάβαση σε μερικές ανηφόρες με 4 επιβάτες και ανάλογα μπαγκάζια με 4η, μερικές φορές και 5η.

Κατά την παραμονή μας στο χωριό το σκόνησα σε χωματόδρομο, έτσι για να πατήσω και το κουμπί του 4WD. Bέβαια λυπήθηκα να το ζορίσω λόγο καινούργιου και έλλειψης ρεζέρβας, αλλά και λόγω του παράγοντα ΣΓ. Βέβαια το σκόνισμα φάνηκε αρκετά λόγω μαύρου χρώματος του αυτοκινήτου.

Παρατηρήθει μία διαφορά 4-5 χμ στην ταχύτητα μεταξύ κοντέρ 100χμ και NAVI 96χμ.

Τα καλούδια του (αυτόματα φώτα, cruise control, κλπ) μια πολύ ευχάριστη αίσθηση.

Παρατήρησα ότι το όχημα τραβάει τα βλέμματα. Και αυτό , κατά την άποψη μου, το τοποθετεί μπροστά απο κάποιον άλλο ανταγωνιστή. Ξέρετε....  αυτόν που σε όποιο φανάρι κι αν σταματήσεις, θα δεις ένα δίπλα σου.

Δεν παρατήρησα κάποια αρνητικά επι του παρόντος, παρά :
Tην έλλειψη μπλαφονιέρας στις πίσω πόρτες. Η έλλειψη τους σε συνάρτηση με τα φυμέ πίσω τζάμια είναι μειονέκτητα. Σε τέτοιο σημείο που έχω αρχίσει να ψάχνομαι τι μπορώ να κάνω για εκεί. Οποιες προτάσεις έχετε είναι καλοδεχούμενες.
Επίσης η απόσταση που ενεργοποιούνται οι αισθητήρες πάρκινγκ, που όπως διαπίστωσα ενεργοποιούνται στους 70 πόντους περίπου. Θα ήθελα να ενεργοποιούνται λίγο πιό μακρυά. Δεν γνωρίζω εάν μπορεί να ρυθμιστεί η ενεργοποίηση σε επιθυμητή απόσταση, π.χ απο 1,20 μετρα.
Τρίτο και πιο ασήμαντο, η έλλειψη απο θήκες στα πίσω καθίσματα για να τοποθετήσεις ένα μπουκάλι νερό ή ένα καφέ.

Αυτά επί του παρόντος. Θα επανέλθω με νεώτερες εντυπώσεις σε επόμενες εξορμήσεις.

Φιλικα.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ και απο εμενα
Λοιπον φιλτατε berkut
Αν σε εντυπωσιασε η κινηση του 1,6 τοτε φανταζομαι τι θα λες για το 1,8....χιχιχιχι....
Πλαφονιερα δεν ξερω που και πως θα βρεις. Να αλλαξεις άμεσα το κιτ επισκευής με Τροχο αναγκης, θα βρεις σε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, ταιριαζει απο outlander & lancer. Μ ε ενα 50αρικο καθαρισες.
Μην ασχολείσαι με αισθητήρες, είναι παρωχημένη τεχνολογία. Αφού ο Σαρακακης δεν σου είχε κάμερα, όπως έχουν τα γερμανικά ASX, θα βρείς φτηνές και καλές κινέζικες.
www.aliexpress.com
εύκολη τοποθέτηση και δουλεύουν μια χαρά.

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης