Mitsubishi Asx Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Paraskevi13.com : Test Drive 1.8 DiD

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1Paraskevi13.com : Test Drive 1.8 DiD Empty Paraskevi13.com : Test Drive 1.8 DiD Παρ Σεπ 02, 2011 11:43 pm

Admin

Admin
Admin

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ MITSUBISHI ASX 1,8 DIESEL
Δημοσιεύθηκε 29 1 2011.

ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Το νέο ASX είναι ένα σύγχρονο σε εμφάνιση Crossover ,ένα ακόμα «παγκόσμιο αυτοκίνητο παντός εδάφους»,από το οποίο η Mitsubishi περιμένει να ανταγωνιστεί με επιτυχία τα ήδη πετυχημένα Skoda Yeti και Nissan Qashqai. Το ASX, που οδηγήσαμε «φορούσε» το νέο diesel κινητήρα των 1,8 λίτρων με ένα νέο υπερσυμπιεστή ,με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας καθώς και χαρακτηριστικά υψηλής απόδοσης καύσης και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. ASX λοιπόν είναι ο κωδικός της επιτυχίας για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.
«Jet Fighter» θυμίζει μπροστά το …
Mitsubishi ASX με την μεγάλη επιθετική μάσκα του, που είναι σήμα κατατεθέν για όλα σχεδόν τα επιβατικά αυτοκίνητα της Mitsubishi Motors στην Ευρώπη Colt, Lancer και Outlander και παραπέμπει στο μαχητικό αεροσκάφος F-2 της Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. Ξεχωρίζει ακόμη το ανάγλυφο καπό με διπλό εξόγκωμα ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει καλύτερη ασφάλεια στους πεζούς. Σχεδιαστικά είναι πετυχημένη η συνταγή με την γραμμή οροφής να ακολουθεί καθοδική πορεία προς το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι πιο συμβατά με το πίσω μέρος να ξεχωρίζει για τα κομψά φωτιστικά σώματα. που θυμίζουν κάποια μοντέλα της Lexus. Όσον αφορά τις διαστάσεις έχουμε και λέμε: Μήκος: 429.5 cm- Πλάτος: 177 cm.- Ύψος: 161.5 cm (162.5 cm με ράγες οροφής) – Μεταξόνιο: 267 cm.
Στο εσωτερικό με την πρώτη ματιά…
είδαμε ένα σύγχρονο ταμπλό( ίδιο με του Outlander,) με μοντέρνα στρογγυλά όργανα και όμορφο φωτισμό. Τα πλαστικά είναι σκληρά αλλά πολύ καλά συναρμολογημένα κάτι που διαπιστώσαμε και στις εκτός δρόμου διαδρομές. Το στρογγυλό χρωμιωμένο πλαίσιο του επιλογέα και τα ασημί ένθετα που πλαισιώνουν την κονσόλα ,τις επενδύσεις θυρών δημιουργούν μια σπορ αίσθηση. Στρέφοντας το βλέμμα προς τα πάνω εντυπωσιάζεσαι από την πανοραμική κρυστάλλινη οροφή που προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία και προσφέρεται στάνταρ με ηλεκτρικό σκιάδιο. Ιδιαίτερα όμορφος ο φωτισμός περιβάλλοντος «Moonlight» λυχνιών LED που την πλαισιώνει. Στον στάνταρ εξοπλισμό: radio CD w/MP3, AUX-in και 4 ηχεία, μηχανικό air condition, 7 αερόσακους, συστήματα Active Stability Control & Traction Control.Οι χώροι επιβατών είναι άνετοι με τις αποσκευές να έχουν διαθέσιμα 416λίτρα και υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο (περίπου 30l) .Στα συν το πίσω υποβραχιόνιο με άνοιγμα σκι, οι ποτηροθήκες, τα βολικά άγκιστρα και τον easy-fold πίσω πάγκο.
Ο νέος κινητήρας 1.8 τουρμποντίζελ …
τεχνολογίας MIVEC, με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC που αποτελεί πατέντα της Mitsubishi αποδίδει 150 ίππους και 30,6 kgm ροπής. Ο κινητήρας με την κωδική ονομασία «4N13» Mitsubishi low impact Diesel MIVEC, ClearTec είναι προιόν συνεργασίας της Mitsubishi Motors Corporation και της Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI) με τεράστια εμπειρία στους βιομηχανικούς κινητήρες και τους κινητήρες θαλάσσης, καθώς και στις τεχνολογίες υπερσυμπίεσης.. Ο πετρελαιοκινητήρας διαθέτει σύστημα Automatic Stop & Go και φίλτρο σωματιδίων Diesel κλειστής ροής που σε συνδυασμό με τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης προσφέρουν μειωμένες εκπομπές καυσαερίων και μειωμένη κατανάλωση (κατανάλωση εργ.5,7 λίτρα/100 χλμ). Με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και τις κοντές διαδρομές, οδηγούσαμε και είχαμε δύναμη σε όλες τις σχέσεις ακόμη και με αλλαγές στο… ρελαντί. Ξεχωρίζει η ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία, χωρίς κραδασμούς .Η βελόνα του στροφόμετρου πρέπει να πλησιάσει στην κόκκινη περιοχή για να «κρεμάσει» και να ζητήσει επόμενη ταχύτητα στο κιβώτιο. Πολύ χαμηλά, περίπου στις 1.500 rpm, θα τον ήθελες πιο ζωντανό. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα και τα 0-100 έρχονται σε 10 δευτερόλεπτα..
Στην άσφαλτο το ASX συμπεριφέρεται σαν…
επιβατικό με ελάχιστη κλίση στις στροφές (εμπρός ανάρτηση MacPherson, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων). Θα προτιμούσαμε το τιμόνι να είναι πιο βαρύ έχει όμως ικανοποιητική πληροφόρηση. Στην βάση της κονσόλας υπάρχει ο περιστροφικός διακόπτης με τις τρείς θέσεις λειτουργίας. Στη θέση 2WD το ASX είναι προσθιοκίνητο. Στη θέση 4WD, η δύναμη μεταφέρεται σε αναλογία 80:20 στους εμπρός και πίσω τροχούς και ανάλογα με την πρόσφυση μπορεί να φτάσει και στο 60:40. Με τον διακόπτη στη θέση Lock το κεντρικό διαφορικό κατανέμει την ισχύ έως και 50:50 στον εμπρός και πίσω άξονα.. Αποτέλεσμα ήταν η εύκολη μετακίνηση σε κακοτράχαλα οδοστρώματα και το εύκολο ξεκόλλημα από τις λασπουριές που συναντήσαμε. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως το Traction Control- Hill Start Assist system, ABS, Electronic Brake Distribution,- Brake Assist,έκαναν ακόμη πιο εύκολη τη ζωή μας σε όλη την διάρκεια της μετακίνησης μας σε δύσκολες συνθήκες. Όσο για την τιμή ξεκινάει από 27390 ευρώ και η έκδοση με την πανοραμική οροφή 30190 ευρώ.

https://mitsubishiasx.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης