Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Περί οδηγών, ενημέρωσης αυτών και σωστής συντήρησης των οχημάτων τους

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Κοίτα να δεις, το πρόβλημα σε "εμάς" έχει ως εξής.

Γενικώς οι θείοι μας και οι θείες μας, που οδηγούν turbodiesel, 4χ4, τζιπ, κ.α σύγχρονα επιβατικά οχήματα όχι μόνο δεν έχουν ιδέα περί τίνος πρόκειται το turbo, το renegeration ή τα περισσότερα μηχανικά/ ηλεκτρονικά συστήματα που «κουβαλάει» το τελευταίας κοπής απόκτημά τους, αλλά αμφιβάλω αν ποτέ έχουν ανοίξει το ρημαδο-εγχειρίδιο του αυτοκινήτου, έτσι για ένα απλό ξεφύλλισμα. Ξέρεις εκεί μέσα λέει πολλά από αυτά που είναι βασικά για να ξέρεις  απλά τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο σου ή ακόμα πιο απλά σου τονίζει ότι και τίποτα να μην διαβάσεις από όλο αυτό τον όγκο των πληροφοριών, πότε να το πας ένα συνεργείο για να το ελέγξει ένας μηχανικός.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, αλλά και σημαντικότερο για εμένα, δηλαδή την σωστή συντήρηση ενός εργαλείου με το οποίο μεταφέρονται ανθρώπινες ζωές και το οποίο κινείται σε ένα σχεδόν άναρχο περιβάλλον με χιλιάδες άλλα τροχοφόρα και πεζούς, θεωρώ ότι ακόμα και οι νεότεροι σε ηλικία δεν αντιμετωπίζουν με την ανάλογη σοβαρότητα το θέμα οδήγηση και αυτοκίνητο. Ενδεικτικά αναφέρω ένα πρόσφατο παράδειγμα: στο τελευταίο service που έκανα, όπου ένα διπλανό λυμένο για έλεγχο αυτοκίνητο για το οποίο χρειαζόταν μια γερή επισκευή στο σύστημα πέδησης  η εντολή του πελάτη που είχε πάει το αυτοκίνητο για service (υποτίθεται)  ήταν να μην γίνει καμία επισκευή πέραν των βασικών (λάδια-φίλτρα κλπ) – όπως ενημερώθηκα δε, το χειρότερο ήταν το ότι πολλοί ακόμα «οδηγοί», εφαρμόζουν την ίδια τακτική.  Δηλαδή για το μέσο οδηγό, το service δεν είναι να ελέγξει ο μηχανικός την κατάσταση του αυτοκινήτου και να το φέρει σε μία κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας, με οποιοδήποτε κόστος, αλλά να αλλάξει λάδια και φίλτρα με το μικρότερο δυνατό κόστος!
Αναλογίζομαι επίσης, σήμερα με την οικονομική δυσχέρεια που επικρατεί πόσοι ακόμα οδηγούν χωρίς ασφάλεια, πόσοι χωρίς λάστιχα-αναρτήσεις κλπ κλπ?

Νομίζω ότι μόνο τυχαία δεν είναι η πρόσφατη διαφήμιση σχετικά με την σπουδαιότητα της συντήρησης των αυτοκινήτων.

Έτσι, και η κάθε αντιπροσωπεία (ή ο κατασκευαστής), όταν χαλάσει π.χ. μία τουρμπίνα, ή ένας καταλύτης, επικαλείται χωρίς κανένα ενδοιασμό την κακή χρήση ή την ελλιπή συντήρηση του οχήματος . Κατά κάποιο τρόπο σου λέει – αυτό που παραδέχεσαι και εσύ δηλαδή σε τελική ανάλυση! Γι αυτό επίσης, πρέπει να είμαστε τόσο καλά ενημερωμένοι όσο και συντονισμένοι για να μην μας αντιμετωπίζουν όλους σαν «ζώα».

Είχα πρόχειρο το αγγλικό εγχειρίδιο – υπάρχει το αντίστοιχο στο ελληνικό:

Turbocharger operation*
E00611200083
CAUTION
l Do not run the engine at high speeds (for
example, by revving it or by accelerating
rapidly) immediately after starting it.
l Do not stop the engine immediately after
high-speed or uphill driving. First allow
the engine to idle to give the turbocharger
a chance to cool down.
Starting and driving
4-16

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
πολυ σωστος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών https://www.facebook.com/labros.mivec

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης