Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Automoto Test 1.6 και 1.8

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1 Automoto Test 1.6 και 1.8 Την / Το Παρ Σεπ 02, 2011 11:46 pm

Admin

avatar
Admin
Οδηγούμε τα νέα Mitsubishi ASX 1.6 και 1.8 DiD

O ανταγωνισμός…

…σε κάνει να εξελίσσεσαι, να βελτιώνεσαι και να προσπαθείς όλο για το καλύτερο. Θα ήταν απίθανο μία εταιρία σαν την Mitsubishi που έχει συνδυάσει το όνομά της με την τετρακίνηση να έμενε εκτός του παιχνιδιού των κόμπακτ SUV και έτσι ρίχνει στο παιχνίδι το νέο Active Smart Crossover (όπως το χαρακτηρίζει η ίδια), ASX…

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ


Με επιθετική εμφάνιση…

Ας θυμηθούμε όμως από που προέρχεται. Το ASX ξεπρόβαλλε να πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2007 στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης με την κωδική ονομασία Concept-cx. Μετά από τρία χρόνια λοιπόν και με τις απαραίτητες ενέργειες που χρειάστηκαν για να περάσει το μοντέλο στην παραγωγή έχουμε κοντά μας το νέο ιαπωνικό crossover. Χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Outlander (όπως και κοινά μηχανικά μέρη σε ποσοστό 70%) που με τις κατάλληλες τροποποιήσεις καταφέρνει να περιορίζει αρκετά τις εξωτερικές διαστάσεις του μοντέλου. Αναλυτικά, το μήκος του είναι 4,295 μ.(κοντύτερο κατά 34,5 εκ. από το Outlander) , το πλάτος του είναι 1,770 μ. και το ύψος του 1,615 μ. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι το ASX αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο Lancer και το Outlander. Στην εμφάνιση τώρα, στο εμπρός μέρος συναντούμε και εδώ όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας, την χαρακτηριστική μάσκα τύπου «Jet Fighter». Την επιθετική εμφάνιση συμπληρώνουν οι μεγάλοι πρόβολοι και το ανάγλυφο καπό. Συνεχίζοντας στην πλαϊνή όψη, υπάρχουν ωραίες γραμμές που ενισχύουν την δυναμικότητα του ιαπωνικού crossover ενώ καταλήγοντας στο πίσω μέρος συναντούμε μία πιο συμβατική σχεδίαση με πρωταγωνιστικό ρόλο να παίζουν τα πλατιά φωτιστικά σώματα.


Άνετο εσωτερικό παρά τις κόμπακτ διαστάσεις…

Ξεκινώντας από την άνεση του εσωτερικού μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι είναι ικανό να φιλοξενήσει πέντε ενήλικες, παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του λόγω της σωστής διαμόρφωσης και εκμετάλλευσης των χώρων στην καμπίνα. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι πάμπολλες είναι και οι θήκες για μικροαντικείμενα ενώ ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών αφού ο όγκος του αγγίζει τα 442 λίτρα. Στον τομέα της ποιότητας τώρα, το ταμπλό συμβαδίζει με την γενική φιλοσοφία που συναντούμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας με την μόνη διαφοροποίηση να εστιάζεται στον σχεδιασμό της κεντρική κονσόλας καθώς και στο δέσιμο και το φινίρισμα των πλαστικών που έχουν βελτιωθεί αισθητά από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας. Τέλος, καλαίσθητος και ευανάγνωστος είναι ο πίνακας οργάνων που εκτός από το ταχύμετρο και το στροφόμετρο περιλαμβάνει μία έγχρωμη οθόνη στο κέντρο που ενημερώνει τον οδηγό με πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση, την θερμοκρασία κ.α., ενώ την στιγμή που θα τεθεί εκτός λειτουργίας ο κινητήρας αναγράφεται στο καντράν υπό μορφή χαιρετισμού η έκφραση «See you» για να υποδηλώσει το αυτοκίνητο τον ευγενικό του χαρακτήρα στον οδηγό.


Δύο κινητήρες…

Εφοδιάζουν το νέο ASX. Ο πρώτος είναι 1600άρης βενζινοκινητήρας απόδοσης 117 ίππων στις 6000 σ.α.λ. με ροπή 15,7 χλγμ. στις 4.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο οι δικίνητες εκδόσεις μπορούν να εφοδιαστούν με αυτό το σύνολο. Ο δεύτερος και σημαντικότερος είναι πετρελαιοκινητήρας 1800 κ.εκ. απόδοσης 150 ίππων στις 4000 σ.α.λ. με ροπή 30,6 χλγμ. από τις 2000 έως τις 3000 σ.α.λ., συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι μηχανικό κιβώτιο και εφοδιάζει και τις δικίνητες αλλά και τις τετρακίνητες εκδόσεις. Είναι σημαντικότερος και κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον γιατί είναι πρώτη φορά που ένας κινητήρας ντίζελ χρησιμοποιεί σύστημα χρονισμού βαλβίδων (MIVEC) και είναι εξ ολοκλήρου αλουμινένιος.

Οδηγώντας τα…

Θετικές εντυπώσεις αποκομίσαμε από τα πρώτα χιλιόμετρα που «γράψαμε» κατά την διάρκεια της πανελλαδικής παρουσίασης και από την δικίνητη βενζινοκίνητη εκδοχή αλλά και από την τετρακίνητη πετρελαιοκίνητη. Αρχίζοντας από την κατανάλωση, εντυπωσιάζουν τα νούμερα της μέσης τιμής, μόλις 5,9 λίτρα/100χλμ για τον βενζινοκινητήρα και 5,5 λίτρα/100χλμ για τον πετρελαιοκινητήρα, αντίστοιχα. Ιδιαίτερα όμως ενθουσιαστήκαμε με την πετρελαιοκίνητη έκδοση άρα και 4x4 αφού ο νεοφώτιστος κινητήρας που συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο δείχνει ακριβώς το πώς πρέπει να είναι ένας κινητήρας για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Είναι εύστροφος με πολιτισμένη λειτουργία χωρίς κραδασμούς και με αποθέματα ροπής σε αρκετά μεγάλο φάσμα. Αναλυτικά η ροπή ξεδιπλώνει τις αρετές της από τις μόλις 2000 σ.α.λ. μέχρι σχεδόν τα κόκκινα με μόνη ένσταση την «απροθυμία» του κάτω από τις 2000 σ.α.λ. Στα υπόλοιπα μέρη τώρα, που επικρατούν και στις δύο περιπτώσεις(είτε βενζινοκίνητη είτε πετρελαιοκίνητη) τα σημάδια δεν είναι και ιδανικά καθώς το σύστημα διεύθυνσης παρουσιάζει μια σχετική ασάφεια λόγω της μεγάλης υποβοήθησης ενώ τα φρένα θα μπορούσαν να έχουν και αυτά καλύτερη απόδοση. Να σημειώσουμε ότι έγινε σοβαρή δουλειά στον τομέα της ηχομόνωσης αφού και το τετρακίνητο με τον πετρελαιοκινητήρα και το δικίνητο με τον βενζινοκινητήρα ταξιδεύουν αθόρυβα ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, με την μόνη ενόχληση να προέρχεται από τον αεροδυναμικό θόρυβο που δημιουργούν οι μεγάλοι καθρέφτες.

Θα καταφέρει να αντεπεξέλθει στις προσδοκίες των κατασκευαστών του;

Αναμενόμενο ήταν η Mitsubishi να μπει και αυτή στο παιχνίδι των κόμπακτ SUV με δικίνητες και τετρακίνητες εκδοχές για να είναι έτοιμη να καλύψει όλες τις ανάγκες του κοινού. Επί της ουσίας λοιπόν το νέο ASX έχει να αντιμετωπίσει απέναντι του το πολυεπιτυχημένο Nissan Qashqai, το πολύ καλό Skoda Yeti καθώς και το επερχόμενο Hyundai ix35. Οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας το χαρακτηρίζουν ως το σημαντικότερο μοντέλο της Mitsubishi Motors την τελευταία πενταετία και όντως έτσι είναι διότι κατατάσσεται σε μία κατηγορία πού όλο και περισσότερο ανθίζει τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο θα φανεί από την πορεία που πρόκειται να διαγράψει, αν και ήδη τα μηνύματα που δέχονται οι ιθύνοντες της εταιρίας από την πετρελαιοκίνητη εκδοχή (βρίσκεται στις εκθέσεις από τον Ιούλιο) είναι αρκετά καλά, ελπίζοντας ότι θα συμβεί το ίδιο και για την βενζινοκίνητη εκδοχή καθώς βρίσκεται στις εκθέσεις μόνο από τα μέσα Σεπτεμβρίου. Είμαστε σίγουροι όμως ότι θα πρωταγωνιστήσει με τα επίπεδα εξοπλισμού που διατίθεται και με τις ελκυστικές τιμές πώλησης. Τέσσερα είναι τα επίπεδα εξοπλισμού, αρχίζοντας από το χαμηλότερο επίπεδο που είναι το Inform, ανεβαίνοντας είναι το Invite, μετά το Intense και στην κορυφή βρίσκεται το Intense Panorama. Έτσι όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές θα μείνουν ευχαριστημένοι αφού ακόμη και από την έκδοση Inform ο εξοπλισμός μόνο «φτωχός» δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ενώ με την υπόλοιπη γκάμα εξοπλισμού θα μείνουν ευχαριστημένοι και οι πιο απαιτητικοί αγοραστές. Τέλος, ο τιμοκατάλογος διαμορφώνεται από τα 19.690 ευρώ της βασικής έκδοσης για το 4x2 με τον 1600άρη βενζινοκινητήρα, τα 22.760 για το 4x2 με τον 1800άρη πετρελαιοκινητήρα ενώ για την απόκτηση της 4x4 οι τιμές κυμαίνονται από τα 27.390 ευρώ για την βασική έκδοση και φτάνουν μέχρι τα 30.190 για την κορυφαία.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 1.8Di-D

Καύσιμο Βενζίνη Πετρέλαιο

Xωρητικότητα(κ.εκ.) 1.590 1.798

Μεγ. Ισχύς(ίπποι/σ.α.λ.) 117/6000 150/4000

Μεγ. Ροπή(Nm/σ.α.λ.) 154/4000 300/2000-3000

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός Γόνατα Μακφέρσον, ελικοειδή ελατήρια με αντιστρεπτική δοκό

Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων, ελικοειδή ελατήρια με αντιστρεπτική δοκό

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ

ΜήκοςXπλάτοςXύψος(χιλ) 4295x1770x1615

Μεταξόνιο(χιλ) 2670

Βάρος(κιλά) 1870 2060

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

0-100 χλμ/ώρα (δευτ.) 11,4 9,7

Τελική ταχύτητα(χλμ./ώρα) 183 200

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ-ΡΥΠΟΙ

Μέση τιμή(λίτρα/100χλμ) 5,9 5,5

Εκπομπή CO2 135 145

ΤΙΜΗ(ευρώ)

Βασικής έκδοσης 19.690(4x2) 22.760(4x2)

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://mitsubishiasx.forumgreek.com

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης