Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

κατανάλωση κατά το στρώσιμο του κινητήρα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Καλησπέρα στην παρέα είμαι νέος κάτοχος ενος asx my 13 1,6 invite είμαι στην φάση του στρωσίματος και η κατανάλωση με μικτό κύκλο παίζει κάπου στα 6,5 με 7 ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι μετά από κάποια χλ η κατανάλωση θα πέσει και άλλο γνωρίζει κάνεις τι διάφορα θα υπάρξει?επέλεξα βενζίνη λόγω οτι δεν κάνω πάνω από 10000 το χρόνο. παραθέτω και σχετικό άρθρο βενζινη vs disel





παραθέτω και σχετικό άρθρο
βενζινη vs disel
http://www.autogreeknews.gr/article/3322/mitsubishi-asx-1.6-vs-1.8-did


Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Σωστή η επιλογή σου!  

Η κατανάλωση που λες είναι ήδη χαμηλή (εξαρτάται φυσικά που και πως κινείσαι).

Νομίζω ότι η διαφορά που θα έχεις δεν θα είναι μεγαλύτερη από 0,5λ/100km. Σε σύγκριση με τον πετρελαιοκινητήρα, στον βενζινοκινητήρα η βελτίωση έρχεται γρηγορότερα, αρχικά μετά τα πρώτα 1.500χλμ και μετά περί τα 5-10.000χλμ.

Σημαντικός παράγοντας η σωστή λίπανση.

Φυσικά, θα αναμένουμε πληροφορίες από πρώτο χέρι...

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
[quote="georgeCM"]Σωστή η επιλογή σου!  

Η κατανάλωση που λες είναι ήδη χαμηλή (εξαρτάται φυσικά που και πως κινείσαι).

Νομίζω ότι η διαφορά που θα έχεις δεν θα είναι μεγαλύτερη από 0,5λ/100km. Σε σύγκριση με τον πετρελαιοκινητήρα, στον βενζινοκινητήρα η βελτίωση έρχεται γρηγορότερα, αρχικά μετά τα πρώτα 1.500χλμ και μετά περί τα 5-10.000χλμ.

Σημαντικός παράγοντας η σωστή λίπανση.

Φυσικά, θα αναμένουμε πληροφορίες από πρώτο χέρι...[/quote

thanks φίλε geroge για την απάντηση σου η πληροφορίες μου θα είναι στην διάθεση σας...τι εννοείς σωστή λίπανση ?την μάρκα από το λάδι εννοείς?έχεις κάποια πρόταση?

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Ρίξε μια ματιά εδώ σχετικά με την κατανάλωση  

http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?powerunit=2

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
iskios έγραψε:Ρίξε μια ματιά εδώ σχετικά με την κατανάλωση  

http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?powerunit=2
Aπό το πινακάκι και από τους σχετικούς  Μ.Ο επιβεβαιώνεται ότι:
1) ο diesel είναι οικονομικότερος
2) οι καταναλώσεις, αν και σχετικά κάπως χαμηλότερες,  κυμαίνονται στα επίπεδα που έχουν αναφερθεί και στο forum μας (μην ξεχνάτε βέβαια ότι άλλο πράγμα οι δρόμοι της Ε.Ε και άλλο οι δικοί μας (πιο ορεινοί, πιο "πηγμένοι" στις πόλεις, μη τήρηση των ορίων ταχύτητας από τους ιθαγενείς κ.λ.π)
3) το LPG είναι οικονομικότερο των τριών τύπων καυσίμου.

Count Fuel type  min   Ø  max
191        Diesel 4,05 6,73  9,03
62       Gasoline 5,57 6,86  8,55
5        LPG         5,99 8,14  9,60

Με υπόθεση εργασίας τα 10.000km/ έτος και κόστος για τα τρία καύσιμα (D=1,40 G=1,70 L=0.9)

O Κάτοχος του Diesel θέλει 942€, ο κάτοχος του Βενζ/του(G) 1166€ (+224€)
ενώ ο κάταχος με το υγραέριο μόνο 733€ (-209€ από το D και -433€ από το G).

Όσον αφορά στη διαφορά κατά την διάρκεια, το δικό μου diesel έκαψε 7.77λ/100 τον 1ο μήνα για τα πρώτα 2.000km, πέφτοντας στα 7.20λ/100 το επόμενο 2μηνο. Διατήρησε μια μέση κατανάλωση γύρω στα 7.1λ/100 και φέτος πλησιάζοντας τα 50.000km έχω πέσει λίγο κάτω από 7λ/100 (περί τα 6.95λ/100)

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
[/quote

thanks φίλε geroge για την απάντηση σου η πληροφορίες μου θα είναι στην διάθεση σας...τι εννοείς σωστή λίπανση ?την μάρκα από το λάδι εννοείς?έχεις κάποια πρόταση?[/quote][/quote]

Αν δεν βαριέσαι (πολύ) ρίξε μια ματιά εδώ: http://mitsubishiasx.forumgreek.com/t174-topic

Αν βαριέσαι οι προτεινόμενες επιλογές είναι:

1)Το του κατασκευαστή/ αντιπροσωπείας (με το σηματάκι της Mitsu)

2) Κάποιο επώνυμο που πληροί τις αναγραφόμενες στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου προδιαγραφές.

Βασική παράμετρος:

Τήρηση της συχνότητας των αλλαγών σύμφωνα με τις οδηγίες ή και συχνότεραSmile

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
georgeCM έγραψε:[/quote

thanks φίλε geroge για την απάντηση σου η πληροφορίες μου θα είναι στην διάθεση σας...τι εννοείς σωστή λίπανση ?την μάρκα από το λάδι εννοείς?έχεις κάποια πρόταση?
[/quote]
Αν δεν βαριέσαι (πολύ) ρίξε μια ματιά εδώ: http://mitsubishiasx.forumgreek.com/t174-topic

Αν βαριέσαι οι προτεινόμενες επιλογές είναι:

1)Το του κατασκευαστή/ αντιπροσωπείας (με το σηματάκι της Mitsu)

2) Κάποιο επώνυμο που πληροί τις αναγραφόμενες στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου προδιαγραφές.

Βασική παράμετρος:

Τήρηση της συχνότητας των αλλαγών σύμφωνα με τις οδηγίες ή και συχνότεραSmile[/quote]
φιλε georges οπως ανέφερες η διάφορα του diesel με βενζινη στις 10.000 ειναι περιπου 250e αν ομως τα βαλεις κατω το diesel εχει κατα 200 e ακριβοτερα τελη κυκλοφοριας και ακριβότερο κατα 60e servise οποτε αμέσως αμέσως το κέρδος απο το diesel χάνεται και δεν έρχεται η απόσβεση το 4.000 χλ επισης υπαρχή και ενα ρισκο στα diesel με τις αντλιες που θελεις καπου στα 2,500 ε να την αλλάξεις εαν παθει ζημια επισης μεγαλο θεμα εχουν και τα ηλεκτρικα μπεκ που και αυτα ειναι ευάλωτα.οπως και να εχει το καθε αμαξι ειναι το πως το πας στο θεμα καυσιμου, οσο αναφορα τωρα τη αλλαγη λαδιου φυσικα δεν παιζει να παει τα αμαξι 20000χλ να τα αλλαξω αυτα ειναι τρικ τις αντιπροσοπων για να γίνονται ανταγωνιστικες

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών
Κι εγώ νέος κάτοχος ASX 1.6 Invite MY2013 και μετά από 754 χλμ γέμισα με 53 λίτρα, που σημαίνει περίπου 7lt/100km.
Την προηγούμενη Κυριακή, με 4 άτομα και σχεδόν γεμάτο το πορτ-μπαγκαζ (μικτό βάρος πάνω από 1650 κιλά), κάνοντας τη διαδρομή Μαρμαράς - Μουδανιά, με μέση ταχύτητα 90km/h, είχε μέση κατανάλωση 5.8lt/100km. Στη συνέχεια στην εθνική Μουδανίων - Θεσσαλονίκης με cruise control στα 120km/h έφτασε η μέση κατανάλωση (Μαρμαράς - Θεσσαλονίκη) στα 6lt/100km. Το θεωρώ τέλειο!

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης