Διαθέσιμο στην Ιταλία
Δημήτρης Παππάς στις 26.05.2011
Η Mitsubishi λάνσαρε πρόσφατα στην ιταλική αγορά μια υγραεριοκίνητη έκδοση του δημοφιλούς ASX. Φυσικά πρόκειται για την έκδοση βενζίνης, η οποία κινείται από τον 1,6 λίτρων κινητήρα και διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς.Το κιτ υγραερίου είναι της εταιρείας BRC και συνεργάζεται με το σύστημα Stop & Go το οποίο διατίθεται στο νέο ASX, διατηρώντας την υγραεριοκίνητη λειτουργία όταν ο κινητήρας βρίσκεται στην κατάλληλη θερμοκρασία. Το κιτ περιλαμβάνει μια δεξαμενή υγραερίου 50 lt, η οποία σε πληρότητα 80% δέχεται 40 lt καυσίμου και εδράζεται πίσω, κάτω από το χώρο αποσκευών στη θέση της ρεζέρβας.
Η μείωση της απόδοσης του κινητήρα είναι ασήμαντη: 1,3 ίππους και 3 Nm ροπής. Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί για την έκδοση με Stop & Go από τα 135 στα 127 gr/km και για την έκδοση χωρίς Stop & Go από τα 139 στα 129 gr/km. Η μέση κατανάλωση υγραερίου ανακοινώνεται στα 7.8 και 7.9 lt/100 km αντίστοιχα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 183 km/h.
Ενδεικτικά το κόστος της lpg έκδοση του ASX στην Ιταλία είναι 1500 € αυξημένο σε σχέση με την αντίστοιχη αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοσης και 1300 € μικρότερο από την αντίστοιχη 2WD έκδοση diesel (1.8 Di-D).
Πηγή: http://www.gocar.gr/news/auto-world/5295,Mitsubishi_ASX_me_ygraerio.html
Δημήτρης Παππάς στις 26.05.2011
Η Mitsubishi λάνσαρε πρόσφατα στην ιταλική αγορά μια υγραεριοκίνητη έκδοση του δημοφιλούς ASX. Φυσικά πρόκειται για την έκδοση βενζίνης, η οποία κινείται από τον 1,6 λίτρων κινητήρα και διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς.Το κιτ υγραερίου είναι της εταιρείας BRC και συνεργάζεται με το σύστημα Stop & Go το οποίο διατίθεται στο νέο ASX, διατηρώντας την υγραεριοκίνητη λειτουργία όταν ο κινητήρας βρίσκεται στην κατάλληλη θερμοκρασία. Το κιτ περιλαμβάνει μια δεξαμενή υγραερίου 50 lt, η οποία σε πληρότητα 80% δέχεται 40 lt καυσίμου και εδράζεται πίσω, κάτω από το χώρο αποσκευών στη θέση της ρεζέρβας.
Η μείωση της απόδοσης του κινητήρα είναι ασήμαντη: 1,3 ίππους και 3 Nm ροπής. Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί για την έκδοση με Stop & Go από τα 135 στα 127 gr/km και για την έκδοση χωρίς Stop & Go από τα 139 στα 129 gr/km. Η μέση κατανάλωση υγραερίου ανακοινώνεται στα 7.8 και 7.9 lt/100 km αντίστοιχα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 183 km/h.
Ενδεικτικά το κόστος της lpg έκδοση του ASX στην Ιταλία είναι 1500 € αυξημένο σε σχέση με την αντίστοιχη αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοσης και 1300 € μικρότερο από την αντίστοιχη 2WD έκδοση diesel (1.8 Di-D).
Πηγή: http://www.gocar.gr/news/auto-world/5295,Mitsubishi_ASX_me_ygraerio.html