Φιλε Achalast
Το πλυσιμο της φτερωτης του αερα γινεται με μια συριγγα που εχουμε βαλει περιπου 10 γρμ νερο ( για μικρο μεγεθος τουρμπο) και το πρεσαρουμε απο ενα σημειο της εισαγωγης αερα κοντα στην φτερωτη
καλο ειναι να εχουμε ανοικτο το εξυδατικο του ψυγειου του αερα για να φευγη το νερο κατα το πλυσιμο εαν δεν επανελθη η ισχυς του κινητηρα χρειαζεται να επαναληφθη, μετα το πλυσιμο αφηνουμε την μηχανη να λειτουργηση για λιγο για να στεγνωση το συστημα καλα.
Μερικοι χρησιμοποιουν και χημικο αλλα το νερο ειναι αρκετα καλο.
το ιδανικο ειναι να πλενης βεβαια και την φτερωτη καυσαεριων αλλα στα αυτοκινητα με καταλυτες και φιλτρου κατακρατησης δεν γνωριζω αν μπορει να γινη παροτι εχω διαβαση για μερικους που ειχαν προβληματα με το φιλτρο κατακρατησης το πλακωσανε με μια μανικα με νερο και καθαρισε ολο το συστημα,
θελει λιγο ψαξιμο ομως αυτο,
Το σιγουρο ειναι οτι το ζεστο νερο καθαριζη οτι εχει σχεση με καπνο καρβουνο κλπ.