Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

CHIPακι για άλογα!

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 2]

26 Απ: CHIPακι για άλογα! Την / Το Κυρ Σεπ 24, 2017 12:47 pm

Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα!

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

27 STT Emtec στα 177 hp Την / Το Παρ Νοε 10, 2017 11:07 am

Η εταιρία κάνει αναβαθμίσεις αποκλειστικά για Mitsubishi (όχι μόνο μηχανές αυτοκινήτων αλλά γενικότερα για Mitsubishi) και σε κάποιες αγορές κυκλοφορούν σαν επίσημες αναβαθμισμένες εκδόσεις.

http://www.sttemtec.com/en/asx-1,8d-150hp/asx-1,8d-150hp.php

Το έχω περίπου 2 χρόνια, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, τοποθετήθηκε πανεύκολα (το σύστημα τοποθέτησης προβλέπει την αρχιτεκτονική του ASX στον τμήμα μηχανής), το αυτοκίνητο είναι...άλλο αυτοκίνητο...

Είμαι Θεσαλονίκη, όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες, ελεύθερα Smile

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

28 Απ: CHIPακι για άλογα! Την / Το Παρ Νοε 10, 2017 2:00 pm

Manos19 έγραψε:Η εταιρία κάνει αναβαθμίσεις αποκλειστικά για Mitsubishi (όχι μόνο μηχανές αυτοκινήτων αλλά γενικότερα για Mitsubishi) και σε κάποιες αγορές κυκλοφορούν σαν επίσημες αναβαθμισμένες εκδόσεις.

http://www.sttemtec.com/en/asx-1,8d-150hp/asx-1,8d-150hp.php

Το έχω περίπου 2 χρόνια, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, τοποθετήθηκε πανεύκολα (το σύστημα τοποθέτησης προβλέπει την αρχιτεκτονική του ASX στον τμήμα μηχανής), το αυτοκίνητο είναι...άλλο αυτοκίνητο...

Είμαι Θεσαλονίκη, όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες, ελεύθερα Smile



γραψε μας για ολα...
το βασικο ειναι καταναλωση. αλλαξε? εντος πολης και εκτος πολης
γκαζια?? χαμηλα ψιλα
ευκολο στην οδηγηση η' θα μας βγαζει τα αντερα πατα ασε?

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

29 Απ: CHIPακι για άλογα! Την / Το Παρ Νοε 10, 2017 8:25 pm



Ελπίζω παραπάνω να φαίνεται το διάγραμμα της Emtec. Με το κόκκινο είναι οι νέες αποδόσεις σε ισχύ και ροπή. Όπως καταλαβαίνετε, η ροπή έρχεται λίγο πιό γρήγορα (όχι πολύ πιό γρήγορα) αλλά μένει εκεί για ...πάντα. Προσωπικά την πάτησα μερικές φορές και επενέβει ο εγκέφαλος και με έκοψε στις παραπανίσιες στροφές. Η ισχύς έχει την ίδια χαρτογράφηση, απλά είναι ...περισσότερη!

Στα πρακτικά τώρα:

Οι 2 συσκευές κουμπώνουν πάνω στον υπάρχοντα εγκέφαλο (το κιτ σου δίνει ακόμη και λαμαρίνες για στερέωση στις υπάρχουσες υποδοχές του ASX) για να εκμεταλεύονται όλες τις πληροφορίες του. Οπότε, υπάρχουν πολλές παράμετροι που συνυπολογίζονται ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να προστατεύεται επαρκώς ο κινητήρας (θερμοκρασία αέρα κλπ.). Η εταιρία δεν είναι τυχαία, όπως έχω πει και το προιόν είναι μόνο για ASX diesel 150Hp.

Δεν θυμάμαι (sorry) αν οφείλεται στον νέο παράλληλο εγκέφαλο, αλλά με το που πατάς συμπλέκτη, οι στροφές ανεβαίνουν περίπου 200 παραπάνω, κάτι σαν να προετοιμάζεται η μηχανή για κίνηση. Το κενό ανάμεσα στις στροφές της εκκίνησης και εκεί που πιάνει "χοντρά" η τουρμπίνα, συνεχίζει να υπάρχει (μη γελιόμαστε - diesel turbo είναι), απλά έχει μικρύνει η χρονική απόσταση.
Όταν πιάσει η τουρμπίνα, το αυτοκίνητο μπορεί να συμπεριφερθεί ...παραδεισένια ή ...κολασμένα, ανάλογα με την πίεση στο πεντάλ. Όποια κι αν είναι η επιλογή του καθένα την εκάστοτε χρονική στιγμή, υπάρχει πλήρης έλεγχος και το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε αλλαγή διάθεσης, όπως επίσης ανταποκρίνεται άψογα αν επιλέξει κανείς να οδηγήσει "σεμνά" με σταθερή ταχύτητα.
Εντυπωσιακή είναι η απόκριση του κινητήρα στα 160 χλμ/ω., αν αποφασίσει κανείς να ...επιταχύνει. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, η επιτάχυνση έρχεται σαν να ήσουν ...σταματημένος.  Τα 200 χλμ/ω. στο κοντέρ, έρχονται χωρίς να το καταλάβεις, εκτός από τους αεροδυναμικούς θορύβους (αν βάλω το fosgate, δεν ακούγεται τίποτε ...άλλο). Το ταξίδι είναι άψογο και τελείως ξεκούραστο με τυπικές ταχύτητες των 150 χλμ/ω. Κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες (ανάγνωση στο καντράν, μέση κατανάλωση) και για πολλή ώρα, 7,2-7,4 . Σε σοβαρά χαμηλότερες ταχύτητες και δρόμους όχι ταχείας κυκλοφορίας, μετρήθηκε να πέφτει στα 5,6 - 6,1 ανάλογα... Πιό κάτω δεν μέτρησα, πιό σιγά δεν πάω, sorry ξανά  Smile

Στην πόλη, δεν έχω πολλή εμπειρία, μια και οι αποστάσεις που κάνω είναι πολύ μικρές, ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ...ζεσταθεί καλά καλά. Σε κάποιες φορές που μπόρεσα να μετρήσω, ήταν στα 6,5.

Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το οδηγικό στυλ του καθένα, φαντάζομαι. Απλά να ξέρετε ότι δεν είμαι από τους ήσυχους του είδους. Με μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας κανονικά και μετά αμέσως πιέζοντας το πεντάλ τέρμα, χάνει κανείς το μπροστά του σύστημα, αλλά το επαναφέρουν τα ηλεκτρονικά (τα λαμπάκια ανάβουν σαν τρελά). Στην επιλογή 4WD, συμπεριφέρεται άψογα.

DPF:  Ποτέ δεν είχα πρόβλημα τα τελευταία 2 χρόνια, αλλά ίσως να φταίνε τα ταξίδια μου. Στην χειρότερη, θα κάνω 1 ταξιδάκι των 35 χλμ την εβδομάδα, στα 150-160 χλμ/ω., οπότε ίσως αυτό να διευκολύνει το αμάξι σε αυτό τον τομέα.

Πείτε μου αν θέλετε κάτι ακόμη. (Επιτάχυνση δεν χρονομέτρησα ακόμη, δεν βρήκα το χρόνο - μόλις το κάνω θα σας ενημερώσω.)

cheers

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

30 Απ: CHIPακι για άλογα! Την / Το Παρ Νοε 10, 2017 9:30 pm

Manos19 έγραψε:

Ελπίζω παραπάνω να φαίνεται το διάγραμμα της Emtec. Με το κόκκινο είναι οι νέες αποδόσεις σε ισχύ και ροπή. Όπως καταλαβαίνετε, η ροπή έρχεται λίγο πιό γρήγορα (όχι πολύ πιό γρήγορα) αλλά μένει εκεί για ...πάντα. Προσωπικά την πάτησα μερικές φορές και επενέβει ο εγκέφαλος και με έκοψε στις παραπανίσιες στροφές. Η ισχύς έχει την ίδια χαρτογράφηση, απλά είναι ...περισσότερη!

Στα πρακτικά τώρα:

Οι 2 συσκευές κουμπώνουν πάνω στον υπάρχοντα εγκέφαλο (το κιτ σου δίνει ακόμη και λαμαρίνες για στερέωση στις υπάρχουσες υποδοχές του ASX) για να εκμεταλεύονται όλες τις πληροφορίες του. Οπότε, υπάρχουν πολλές παράμετροι που συνυπολογίζονται ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να προστατεύεται επαρκώς ο κινητήρας (θερμοκρασία αέρα κλπ.). Η εταιρία δεν είναι τυχαία, όπως έχω πει και το προιόν είναι μόνο για ASX diesel 150Hp.

Δεν θυμάμαι (sorry) αν οφείλεται στον νέο παράλληλο εγκέφαλο, αλλά με το που πατάς συμπλέκτη, οι στροφές ανεβαίνουν περίπου 200 παραπάνω, κάτι σαν να προετοιμάζεται η μηχανή για κίνηση. Το κενό ανάμεσα στις στροφές της εκκίνησης και εκεί που πιάνει "χοντρά" η τουρμπίνα, συνεχίζει να υπάρχει (μη γελιόμαστε - diesel turbo είναι), απλά έχει μικρύνει η χρονική απόσταση.
Όταν πιάσει η τουρμπίνα, το αυτοκίνητο μπορεί να συμπεριφερθεί ...παραδεισένια ή ...κολασμένα, ανάλογα με την πίεση στο πεντάλ. Όποια κι αν είναι η επιλογή του καθένα την εκάστοτε χρονική στιγμή, υπάρχει πλήρης έλεγχος και το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε αλλαγή διάθεσης, όπως επίσης ανταποκρίνεται άψογα αν επιλέξει κανείς να οδηγήσει "σεμνά" με σταθερή ταχύτητα.
Εντυπωσιακή είναι η απόκριση του κινητήρα στα 160 χλμ/ω., αν αποφασίσει κανείς να ...επιταχύνει. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, η επιτάχυνση έρχεται σαν να ήσουν ...σταματημένος.  Τα 200 χλμ/ω. στο κοντέρ, έρχονται χωρίς να το καταλάβεις, εκτός από τους αεροδυναμικούς θορύβους (αν βάλω το fosgate, δεν ακούγεται τίποτε ...άλλο). Το ταξίδι είναι άψογο και τελείως ξεκούραστο με τυπικές ταχύτητες των 150 χλμ/ω. Κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες (ανάγνωση στο καντράν, μέση κατανάλωση) και για πολλή ώρα, 7,2-7,4 . Σε σοβαρά χαμηλότερες ταχύτητες και δρόμους όχι ταχείας κυκλοφορίας, μετρήθηκε να πέφτει στα 5,6 - 6,1 ανάλογα... Πιό κάτω δεν μέτρησα, πιό σιγά δεν πάω, sorry ξανά  Smile

Στην πόλη, δεν έχω πολλή εμπειρία, μια και οι αποστάσεις που κάνω είναι πολύ μικρές, ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ...ζεσταθεί καλά καλά. Σε κάποιες φορές που μπόρεσα να μετρήσω, ήταν στα 6,5.

Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το οδηγικό στυλ του καθένα, φαντάζομαι. Απλά να ξέρετε ότι δεν είμαι από τους ήσυχους του είδους. Με μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας κανονικά και μετά αμέσως πιέζοντας το πεντάλ τέρμα, χάνει κανείς το μπροστά του σύστημα, αλλά το επαναφέρουν τα ηλεκτρονικά (τα λαμπάκια ανάβουν σαν τρελά). Στην επιλογή 4WD, συμπεριφέρεται άψογα.

DPF:  Ποτέ δεν είχα πρόβλημα τα τελευταία 2 χρόνια, αλλά ίσως να φταίνε τα ταξίδια μου. Στην χειρότερη, θα κάνω 1 ταξιδάκι των 35 χλμ την εβδομάδα, στα 150-160 χλμ/ω., οπότε ίσως αυτό να διευκολύνει το αμάξι σε αυτό τον τομέα.

Πείτε μου αν θέλετε κάτι ακόμη. (Επιτάχυνση δεν χρονομέτρησα ακόμη, δεν βρήκα το χρόνο - μόλις το κάνω θα σας ενημερώσω.)

cheers

καλα τα λενε οι ποιητες αλλα τουλαχιστον εγω δεν τσιμπαω, αν ηταν θα ειχα ηδη τσιμπησει. Στην σχολη ημουν ο μετρ των γραφικων παραστασεων και καμπυλων...χαχαχα....λοιπον,  std (standard πρασινη γραμμογραφηση, stt η ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ με κοκκινη γραμμογραφηση). Παρατηρηση για τους Σουηδους (οι οποιοι εχουν ακριβως τα ιδια με κατι γερμανικες εταιρειες tunning) τους πονηρουληδες........απο που τους προκυπτει η γραφικη παρασταση-καμπυλη ισχυος ροπης της μαμας? Γιατι στο λινκ που βρηκα η ροπη κολλαει σταθερα και μετα πεφτει......
http://www.automobile-catalog.com/curve/2012/2009750/mitsubishi_asx_1_8_di-d_plus_4wd.html

Και φυσικα εαν ξυνομουνα θα το εβαζα, δεν το απορριπτω, απλα δεν βρισκω λογο να το χαιδολογησω, αλλα αυτο ειναι προσωπικη επιλογη. Οχι ομως τα γερμενοπουλα να γραφουν μλκς....η ροπη του μαμα εγκεφαλου κολαει για 1200 στροφες στο max επιπεδο, αρχιζει η πτωση μετα τις 3250....... τωρα, πετρελαιο που το πηδας, καποια στιγμη θα τα παρεις στο χερι.....
η ροπη που δινουν με την μετασκευη ειναι αρκετα καλη και ερχεται οντως χαμηλα, τα αλογα τσιτωνουν στις 3500 και πανω, καπου στα 160-180 δλδ......

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

31 Απ: CHIPακι για άλογα! Την / Το Σαβ Νοε 11, 2017 3:09 am

[/quote]

καλα τα λενε οι ποιητες αλλα τουλαχιστον εγω δεν τσιμπαω, αν ηταν θα ειχα ηδη τσιμπησει. Στην σχολη ημουν ο μετρ των γραφικων παραστασεων και καμπυλων...χαχαχα....λοιπον,  std (standard πρασινη γραμμογραφηση, stt η ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ με κοκκινη γραμμογραφηση). Παρατηρηση για τους Σουηδους (οι οποιοι εχουν ακριβως τα ιδια με κατι γερμανικες εταιρειες tunning) τους πονηρουληδες........απο που τους προκυπτει η γραφικη παρασταση-καμπυλη ισχυος ροπης της μαμας? Γιατι στο λινκ που βρηκα η ροπη κολλαει σταθερα και μετα πεφτει......
http://www.automobile-catalog.com/curve/2012/2009750/mitsubishi_asx_1_8_di-d_plus_4wd.html

Και φυσικα εαν ξυνομουνα θα το εβαζα, δεν το απορριπτω, απλα δεν βρισκω λογο να το χαιδολογησω, αλλα αυτο ειναι προσωπικη επιλογη. Οχι ομως τα γερμενοπουλα να γραφουν μλκς....η ροπη του μαμα εγκεφαλου κολαει για 1200 στροφες στο max επιπεδο, αρχιζει η πτωση μετα τις 3250....... τωρα, πετρελαιο που το πηδας, καποια στιγμη θα τα παρεις στο χερι.....
η ροπη που δινουν με την μετασκευη ειναι αρκετα καλη και ερχεται οντως χαμηλα, τα αλογα τσιτωνουν στις 3500 και πανω, καπου στα 160-180 δλδ......[/quote]

Ωραίο διάγραμμα Θάνο Smile Οι Γερμανοί ίσως να είναι πιό σωστοί, μια και ο μεταβαλόμενος χρονισμός είναι αυτός που δίνει το "κόλημα" ψηλά.

Η αλήθεια είναι ότι στην πράξη δεν βλέπω καμία ιδιαίτερη διαφορά στα δύο διαγράμματα (μπορεί στη σχολή εγώ να μην ήμουν τόσο καλός), μια και στην STD απεικόνιση, στις 2000 στροφές δίνουν την ίδια ροπή και τα δύο, όπως και στις 3500 είναι στα 280. Τώρα αν εκεί ανάμεσα ο ένας δείχνει ότι κολάει επάνω, ενώ ο άλλος δείχνει ότι έχει μια ελαφριά γραμική πτώση, στην πράξη, πάντα προσωπικά όπως λες, λίγο ενδιαφέρει... Η ουσία είναι ότι δεν "γκρεμίζουν" την STD για να αναδείξουν τη δική τους...
Πολύ σωστός όταν λες ότι το ...χαιδολόγημα είναι προσωπική επιλογή. Όντως κάποιος μπορεί να κρίνει ότι δεν θα το έκανε. Πάλι προσωπικά, δεν επέλεξα το Nissan Q εξαιτίας της διαφοράς της ιπποδύναμης αίσθησής της, οπότε είχα τους αντίστοιχους λόγους να το κάνω. ΔΕΝ το συμβουλεύω σε κανένα.

Αφήνοντας τα διαγράμματα, μένουμε στα πρακτικά. Παρεμπιπτόντως, η δημοσίευση ήταν ανταπόκριση σε αίτημα μέλους που ζητούσε περαιτέρω πληροφορίες στην πράξη και όχι αιτιολογία επιλογής της επέμβασης. Αυτό είναι μια άλλη συζήτηση Wink

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

32 Απ: CHIPακι για άλογα! Την / Το Σαβ Νοε 11, 2017 9:16 am

καλα τα λενε οι ποιητες αλλα τουλαχιστον εγω δεν τσιμπαω, αν ηταν θα ειχα ηδη τσιμπησει. Στην σχολη ημουν ο μετρ των γραφικων παραστασεων και καμπυλων...χαχαχα....λοιπον,  std (standard πρασινη γραμμογραφηση, stt η ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ με κοκκινη γραμμογραφηση). Παρατηρηση για τους Σουηδους (οι οποιοι εχουν ακριβως τα ιδια με κατι γερμανικες εταιρειες tunning) τους πονηρουληδες........απο που τους προκυπτει η γραφικη παρασταση-καμπυλη ισχυος ροπης της μαμας? Γιατι στο λινκ που βρηκα η ροπη κολλαει σταθερα και μετα πεφτει......
http://www.automobile-catalog.com/curve/2012/2009750/mitsubishi_asx_1_8_di-d_plus_4wd.html

Και φυσικα εαν ξυνομουνα θα το εβαζα, δεν το απορριπτω, απλα δεν βρισκω λογο να το χαιδολογησω, αλλα αυτο ειναι προσωπικη επιλογη. Οχι ομως τα γερμενοπουλα να γραφουν μλκς....η ροπη του μαμα εγκεφαλου κολαει για 1200 στροφες στο max επιπεδο, αρχιζει η πτωση μετα τις 3250....... τωρα, πετρελαιο που το πηδας, καποια στιγμη θα τα παρεις στο χερι.....
η ροπη που δινουν με την μετασκευη ειναι αρκετα καλη και ερχεται οντως χαμηλα, τα αλογα τσιτωνουν στις 3500 και πανω, καπου στα 160-180 δλδ......[/quote]

Ωραίο διάγραμμα Θάνο Smile  Οι Γερμανοί ίσως να είναι πιό σωστοί, μια και ο μεταβαλόμενος χρονισμός είναι αυτός που δίνει το "κόλημα" ψηλά.

Η αλήθεια είναι ότι στην πράξη δεν βλέπω καμία ιδιαίτερη διαφορά στα δύο διαγράμματα (μπορεί στη σχολή εγώ να μην ήμουν τόσο καλός), μια και στην STD απεικόνιση, στις 2000 στροφές δίνουν την ίδια ροπή και τα δύο, όπως και στις 3500 είναι στα 280. Τώρα αν εκεί ανάμεσα ο ένας δείχνει ότι κολάει επάνω, ενώ ο άλλος δείχνει ότι έχει μια ελαφριά γραμική πτώση, στην πράξη, πάντα προσωπικά όπως λες, λίγο ενδιαφέρει... Η ουσία είναι ότι δεν "γκρεμίζουν" την STD για να αναδείξουν τη δική τους...
Πολύ σωστός όταν λες ότι το ...χαιδολόγημα είναι προσωπική επιλογή. Όντως κάποιος μπορεί να κρίνει ότι δεν θα το έκανε. Πάλι προσωπικά, δεν επέλεξα το Nissan Q εξαιτίας της διαφοράς της ιπποδύναμης αίσθησής της, οπότε είχα τους αντίστοιχους λόγους να το κάνω. ΔΕΝ το συμβουλεύω σε κανένα.

Αφήνοντας τα διαγράμματα, μένουμε στα πρακτικά. Παρεμπιπτόντως, η δημοσίευση ήταν ανταπόκριση σε αίτημα μέλους που ζητούσε περαιτέρω πληροφορίες στην πράξη και όχι αιτιολογία επιλογής της επέμβασης.  Αυτό είναι μια άλλη συζήτηση Wink [/quote]
καλημερα στο φορουμ......
το ξερω οτι η δημοσιευση ειναι κατα παραγγελια, το ξερω...........ειπα να κανω ενα σχολιο ως προς τα σουηδογερμανικα τεχνικα και οχι ως προς αυτα που βιωνεις οταν μαστιγωνεις τα αλογα....χαχαχα...

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

33 Απ: CHIPακι για άλογα! Την / Το Κυρ Νοε 12, 2017 9:39 am

Manos19 έγραψε:

Ελπίζω παραπάνω να φαίνεται το διάγραμμα της Emtec. Με το κόκκινο είναι οι νέες αποδόσεις σε ισχύ και ροπή. Όπως καταλαβαίνετε, η ροπή έρχεται λίγο πιό γρήγορα (όχι πολύ πιό γρήγορα) αλλά μένει εκεί για ...πάντα. Προσωπικά την πάτησα μερικές φορές και επενέβει ο εγκέφαλος και με έκοψε στις παραπανίσιες στροφές. Η ισχύς έχει την ίδια χαρτογράφηση, απλά είναι ...περισσότερη!

Στα πρακτικά τώρα:

Οι 2 συσκευές κουμπώνουν πάνω στον υπάρχοντα εγκέφαλο (το κιτ σου δίνει ακόμη και λαμαρίνες για στερέωση στις υπάρχουσες υποδοχές του ASX) για να εκμεταλεύονται όλες τις πληροφορίες του. Οπότε, υπάρχουν πολλές παράμετροι που συνυπολογίζονται ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να προστατεύεται επαρκώς ο κινητήρας (θερμοκρασία αέρα κλπ.). Η εταιρία δεν είναι τυχαία, όπως έχω πει και το προιόν είναι μόνο για ASX diesel 150Hp.

Δεν θυμάμαι (sorry) αν οφείλεται στον νέο παράλληλο εγκέφαλο, αλλά με το που πατάς συμπλέκτη, οι στροφές ανεβαίνουν περίπου 200 παραπάνω, κάτι σαν να προετοιμάζεται η μηχανή για κίνηση. Το κενό ανάμεσα στις στροφές της εκκίνησης και εκεί που πιάνει "χοντρά" η τουρμπίνα, συνεχίζει να υπάρχει (μη γελιόμαστε - diesel turbo είναι), απλά έχει μικρύνει η χρονική απόσταση.
Όταν πιάσει η τουρμπίνα, το αυτοκίνητο μπορεί να συμπεριφερθεί ...παραδεισένια ή ...κολασμένα, ανάλογα με την πίεση στο πεντάλ. Όποια κι αν είναι η επιλογή του καθένα την εκάστοτε χρονική στιγμή, υπάρχει πλήρης έλεγχος και το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε αλλαγή διάθεσης, όπως επίσης ανταποκρίνεται άψογα αν επιλέξει κανείς να οδηγήσει "σεμνά" με σταθερή ταχύτητα.
Εντυπωσιακή είναι η απόκριση του κινητήρα στα 160 χλμ/ω., αν αποφασίσει κανείς να ...επιταχύνει. Σε χαμηλότερες ταχύτητες, η επιτάχυνση έρχεται σαν να ήσουν ...σταματημένος.  Τα 200 χλμ/ω. στο κοντέρ, έρχονται χωρίς να το καταλάβεις, εκτός από τους αεροδυναμικούς θορύβους (αν βάλω το fosgate, δεν ακούγεται τίποτε ...άλλο). Το ταξίδι είναι άψογο και τελείως ξεκούραστο με τυπικές ταχύτητες των 150 χλμ/ω. Κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες (ανάγνωση στο καντράν, μέση κατανάλωση) και για πολλή ώρα, 7,2-7,4 . Σε σοβαρά χαμηλότερες ταχύτητες και δρόμους όχι ταχείας κυκλοφορίας, μετρήθηκε να πέφτει στα 5,6 - 6,1 ανάλογα... Πιό κάτω δεν μέτρησα, πιό σιγά δεν πάω, sorry ξανά  Smile

Στην πόλη, δεν έχω πολλή εμπειρία, μια και οι αποστάσεις που κάνω είναι πολύ μικρές, ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ...ζεσταθεί καλά καλά. Σε κάποιες φορές που μπόρεσα να μετρήσω, ήταν στα 6,5.

Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το οδηγικό στυλ του καθένα, φαντάζομαι. Απλά να ξέρετε ότι δεν είμαι από τους ήσυχους του είδους. Με μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας κανονικά και μετά αμέσως πιέζοντας το πεντάλ τέρμα, χάνει κανείς το μπροστά του σύστημα, αλλά το επαναφέρουν τα ηλεκτρονικά (τα λαμπάκια ανάβουν σαν τρελά). Στην επιλογή 4WD, συμπεριφέρεται άψογα.

DPF:  Ποτέ δεν είχα πρόβλημα τα τελευταία 2 χρόνια, αλλά ίσως να φταίνε τα ταξίδια μου. Στην χειρότερη, θα κάνω 1 ταξιδάκι των 35 χλμ την εβδομάδα, στα 150-160 χλμ/ω., οπότε ίσως αυτό να διευκολύνει το αμάξι σε αυτό τον τομέα.

Πείτε μου αν θέλετε κάτι ακόμη. (Επιτάχυνση δεν χρονομέτρησα ακόμη, δεν βρήκα το χρόνο - μόλις το κάνω θα σας ενημερώσω.)

cheers


Σ ευχαριστω πολυ Μανο!
ησουν κατατοπιστηκοτατος ...

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 2]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης