.
Μια και το ζήτησε ο Admin για όσους ενδιαφέρονται θα περιγράψω την αγορά και τοποθέτηση για τις αλουμινένιες μπάρες οροφής.
Κοιτώντας λοιπον το αρθρο του Adnin για τα αξεσουάρ asx τις είδα και τις παρήγγειλα , http://www.direct4x4.co.uk/p-1491-mitsubishi-asx-oem-roof-rails.aspx
Σε μια εβδομάδα ήταν στην πόρτα μου με την fedex από Αγγλία όλα όλα 230 ε. περιπου. Μέσα στο κουτί υπήρχαν τα πάντα καθώς και οδηγίες τοποθέτησης, (που υπάρχουν και στην σελίδα της εταιριας ΟΕΜ) Στις οδηγίες η στήριξη γίνετε με τρύπημα τις οροφής σε 10 σημεια , τοποθέτηση μεταλλικών ουπατ
κ.λ.π πράμα που μάλλον κανείς μας δεν θέλει να το κάνει.
Από πριν ειχα αποφασίσει να βρω άλλο σίγουρο τροπο στήριξης και φτανουν μονο οι 4 που υπαρχουν .
Όλα τα asx στην οροφή τους εχουν 4 σταθερά παξιμάδια, αναμονές για την σχάρα οροφής μεταφοράς surf, ski κ.λ.π, που καλύπτονται με 4 πλαστικά καπάκια που βγαίνουν συρόμενα .
Εκει λοιπόν ακουμπάμε προσεκτικά τις μπάρες( ακριβώς απ το παρ μπριζ εως το πισω τζαμί, πάνω στα μαύρα rails,τα οποια ΔΕΝ τα βγάζουμε. Κατόπιν μετράμε προσεκτικά, χωρίς βιασύνη ,τις αποστάσεις από τις 4 αναμονές (παξιμαδια )και τις σημαδεύουμε στην κάτω πλευρα κάθε μπάρας. Στη συνέχεια ανοίγουμε στα σημάδια διαμπερή τρυπα 6 χιλ. Μετα βάζουμε τις μπάρες σε πάγκο εργασίας η σε τραπέζι και ανοίγουμε ΜΟΝΟ τις 4 πάνω, από τις διαμπερείς τρύπες με ένα τρυπανι 14 χιλ. περίπου , ώστε να χωρά άνετα ένα σωληνωτό κλειδι που θα σφίξουμε τις 6αρες περαστες βίδες στην τελική θεση. Αυτές τις 14αρες τρύπες θα τις κλείσουμε στο τελος με 4 μαυρες πλαστικές ταπιτσες. Υπάρχουν στην αγορά (Αθηνάς και αλλου).
Αφου το τοποθετήσουμε και το σφίξουμε στη θέση του θα δούμε ότι οι άκρες οι οποιες είναι από πλαστικό θα είναι ελαφρώς ανασηκωμένες και δεν εφάπτονται στην οροφή. Γιαυτο θα ανοίξουμε από μια ψιλή τρύπα 2-3 χιλ. βαζοντας μια κοντή λαμαρινοβιδα ανοξείδωτη σε κάθε άκρο τρυπώντας όχι την οροφή βεβαια αλλα μόνο το μαύρο αρμοκαληπτρο που σκεπάζει το λούκι κατά μήκος.
Πάνω από ολες τις άκρες βάζουμε στο τέλος τα 4 οβαλ πλαστικά καλύμματα και δεν φαίνεται τίποτα πια .
Σας ζάλισα λίγο αλλα δεν χρειάζονται ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις . αλλα για όσους δεν τα καταφέρνουν , ενας καλοδιάθετος φαναρτζής( χωρίς πολύ δουλειά) τα καταφέρνει καλλίτερα από μένα.
Το αποτέλεσμα είναι τέλειο, ακριβώς όπως το εργοστασιακό.. αν και το μαύρο τους είναι ελαχιστα ποιο σατινέ από το ματ που εχουν τα υπόλοιπα μαυρα του asx.
Οποιος θέλει να το δει και έχει όρεξη, ας ερθει μεχρι τη Βούλα .η ας στείλει μήνυμα.
Μια και το ζήτησε ο Admin για όσους ενδιαφέρονται θα περιγράψω την αγορά και τοποθέτηση για τις αλουμινένιες μπάρες οροφής.
Κοιτώντας λοιπον το αρθρο του Adnin για τα αξεσουάρ asx τις είδα και τις παρήγγειλα , http://www.direct4x4.co.uk/p-1491-mitsubishi-asx-oem-roof-rails.aspx
Σε μια εβδομάδα ήταν στην πόρτα μου με την fedex από Αγγλία όλα όλα 230 ε. περιπου. Μέσα στο κουτί υπήρχαν τα πάντα καθώς και οδηγίες τοποθέτησης, (που υπάρχουν και στην σελίδα της εταιριας ΟΕΜ) Στις οδηγίες η στήριξη γίνετε με τρύπημα τις οροφής σε 10 σημεια , τοποθέτηση μεταλλικών ουπατ
κ.λ.π πράμα που μάλλον κανείς μας δεν θέλει να το κάνει.
Από πριν ειχα αποφασίσει να βρω άλλο σίγουρο τροπο στήριξης και φτανουν μονο οι 4 που υπαρχουν .
Όλα τα asx στην οροφή τους εχουν 4 σταθερά παξιμάδια, αναμονές για την σχάρα οροφής μεταφοράς surf, ski κ.λ.π, που καλύπτονται με 4 πλαστικά καπάκια που βγαίνουν συρόμενα .
Εκει λοιπόν ακουμπάμε προσεκτικά τις μπάρες( ακριβώς απ το παρ μπριζ εως το πισω τζαμί, πάνω στα μαύρα rails,τα οποια ΔΕΝ τα βγάζουμε. Κατόπιν μετράμε προσεκτικά, χωρίς βιασύνη ,τις αποστάσεις από τις 4 αναμονές (παξιμαδια )και τις σημαδεύουμε στην κάτω πλευρα κάθε μπάρας. Στη συνέχεια ανοίγουμε στα σημάδια διαμπερή τρυπα 6 χιλ. Μετα βάζουμε τις μπάρες σε πάγκο εργασίας η σε τραπέζι και ανοίγουμε ΜΟΝΟ τις 4 πάνω, από τις διαμπερείς τρύπες με ένα τρυπανι 14 χιλ. περίπου , ώστε να χωρά άνετα ένα σωληνωτό κλειδι που θα σφίξουμε τις 6αρες περαστες βίδες στην τελική θεση. Αυτές τις 14αρες τρύπες θα τις κλείσουμε στο τελος με 4 μαυρες πλαστικές ταπιτσες. Υπάρχουν στην αγορά (Αθηνάς και αλλου).
Αφου το τοποθετήσουμε και το σφίξουμε στη θέση του θα δούμε ότι οι άκρες οι οποιες είναι από πλαστικό θα είναι ελαφρώς ανασηκωμένες και δεν εφάπτονται στην οροφή. Γιαυτο θα ανοίξουμε από μια ψιλή τρύπα 2-3 χιλ. βαζοντας μια κοντή λαμαρινοβιδα ανοξείδωτη σε κάθε άκρο τρυπώντας όχι την οροφή βεβαια αλλα μόνο το μαύρο αρμοκαληπτρο που σκεπάζει το λούκι κατά μήκος.
Πάνω από ολες τις άκρες βάζουμε στο τέλος τα 4 οβαλ πλαστικά καλύμματα και δεν φαίνεται τίποτα πια .
Σας ζάλισα λίγο αλλα δεν χρειάζονται ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις . αλλα για όσους δεν τα καταφέρνουν , ενας καλοδιάθετος φαναρτζής( χωρίς πολύ δουλειά) τα καταφέρνει καλλίτερα από μένα.
Το αποτέλεσμα είναι τέλειο, ακριβώς όπως το εργοστασιακό.. αν και το μαύρο τους είναι ελαχιστα ποιο σατινέ από το ματ που εχουν τα υπόλοιπα μαυρα του asx.
Οποιος θέλει να το δει και έχει όρεξη, ας ερθει μεχρι τη Βούλα .η ας στείλει μήνυμα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την greco στις Παρ Μαρ 16, 2012 4:59 pm, 1 φορά