Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα!
Mitsubishi Asx Greece
Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε
Manos19 έγραψε:Η εταιρία κάνει αναβαθμίσεις αποκλειστικά για Mitsubishi (όχι μόνο μηχανές αυτοκινήτων αλλά γενικότερα για Mitsubishi) και σε κάποιες αγορές κυκλοφορούν σαν επίσημες αναβαθμισμένες εκδόσεις.
http://www.sttemtec.com/en/asx-1,8d-150hp/asx-1,8d-150hp.php
Το έχω περίπου 2 χρόνια, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, τοποθετήθηκε πανεύκολα (το σύστημα τοποθέτησης προβλέπει την αρχιτεκτονική του ASX στον τμήμα μηχανής), το αυτοκίνητο είναι...άλλο αυτοκίνητο...
Είμαι Θεσαλονίκη, όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες, ελεύθερα
Manos19 έγραψε:
Ελπίζω παραπάνω να φαίνεται το διάγραμμα της Emtec. Με το κόκκινο είναι οι νέες αποδόσεις σε ισχύ και ροπή. Όπως καταλαβαίνετε, η ροπή έρχεται λίγο πιό γρήγορα (όχι πολύ πιό γρήγορα) αλλά μένει εκεί για ...πάντα. Προσωπικά την πάτησα μερικές φορές και επενέβει ο εγκέφαλος και με έκοψε στις παραπανίσιες στροφές. Η ισχύς έχει την ίδια χαρτογράφηση, απλά είναι ...περισσότερη!
Στα πρακτικά τώρα:
Οι 2 συσκευές κουμπώνουν πάνω στον υπάρχοντα εγκέφαλο (το κιτ σου δίνει ακόμη και λαμαρίνες για στερέωση στις υπάρχουσες υποδοχές του ASX) για να εκμεταλεύονται όλες τις πληροφορίες του. Οπότε, υπάρχουν πολλές παράμετροι που συνυπολογίζονται ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να προστατεύεται επαρκώς ο κινητήρας (θερμοκρασία αέρα κλπ.). Η εταιρία δεν είναι τυχαία, όπως έχω πει και το προιόν είναι μόνο για ASX diesel 150Hp.
Δεν θυμάμαι (sorry) αν οφείλεται στον νέο παράλληλο εγκέφαλο, αλλά με το που πατάς συμπλέκτη, οι στροφές ανεβαίνουν περίπου 200 παραπάνω, κάτι σαν να προετοιμάζεται η μηχανή για κίνηση. Το κενό ανάμεσα στις στροφές της εκκίνησης και εκεί που πιάνει "χοντρά" η τουρμπίνα, συνεχίζει να υπάρχει (μη γελιόμαστε - diesel turbo είναι), απλά έχει μικρύνει η χρονική απόσταση.
Όταν πιάσει η τουρμπίνα, το αυτοκίνητο μπορεί να συμπεριφερθεί ...παραδεισένια ή ...κολασμένα, ανάλογα με την πίεση στο πεντάλ. Όποια κι αν είναι η επιλογή του καθένα την εκάστοτε χρονική στιγμή, υπάρχει πλήρης έλεγχος και το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε αλλαγή διάθεσης, όπως επίσης ανταποκρίνεται άψογα αν επιλέξει κανείς να οδηγήσει "σεμνά" με σταθερή ταχύτητα.
Εντυπωσιακή είναι η απόκριση του κινητήρα στα 160 χλμ/ω., αν αποφασίσει κανείς να ...επιταχύνει. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, η επιτάχυνση έρχεται σαν να ήσουν ...σταματημένος. Τα 200 χλμ/ω. στο κοντέρ, έρχονται χωρίς να το καταλάβεις, εκτός από τους αεροδυναμικούς θορύβους (αν βάλω το fosgate, δεν ακούγεται τίποτε ...άλλο). Το ταξίδι είναι άψογο και τελείως ξεκούραστο με τυπικές ταχύτητες των 150 χλμ/ω. Κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες (ανάγνωση στο καντράν, μέση κατανάλωση) και για πολλή ώρα, 7,2-7,4 . Σε σοβαρά χαμηλότερες ταχύτητες και δρόμους όχι ταχείας κυκλοφορίας, μετρήθηκε να πέφτει στα 5,6 - 6,1 ανάλογα... Πιό κάτω δεν μέτρησα, πιό σιγά δεν πάω, sorry ξανά
Στην πόλη, δεν έχω πολλή εμπειρία, μια και οι αποστάσεις που κάνω είναι πολύ μικρές, ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ...ζεσταθεί καλά καλά. Σε κάποιες φορές που μπόρεσα να μετρήσω, ήταν στα 6,5.
Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το οδηγικό στυλ του καθένα, φαντάζομαι. Απλά να ξέρετε ότι δεν είμαι από τους ήσυχους του είδους. Με μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας κανονικά και μετά αμέσως πιέζοντας το πεντάλ τέρμα, χάνει κανείς το μπροστά του σύστημα, αλλά το επαναφέρουν τα ηλεκτρονικά (τα λαμπάκια ανάβουν σαν τρελά). Στην επιλογή 4WD, συμπεριφέρεται άψογα.
DPF: Ποτέ δεν είχα πρόβλημα τα τελευταία 2 χρόνια, αλλά ίσως να φταίνε τα ταξίδια μου. Στην χειρότερη, θα κάνω 1 ταξιδάκι των 35 χλμ την εβδομάδα, στα 150-160 χλμ/ω., οπότε ίσως αυτό να διευκολύνει το αμάξι σε αυτό τον τομέα.
Πείτε μου αν θέλετε κάτι ακόμη. (Επιτάχυνση δεν χρονομέτρησα ακόμη, δεν βρήκα το χρόνο - μόλις το κάνω θα σας ενημερώσω.)
Manos19 έγραψε:
Ελπίζω παραπάνω να φαίνεται το διάγραμμα της Emtec. Με το κόκκινο είναι οι νέες αποδόσεις σε ισχύ και ροπή. Όπως καταλαβαίνετε, η ροπή έρχεται λίγο πιό γρήγορα (όχι πολύ πιό γρήγορα) αλλά μένει εκεί για ...πάντα. Προσωπικά την πάτησα μερικές φορές και επενέβει ο εγκέφαλος και με έκοψε στις παραπανίσιες στροφές. Η ισχύς έχει την ίδια χαρτογράφηση, απλά είναι ...περισσότερη!
Στα πρακτικά τώρα:
Οι 2 συσκευές κουμπώνουν πάνω στον υπάρχοντα εγκέφαλο (το κιτ σου δίνει ακόμη και λαμαρίνες για στερέωση στις υπάρχουσες υποδοχές του ASX) για να εκμεταλεύονται όλες τις πληροφορίες του. Οπότε, υπάρχουν πολλές παράμετροι που συνυπολογίζονται ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να προστατεύεται επαρκώς ο κινητήρας (θερμοκρασία αέρα κλπ.). Η εταιρία δεν είναι τυχαία, όπως έχω πει και το προιόν είναι μόνο για ASX diesel 150Hp.
Δεν θυμάμαι (sorry) αν οφείλεται στον νέο παράλληλο εγκέφαλο, αλλά με το που πατάς συμπλέκτη, οι στροφές ανεβαίνουν περίπου 200 παραπάνω, κάτι σαν να προετοιμάζεται η μηχανή για κίνηση. Το κενό ανάμεσα στις στροφές της εκκίνησης και εκεί που πιάνει "χοντρά" η τουρμπίνα, συνεχίζει να υπάρχει (μη γελιόμαστε - diesel turbo είναι), απλά έχει μικρύνει η χρονική απόσταση.
Όταν πιάσει η τουρμπίνα, το αυτοκίνητο μπορεί να συμπεριφερθεί ...παραδεισένια ή ...κολασμένα, ανάλογα με την πίεση στο πεντάλ. Όποια κι αν είναι η επιλογή του καθένα την εκάστοτε χρονική στιγμή, υπάρχει πλήρης έλεγχος και το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε αλλαγή διάθεσης, όπως επίσης ανταποκρίνεται άψογα αν επιλέξει κανείς να οδηγήσει "σεμνά" με σταθερή ταχύτητα.
Εντυπωσιακή είναι η απόκριση του κινητήρα στα 160 χλμ/ω., αν αποφασίσει κανείς να ...επιταχύνει. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, η επιτάχυνση έρχεται σαν να ήσουν ...σταματημένος. Τα 200 χλμ/ω. στο κοντέρ, έρχονται χωρίς να το καταλάβεις, εκτός από τους αεροδυναμικούς θορύβους (αν βάλω το fosgate, δεν ακούγεται τίποτε ...άλλο). Το ταξίδι είναι άψογο και τελείως ξεκούραστο με τυπικές ταχύτητες των 150 χλμ/ω. Κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες (ανάγνωση στο καντράν, μέση κατανάλωση) και για πολλή ώρα, 7,2-7,4 . Σε σοβαρά χαμηλότερες ταχύτητες και δρόμους όχι ταχείας κυκλοφορίας, μετρήθηκε να πέφτει στα 5,6 - 6,1 ανάλογα... Πιό κάτω δεν μέτρησα, πιό σιγά δεν πάω, sorry ξανά
Στην πόλη, δεν έχω πολλή εμπειρία, μια και οι αποστάσεις που κάνω είναι πολύ μικρές, ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ...ζεσταθεί καλά καλά. Σε κάποιες φορές που μπόρεσα να μετρήσω, ήταν στα 6,5.
Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το οδηγικό στυλ του καθένα, φαντάζομαι. Απλά να ξέρετε ότι δεν είμαι από τους ήσυχους του είδους. Με μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας κανονικά και μετά αμέσως πιέζοντας το πεντάλ τέρμα, χάνει κανείς το μπροστά του σύστημα, αλλά το επαναφέρουν τα ηλεκτρονικά (τα λαμπάκια ανάβουν σαν τρελά). Στην επιλογή 4WD, συμπεριφέρεται άψογα.
DPF: Ποτέ δεν είχα πρόβλημα τα τελευταία 2 χρόνια, αλλά ίσως να φταίνε τα ταξίδια μου. Στην χειρότερη, θα κάνω 1 ταξιδάκι των 35 χλμ την εβδομάδα, στα 150-160 χλμ/ω., οπότε ίσως αυτό να διευκολύνει το αμάξι σε αυτό τον τομέα.
Πείτε μου αν θέλετε κάτι ακόμη. (Επιτάχυνση δεν χρονομέτρησα ακόμη, δεν βρήκα το χρόνο - μόλις το κάνω θα σας ενημερώσω.)
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης