Mitsubishi Asx Greece

Forum κατόχων Mitsubishi Asx στην Ελλάδα


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1 ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Δευ Δεκ 03, 2012 11:40 am

ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N.ΕΓΩ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΘΟΡΥΒΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ.Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ 33-2050-1 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΝΖΙΝΗ 33-2392.ΤΟ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΑΠΟ PAN-CAR.GR.ΚΟΣΤΙΖΕΙ 62e ΚΑΙ 18e ΤΟ ΚΙΤ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

2 Απ:ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Δευ Δεκ 03, 2012 4:44 pm

Admin

avatar
Admin
Ευχαριστούμε για την πληροφορία φίλε Sotirare.
Ομολογουμένως δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοιο φίλτρο, αλλά με το φίλτρο αέρος που έχει το ASX το σκέφτομαι σοβαρά την επόμενη φορά που θα κάνω service.
Εγώ το άλλαξα και στα 15.000 και στα 30.000 km, ήτανε χάλια!!

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://mitsubishiasx.forumgreek.com

3 Απ: ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Τρι Δεκ 04, 2012 7:41 am

sotiraros έγραψε:ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N.ΕΓΩ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΘΟΡΥΒΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ.Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ 33-2050-1 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΝΖΙΝΗ 33-2392.ΤΟ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΑΠΟ PAN-CAR.GR.ΚΟΣΤΙΖΕΙ 62e ΚΑΙ 18e ΤΟ ΚΙΤ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
τι περιεχει το κιτ καθαρισμου?

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

4 Απ: ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Τρι Δεκ 04, 2012 10:09 am

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

5 Απ: ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Τετ Δεκ 05, 2012 10:38 am

sotiraros έγραψε:ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N.ΕΓΩ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΘΟΡΥΒΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ.Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ 33-2050-1 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΝΖΙΝΗ 33-2392.ΤΟ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΑΠΟ PAN-CAR.GR.ΚΟΣΤΙΖΕΙ 62e ΚΑΙ 18e ΤΟ ΚΙΤ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Είδες καμία διαφορά στην απόδοση του κινητήρα; γιατί έχοντας χρησιμοποιήσει παλιότερα φίλτρα της K&N δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είδα διαφορές που να δικαιολογούν την εν λόγω αναβάθμιση. Αντίθετα θα έλεγα ότι με κούραζε η συνέχης ανάγκη για καθάρισμα (κάθε 10.000 χλμ. τουλάχιστον έλεω της χώρας μας όπου η σκόνη περισεύει).
Πιστεύω πως μόνο μετά από αναβάθμιση τουρμπίνας ή σε αυτοκίνητα με πόλυ πνιγμένες εισαγωγές είναι επιβεβλημένη η αλλάγη του φιλτρού έτσι ώστε να καλύψει της ανάγκες για περισσότερο αέρα.
Πολύ καλή πρόταση νομίζω είναι η :
http://www.asxownersclub.com/forum/4-discussions/8802-air-intake-mod
με πιθανά προβλήματα την "υδροστατική" σε περίπτωση που περάσεις από "πολλά νερά" με πολλά χιλιόμετρα, αν και βέβαια το αυτοκίνητο είναι ψηλό και η εισαγωγή του αέρα είναι και αυτή ψηλά αλλά νομίζω ότι πρέπει κάποιος να λάβει υπόψιν του αυτόν το κίνδυνο.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

6 Απ: ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Τετ Δεκ 05, 2012 2:47 pm


Πρωτα απο ολα το φιλτρο βρωμιζη γιατι αυτη ειναι η δουλεια του
φιλτρο που δεν βρωμιζει σημαινει οτι δεν κανει κατακρατηση σκονης και οτιδηποτε αλλο σωματιδιο εκτος του αερα θελη να περαση στη μηχανη.

τωρα βεβαια ενα φιλτρο που θα καθαριζε πολυ καλα και θα ειχε και μηδενικη πτωση πιεσης στην εισαγωγη θα ηταν τελειο.

Και επειδη τελεια πραγματα δεν υπαρχουν εως τωρα η μεση λυση ειναι να εχουμε ενα φιλτρο με τη μικροτερη πτωση πιεσης και την καλυτερη κατακρατηση

Θα μετρησω το φιλτρο της μαμας με ενα U σωληνα και νερο, απο πειρα ξερω οτι μια πτωση πιεσης 5-10 μμ στηλης υδατος σε φουλ στροφες ειναι αποδεκτη απο 10 μμ και πανω το φιλτρο θελη καθαρισμα

προτεινω να τοποθετησητε ενα U tube μεταξυ φιλτρου και τουρμπο και να κανετε μια μετρηση ( Αυτα για αυτους που ψαχνονται)

Το φιλτρο στην περιπτωση των τουρμπο προστατευη και το aftercooler or aircooler το οποιο ειναι υπευθηνο σε μεγαλο βαθμο για την αυξηση καταναλωσης και απωλεια ιπποδυναμης

καλο ειναι να μπορει να μετρηθη και η πτωση πιεσεις στο air cooler με την βοηθεια ενος U tube

Οτιδηποτε λιπαρο που μπορει να εχει το φιλτρο η ο αερας παει και κολαη στο air cooler και κανει την μεγαλυτερη ζημια

Ακομη και η μικρη λιπαροτητα που επικαθεται στα πτερυγια της τουρμπινας επιφερουν μια μειωση στο βαθμο αποδοσης της περιπου 10 με 15%

το τουρμπο μπορει να πλενεται με 5 εως 10 γραμ νερου σε διαστηματα 15 ημερων και φουλ στροφες και ετσι επανακτα την χαμενη αποδοση

Εαν εχει καποιος αλλος καποια αλλη γνωμη περιμενω να ακουσω

ΧΜΑΧ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

7 Απ: ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Κυρ Δεκ 09, 2012 10:10 am

Ακομη και η μικρη λιπαροτητα που επικαθεται στα πτερυγια της τουρμπινας επιφερουν μια μειωση στο βαθμο αποδοσης της περιπου 10 με 15%

το τουρμπο μπορει να πλενεται με 5 εως 10 γραμ νερου σε διαστηματα 15 ημερων και φουλ στροφες και ετσι επανακτα την χαμενη αποδοση

Εαν εχει καποιος αλλος καποια αλλη γνωμη περιμενω να ακουσω



Τι εννοεις οταν λες οτι μπορουμε να πλενουμε το turbo??? Με ποιον τροπο γινεται αυτο, γιατι, δεν το εχω ξανα ακουσει.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

8 Απ: ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Κυρ Δεκ 09, 2012 12:21 pm

Φιλε Achalast

Το πλυσιμο της φτερωτης του αερα γινεται με μια συριγγα που εχουμε βαλει περιπου 10 γρμ νερο ( για μικρο μεγεθος τουρμπο) και το πρεσαρουμε απο ενα σημειο της εισαγωγης αερα κοντα στην φτερωτη
καλο ειναι να εχουμε ανοικτο το εξυδατικο του ψυγειου του αερα για να φευγη το νερο κατα το πλυσιμο εαν δεν επανελθη η ισχυς του κινητηρα χρειαζεται να επαναληφθη, μετα το πλυσιμο αφηνουμε την μηχανη να λειτουργηση για λιγο για να στεγνωση το συστημα καλα.
Μερικοι χρησιμοποιουν και χημικο αλλα το νερο ειναι αρκετα καλο.

το ιδανικο ειναι να πλενης βεβαια και την φτερωτη καυσαεριων αλλα στα αυτοκινητα με καταλυτες και φιλτρου κατακρατησης δεν γνωριζω αν μπορει να γινη παροτι εχω διαβαση για μερικους που ειχαν προβληματα με το φιλτρο κατακρατησης το πλακωσανε με μια μανικα με νερο και καθαρισε ολο το συστημα,
θελει λιγο ψαξιμο ομως αυτο,
Το σιγουρο ειναι οτι το ζεστο νερο καθαριζη οτι εχει σχεση με καπνο καρβουνο κλπ.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

9 Απ: ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ K&N Την / Το Σαβ Σεπ 14, 2013 7:44 pm

μιας και δεν εχω βρει πολλες πληροφοριες περι κ&ν φιλτρου στο αμαξι το εβαλε κανεις ειδε καμια διαφορα? σ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης