Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ?

Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 2]

1 TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Τετ Δεκ 24, 2014 9:49 am

Από που βάζετε πετρέλαιο ? από πιο είδατε πιο λίγες αναγεννήσεις. Laughing

Απο το συνεργείο ειπαν οχι ξανά Vpower... ειχαν πολλά θέματα λέει...

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

2 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Σαβ Δεκ 27, 2014 2:16 pm

Απο την αρχη που το πηρα του βαζω ΑVIN χωρις κανενα προβλημα.Τωρα οσον αφορα τις αναγεννησεις του dpf αυτο που εχω παρατηρησει εγω ειναι οτι παιζει μεγαλυτερο ρολο που κινεισαι γιατι τους τελευταιους 2 μηνες που κανω κοντινες διαδρομες μου κανει αναγγενηση στα 350-400 χιλιομετρα ενω πριν κανονικα στα 600 χλμ.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://www.facebook.com/labros.mivec

3 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Τρι Δεκ 30, 2014 2:01 pm

Απο οσο μίλησα με ανθρώπους που γνωρίζουν το Dpf μου πρότειναν να βάζω μόνο το clystal της Ελιν και αυτό γιατί καλύπτει τις προδιαγραφές κατα 40%... Ε ρε πετρέλαια που έχουμε... Suspect

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

4 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Σαβ Ιαν 31, 2015 7:08 pm

Απο τοτε που πρωτοτσουλισε στο δρομο καιει μονο shell vpower diesel με την τιμη της προσφορας (φυσικα)! Μεχρι τωρα κανενα θεμα με παραπανίσιες αναγεννήσεις και λοιπα προβληματα!

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

5 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Κυρ Φεβ 01, 2015 10:35 am

Παιδια σε συζητηση με ταξιτζηδες που κινουν πετρελαιοκινητα αυτοκινητα αλλα και με τον μηχανικο που ειναι και ο ιδιος ιδιοκτητης πετρελαιοκινητου,μου συνεστησαν Shell V-Power ολοι ανεπιφυλακτα.Χτες τη χρησιμοποιησα για πρωτη φορα οποτε αναμενουμε εντυπωσεις!Παντα βεβαια θα πρεπει να περιμενεις την ημερα της προσφορας ωστε να τη βρεις σε χαμηλοτερη τιμη.Συνοψιζοντας μου ειπαν οτι ειναι φιλικοτερη προς το περιβαλλον (σε σχεση παντα με την απλη),δεν αφηνει τοσα καταλοιπα στον κινητηρα οποτε δεν τον φθειρει τοσο πολυ και ειναι αποδοτικοτερη καθως κανεις περισσοτερα χιλιομετρα (μεχρι στιγμης η μεση καταναλωση μου ειναι 9,7 km Shocked αλλα πιστευω οτι ειναι λογω της γκ@βλ@ς που σου προσφερει απλοχερα αυτο το αμαξι στο δρομο.Αν το παω συντηριτικοτερα θα πεσει η καταναλωση ειμαι σιγουρος!

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

6 ΤΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Την / Το Κυρ Φεβ 01, 2015 6:13 pm

Παιδιά εγώ νομίζω ότι το Shell V-Power Diesel δεν είναι ότι το καλύτερο. Από τότε που το αγόρασα (πριν 3 χρόνια) έβαζα μόνο V-Power από συγκεκριμένο πρατήριο των Νοτίων προαστίων. Τα χιλιόμετρα που έχω είναι 19.500, πριν 1 μήνα άναψε το ενδεικτικό λαμπάκι του κινητήρα (ευτυχώς δεν με άφησε στο δρόμο). Πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και έγινε αντικατάσταση του φίλτρου πετρελαίου το οποίο ήταν γεμάτο μυκητολάσπη. Επικοινώνησα με την Shell και μου είπαν ότι έκαναν έλεγχο στο συγκεκριμμένο πρατήριο και τα βρήκαν όλα εντάξει. Ζήτησα να μου στείλουν τα αποτελέσματα του χημείου, ακόμα περιμένω. Είναι σίγουρο ότι δεν θα βρώ άκρη. Εγώ πάντως δεν ξαναβάζω V-Power.Τώρα βάζω EKO-AVIO και βλέπουμε........

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

7 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Κυρ Φεβ 01, 2015 8:17 pm

Προσωπικά πιστεύω οτι ειναι 'λαχείο' το πετρέλαιο που θα τύχει στον καθένα που θα βάλει στο αυτοκίνητο του.

Και αυτο το λέω επειδή και τα πρατήρια και οι ιδιοκτήτες τους δεν ξέρουν τι τους φέρνει το βυτιό που έχει στείλει το διυλιστήριο!
Ακόμα και τα νομοταγή πρατήρια που δεν θέλουν να νοθεύσουν τα καύσιμα τους ειναι ανα πάσα στιγμή εκτεθημένοι σε παρόμοια προβλήματα καθως δεν ειναι πάντα ίδια η ποιότητα του καυσίμου.

Δουλεύω σε βενζινάδικο εδώ και 7-8 χρόνια και ποτέ δεν εμφανίστηκαν παρόμοια προβλήματα με τα βιοντίζελ και τις αλχημίες που γίνονται για ποιο καθαρά καύσιμα κλπ.
Τον πρώτο καιρό που εμφανίστηκε το βιοντίζελ στην χώρα μας έγινε χαμός με τους μύκητες, την λάσπη και ότι έχει μέσα το βιοντίζελ. Στα διυλιστήρια και στις εταιρίες δεν είχαν ιδέα για την αναλογία των υλικών που χρειάζεται το βιοντίζελ με αποτέλεσμα να βάζανε περισσότερο 'λάδι' (ή όπως αλλιώς το ονομάζουν) και βουλώνανε φίλτρα και σωληνάκια. Μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετοπίζουν τα οχήματα που δεν κινούνται κάθε μέρα και μένει στάσιμο το καύσιμο. Εκει ο μύκητας έκανε την δουλεια του πιο εύκολα.

Πρέπει να αλλαχτούν φίλτρα, νεροπαγήδες, να καθαριστούν σωληνάκια και όπου αλλού πάει το πετρελαίο. Αν κάποιος ήταν τυχερός δεν πάθαινε πόμπα, μπεκ κλπ.

Τελευταία η κατάσταση ειναι σαφώς καλύτερη αλλα ανα τακτά διαστήματα χρειάζονται μυκητοκτόνα και λοιπά καθαριστηκά για να γινεται αυτόματα ο καθαρισμός.

Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο! Smile

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

8 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Κυρ Φεβ 01, 2015 9:12 pm

Ευχαριστούμε πολύ GCG και sasasj για την πολύτιμη συμβολή και την καλή φωτο.

Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι:

1) δεν θέλουμε bio diesel (ψάξτε για το πιο είναι ή το πόσο βάζει κάθε εταιρεία) και
2) ένα αντι-μουχλικό μια στο τόσο δεν κάνει κακό!

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

9 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Δευ Φεβ 02, 2015 11:30 am

Κι εγώ βάζω σχεδόν πάντα Shell V power από 2 συγκεκριμένα πρατήρια. Όταν άλλαξα το φίλτρο στις 60000 χλμ είχε στα τοιχώματα λίγο μαυρίλα σαν γλίτσα αλλά σε καμία περίπτωση όπως της φωτό παραπάνω. Το πετρέλαιο που έτρεξε μέσα από το φίλτρο ήταν καθαρό.
Σπανίως -γιατί πάντα το ξεχνάω- βάζω αντιμηκυτοκτόνο του Vouli.

Επίσης μου έχει πει υπάλληλος στο συγκεκριμένο πρατήριο ότι το V Power δεν έχει καθόλου βιοντίζελ μέσα αντίθετα με το απλό που έχει περίπου 6-7%. Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο..


_________________
Mitsubishi ASX 1.8 D. 4WD Invite Λευκό

https://www.facebook.com/woodandust/
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://www.facebook.com/woodandust/

10 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Δευ Φεβ 02, 2015 5:46 pm

Και το vpower εχει 6-7% βιοντιζελ , ολα εχουν. Απλα καποια εχουν και παραπανω. 4η φορα που βαζω ελιν crystal , και ειδα μειωμενες αναγεννησεις και πεσμενη καταναλωση επισης οταν κανει αναγεννηση κραταει λιγοτερο (κανει περιπου 20λεπτα)παλιοτερα εκανε και 45 λεπτα. Οποτε για μενα μπραβο στην ελιν!
Την αναγεννηση πλεον τη  βλεπω μεσω obd και torque στο κινητο, δειχνει θερμοκρασια καυσαεριων κοντα στους 700οC ενω κανονικα ειναι περιπου 250. Οποτε πλεονξερω και ποτε να σβησω το αμαξι μιας και στο ρελαντι πεφτει στους 160οC
(φυσικα δεν πιστευω οτι ο crystal ειναι 100% καταλληλο, οπως ειπα και στο προηγουμενο ποστ )

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

11 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Δευ Φεβ 02, 2015 6:08 pm

giler84 έγραψε:
Την αναγεννηση πλεον τη  βλεπω μεσω obd και torque στο κινητο, δειχνει θερμοκρασια καυσαεριων κοντα στους 700οC ενω κανονικα ειναι περιπου 250. Οποτε πλεονξερω και ποτε να σβησω το αμαξι μιας και στο ρελαντι πεφτει στους 160οC

Τί ακριβώς είναι το obd και torque? Question


_________________
Mitsubishi ASX 1.8 D. 4WD Invite Λευκό

https://www.facebook.com/woodandust/
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://www.facebook.com/woodandust/

12 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Δευ Φεβ 02, 2015 11:32 pm

Η obd ειναι η θύρα που συνδέουν όλες οι αντιπροσωπίες το διαγνωστικό τους με το αυτοκίνητο. Συνήθως ειναι κάτω απο το τιμόνι κρυμένη πίσω απο κάποιο κάλλημα-πλαστικό.
Ειναι μια φαρδιά ορθογώνια φύσα.

Για το torque δεν ξέρω ακριβώς αλλα φαντάζομαι ειναι το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί ο giler84 για να βλέπει τα διάφορα στατιστικά και στοιχεια του αυτοκινήτου μέσω της obd.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

13 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Τρι Φεβ 03, 2015 10:47 am

Το torque ειναι το πρόγραμμα που βλέπω τους αισθητήρες του αυτοκινήτου :

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque

τα αμαξι με το κινητο συνδέονται μεσω bluetooth με αυτο :

http://www.ebay.co.uk/itm/Mini-ELM327-OBD2-V1-5-Car-Bluetooth-Scanner-Android-Auto-Scan-Diagnostic-Tool-UK-/271623595403?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f3e07258b

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

14 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Τρι Φεβ 03, 2015 3:16 pm

giler84 έγραψε:Το torque ειναι το πρόγραμμα που βλέπω τους αισθητήρες του αυτοκινήτου :

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque

τα αμαξι με το κινητο συνδέονται μεσω bluetooth με αυτο :

http://www.ebay.co.uk/itm/Mini-ELM327-OBD2-V1-5-Car-Bluetooth-Scanner-Android-Auto-Scan-Diagnostic-Tool-UK-/271623595403?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f3e07258b

Πολύ καλό και χρήσιμο γκατζετάκι..
Δυστυχώς δεν λειτουργεί με iPhone.. Evil or Very Mad


_________________
Mitsubishi ASX 1.8 D. 4WD Invite Λευκό

https://www.facebook.com/woodandust/
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://www.facebook.com/woodandust/

15 ΤΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Την / Το Δευ Φεβ 16, 2015 3:53 pm

Όταν πιάσει μύκητες το φίλτρο πετρελαίου, θα πρέπει εκτός από τήν αλλαγή φίλτρου να καθαρίσουμε το ρεζερβουάρ και τα σωληνάκια; Κάπου έχω μπερδευτεί όταν έστειλα e-mail με την φωτογραφία στον Σαρακάκη μου απάντησαν ότι δεν χρειάζεται καμία άλλη ενέργεια εφόσον δεν έχει παρουσιάστει κάποιο άλλο πρόβλημα. Όταν όμως πέρασα από τα γραφεία τους, μου είπαν ότι πρέπει να κάνω τις παραπάνω ενέργειες, κόστος 130 ευρώ. Ως προς το Βιοντίζελ το ΥΠΕΚΑ μου απάντησε ότι η νομοθεσία αναφέρει 7% πρόσμειξη σε πετρέλαιο κίνησης, αν είναι παραπάνω από 10% πρέπει το πρατήριο να το αναφέρει. Από ότι έχω καταλάβει δεν υπάρχει ανώτερο όριο πρόσμειξης. Η ΕΚΟ από ότι έχω μάθει από κάποιο πρατήριο έχει 14%. Θα ήθελα και τις γνώμες άλλων

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

16 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Τρι Φεβ 17, 2015 3:31 pm

Κοίτα να δεις,

Υπάρχει πολύ παραπληροφόρηση, οπότε θα έλεγα να μην βασίζεσαι σε λόγια. Υπάρχουν και άλλα σχόλια με προβλήματα με v-Power, εδώ αλλά και σε άλλα fora. Σημαντικό όπως έχουμε πει είναι το πρατήριο (σχετικό βέβαια και αυτό).

Εγώ πάντως με EKO από την αρχή είμαι στα 78.000χλμ χωρίς πρόβλημα.

Νομίζω ότι η AVIO της ΕΚΟ είναι καλύτερη και βάζω εναλλάξ κάθε δύο γεμίσματα για να δω διαφορές με την απλή (από τράβηγμα καλύτερη, από οικονομία την βρίσκω το ίδιο - αν και ένας συνάδελφος μου με FOCUS του 2009 μου είπε ότι είχε καλύτερη κατανάλωση σε ταξίδι- και από καθαρότητα πιστεύω καλύτερη λόγω του extra φίλτρου).

Επίσης θα εμπιστευόμουν και την ΕΛΙΝ...

http://www.elin.gr/images/stories/pdf/Diesel_Crystal_A5_LEAFLET.pdf

Όσον αφορά στον καθαρισμό, εγώ θα τον έκανα (και όχι απαραίτητα στην αντιπροσωπεία).

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Δεν μας λέει κάτι καινούργιο αλλά, επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως Smile


http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33045&subid=2&pubid=7324419

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

18 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Πεμ Μαρ 26, 2015 6:56 pm

giler84 έγραψε:Και το vpower εχει 6-7% βιοντιζελ , ολα εχουν. Απλα καποια εχουν και παραπανω. 4η φορα που βαζω ελιν crystal , και ειδα μειωμενες αναγεννησεις και πεσμενη καταναλωση επισης οταν κανει αναγεννηση κραταει λιγοτερο (κανει περιπου 20λεπτα)παλιοτερα εκανε και 45 λεπτα. Οποτε για μενα μπραβο στην ελιν!
Την αναγεννηση πλεον τη  βλεπω μεσω obd και torque στο κινητο, δειχνει θερμοκρασια καυσαεριων κοντα στους 700οC ενω κανονικα ειναι περιπου 250. Οποτε πλεονξερω και ποτε να σβησω το αμαξι μιας και στο ρελαντι πεφτει στους 160οC
(φυσικα δεν πιστευω οτι ο crystal ειναι 100% καταλληλο, οπως ειπα και στο προηγουμενο ποστ )

Πές μου σε παρακαλώ ποιόν πίνακα βάζεις στο torque για να βλέπεις την θερμοκρασία των καυσαερίων,υπάρχει πίνακας για να βλέπεις την θερμοκρασία στο DPF; Το αγόρασα και εγώ.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

19 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Παρ Μαρ 27, 2015 12:34 pm

Εμενα λύθηκαν προς το παρόν τα προβλήματα μου με το αυτοκίνητο αφου αλλαξαν εντος εγγύησης το DPF
πλεον κανει μια αναγέννηση ανα 800κμ και κρατάει 5 - 7 λεπτα.
Σουπερ για οσο διαρκέσει! ( Δεν εχω πολλές ελπίδες)
Απο πετρέλαιο πλεον μονο Ελιν κρυσταλ.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

20 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Παρ Μαρ 27, 2015 1:50 pm

Δεν ξέρω τι γίνεται αλλα εγώ δεν έχω καταλάβει ακομα πότε κάνει αναγέννηση. Έχω κοντά στις 2000 χλμ σε κίνηση, επαρχιακούς δρόμους και μεικτές διαδρομές και δεν πρόσεξα κάτι.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

21 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Παρ Μαρ 27, 2015 6:57 pm

sasasj έγραψε:Δεν ξέρω τι γίνεται αλλα εγώ δεν έχω καταλάβει ακομα πότε κάνει αναγέννηση. Έχω κοντά στις 2000 χλμ σε κίνηση, επαρχιακούς δρόμους και μεικτές διαδρομές και δεν πρόσεξα κάτι.

Ποσα χλμ εχει το αμαξι? Εμενα αρχισε τα θεματα μετα τα 35000

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

22 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Παρ Μαρ 27, 2015 11:35 pm

Σύνολο 2000 μέχρι τώρα. Καινούριο ειναι. Ακόμα στρώνει.

Απλά δεν κατάλαβα κάποια διαφορά στο δούλεμα κάποια στιγμή που κάνει την αναγέννηση. Ούτε σε κατανάλωση. Δέν έπρεπε να κάνει έστω μια μέχρι τώρα;

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

23 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Σαβ Μαρ 28, 2015 10:26 am

sasasj έγραψε:Σύνολο 2000 μέχρι τώρα. Καινούριο ειναι. Ακόμα στρώνει.

Απλά δεν κατάλαβα κάποια διαφορά στο δούλεμα κάποια στιγμή που κάνει την αναγέννηση. Ούτε σε κατανάλωση. Δέν έπρεπε να κάνει έστω μια μέχρι τώρα;


Σιγουρα εχει κανει! Απλα δεν εχεις μπει ακομα στο ''τριπακι'' της αναγεννησης! Ο ηχος του κινητηρα γινεται πιο τραχυς και το τραβηγμα του μειωνεται.Ενα απλο κολπο για να καταλαβαινεις οτι κανει αναγενηση ειναι οτι η μπαρα της στιγμιαιας καταναλωσης δεν πεφτει στο τερμα οταν αφηνεις το γκαζι και εννοειται πως εχει και αυξημενη μεση καταναλωση.Επισης οταν το αφηνεις στο ρελαντι οι στροφες του ειναι ανεβασμενες γυρω στις 900.Καλο ειναι να μην το σβησεις και να το αφησεις να πεσουν παλι στις κανονικες και την επομενη φορα που θα το παρεις δωστου ενα καλο πατημα!

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://www.facebook.com/labros.mivec

24 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Σαβ Μαρ 28, 2015 3:04 pm

Λαμπρος bren έγραψε:
sasasj έγραψε:Σύνολο 2000 μέχρι τώρα. Καινούριο ειναι. Ακόμα στρώνει.

Απλά δεν κατάλαβα κάποια διαφορά στο δούλεμα κάποια στιγμή που κάνει την αναγέννηση. Ούτε σε κατανάλωση. Δέν έπρεπε να κάνει έστω μια μέχρι τώρα;


Σιγουρα εχει κανει! Απλα δεν εχεις μπει ακομα στο ''τριπακι'' της αναγεννησης! Ο ηχος του κινητηρα γινεται πιο τραχυς και το τραβηγμα του μειωνεται.Ενα απλο κολπο για να καταλαβαινεις οτι κανει αναγενηση ειναι οτι η μπαρα της στιγμιαιας καταναλωσης δεν πεφτει στο τερμα οταν αφηνεις το γκαζι και εννοειται πως εχει και αυξημενη μεση καταναλωση.Επισης οταν το αφηνεις στο ρελαντι οι στροφες του ειναι ανεβασμενες γυρω στις 900.Καλο ειναι να μην το σβησεις και να το αφησεις να πεσουν παλι στις κανονικες και την επομενη φορα που θα το παρεις δωστου ενα καλο πατημα!

Μακαρι να γινοταν αυτο παντα ρε παιδια αλλα ειναι πολυ δυσκολο. για παραδειγμα μερικες φορες που νιωθω οτι αρχιζει η αναγεννηση , ειτε φτανω στον προορισμο μου και δεν παιζει να κανω κυκλους τωρα ή ειμαι καπου στην κινηση ( αν το παρω στη πολη ).
τουλαχιστον στην κινηση ας απενεργοποιουμε το start / stop.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://www.youtube.com/channel/UCmEQJ-bfo5FvfeJxjUAc8bQ

25 Απ: TI ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ? Την / Το Πεμ Απρ 23, 2015 5:49 pm

Προχθές έστειλα emails στις 5 μεγαλύτερες εταιρίες δηλαδή shell(coral),bp,avin,ελίν,έκο για να μου πούν τα ποσοστά σε biodisel που περιέχονται στα καλύτερα diesel τους. Μέχρι στιγμής απάντησε μόνο η shell(coral) που μου είπαν ότι ανάλογα την παρτίδα κυμαίνεται απο 6,5 έως 7%. Το 7% ειναι το ανώτερο επιτρεπόμενο απο την Ε.Ε και το 6,5% το κατώτερο υποχρεωτικό απο την ελληνική νομοθεσία. Αν κατάλαβα καλά η Ε.Ε δεν υποχρεώνει ντε και καλά τις εταιρίες να χρησιμοποιούν biodiesel. Ev αναμονή και των άλλων απαντήσεων αν υπάρξουν.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 2]

Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης