Mitsubishi Asx Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Αναβαθμιση κινητηρα chiptuning

5 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1Αναβαθμιση κινητηρα chiptuning Empty Αναβαθμιση κινητηρα chiptuning Τρι Σεπ 06, 2011 1:07 pm

Achalast

Achalast

Το ξερω οτι ειναι ποοοοοολυ νωρις να συζητησουμε κατι τετοιo (ακομη θεωρουμαστε αστρωτοι), ξερω επισης οτι η δυναμη - ροπη του αυτοκινητου μας δεν αφηνει κανενα ανικανοποιητο αλλα πoιος ειναι αυτος που δεν θα ηθελε 20-30 αλογα και 1-2 κιλα ροπης επιπλεον και ολα αυτα μαλιστα με αξιοπιστια και πολυ χαμηλο κοστος??? ΚΑΝΕΙΣ!!! (Πως τα γραφω ο π*^&%της) ουτε διαφημιστης να ημουν tongue Πριν ακομη αποφασισω για το πιο αυτοκινητο θα επαιρνα (ASX - OCTAVIA 1.6Tdi - Jetta 1.6Tdi)εψαχνα για καποιο προγραμμα βελτιωσης μιας και τα δυο γερμανικα που κοιτουσα δεν ειχαν τη δυναμη που ζητουσα!Μετα απο ερευνα κατεληξα σε αυτα τα δυο προγραμματακια τα οποια θεωρουνται απο τα καλυτερα και υποσχοντα τουλαχιστον 20 αλογα παραπανω, καλυτερη ροπη και οικονομια,αλλα και αξιοπιστια, μη ανιχνευσιμοτητα απο τα διαγνωστικα μηχανηματα, πανευκολη εγκατασταση και τελος επαναφορα των εργοστασιακων ρυθμισεων χωρις κανενα προβλημα. Σας παραθετω και δυο ιστιοσανιδες tongue dte-diesel-tuning.com ---- race-chip.com για να το ψαξετε και εσεις και εδω ειμαστε για να το συζητησουμε εκτενως το θεματακι.

mclaren1010

mclaren1010

Στην σελιδα τους για το race chip λενε οτι ανεβαζουν την ιπποδυναμη απο 150BHP σε 188 εως 193BHP Εχει δοκιμασει ομως καποιος ενα απο αυτα τα chip να μας πει αν οντως δουλευουν η τελικα κανουν ζημια

Achalast

Achalast

Γενικως το ASX λογω πολυ χαμηλης συμπιεσης μπορει να ανεβασει πολυ την ιποδυναμη του χωρις προβληματα αξιοπιστιας.Το θεμα ειναι αν αυτα τα ηλεκτρονικα μαραφετακια κανουν πραγματικη δουλεια χωρις να επηρεάζουν την ομαλη λειτουργια του κινητηρα και την αξιοπιστία του. Απότι φαινεται ομως κανενας εδω μεσα δεν εχει δοκιμασει καποια τετοια λυση ισως γιατι ειναι πολυ ολοκληρωμενο σαν αυτοκινητο... Laughing

georgeCM

georgeCM

Χθες είδα έναν φίλο που είχε ένα Coltaki και το είχε πειράξει γιατί τα 150 αλογάκια του έπεφταν λίγα. Δυστυχώς το «παρτυ» κράτησε 5 χρόνια και τέλος pale
Τώρα ποδηλατακι που καίει μόνο θερμίδες Laughing

BiL



georgeCM έγραψε:Χθες είδα έναν φίλο που είχε ένα Coltaki και το είχε πειράξει γιατί τα 150 αλογάκια του έπεφταν λίγα. Δυστυχώς το «παρτυ» κράτησε 5 χρόνια και τέλος pale
Τώρα ποδηλατακι που καίει μόνο θερμίδες Laughing

Είναι νομίζω πολύ σχετικό αυτό που αναφέρεις, που έκανε αναβάθμισμή; - ποιός την έκανε; - είχε γνώσεις; και άλλα πολλά. Όντας πρώην κάτοχος ενός Audi A4 1.8 T.Q. το οποίο αναβαθμίστηκε από τα 150hp στα 240hp αλλάζοντας χαρτογράφηση 3 φόρες ( 1η φορά 190hp , 2η φορά 220hp + μπέκ, 3η φορά 240hp + τουρμπίνα ) και έχοντας κάνει πάνω από 100.000 χλμ αναβαθμισμένος χωρίς καθόλου προβλήματα, νομίζω ότι ο βελτιωτής που θα επιλέξεις είναι το Α και το Ω.
Δυστυχώς δεν έχω καθόλου εμπειρία από Ιαπωνικά, πόσω μάλλον από πετρελαιοκινητήρες, αλλά απ' ότι συμπεραίνω από την έως τώρα ερευνά μου είναι πως είναι προτιμότερη η αλλάγη της χαρτογράφησης στον υπάρχον εγκέφαλο σε κάποιον έμπειρο βελτιωτή παρά η τοποθέτηση των "μαγικών κουτιών", τα οποία ήταν πολύ καλά για παλιότερους κινητήρες αλλά σίγουρα δεν έχουν θέση (προς το παρόν) στον δικό μας κινητήρα.

giler84

giler84

ψάχνοντας ανακάλυψα την επίσημη αναβάθμιση για Mitsubishi
http://rallitronic.com/en/products/18/asx_1.8_di-d_high_power/

αυτό λοιπόν από ότι γράφει το τοποθετεί ο ΣΑρακακης αλλά άμα τους ρωτήσεις γιατί δεν ξέρουν τίποτα?

Rolling Eyes

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης